Gå til innhold

Hvor lenge varer Conversene deres?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har tre par Converse der et par ble kjøpt i 07, et i 16 og et i 17. Har skjønt at det ikke er normalt å ha skoene så lenge? 😳 

Anonymkode: 1b6e2...dc9

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Joda, helt normalt. Men jeg har føcket opp flere Converse ved å vaske dem i vaskemaskin 🙄

Anonymkode: 1b89d...093

Skrevet
1 hour ago, AnonymBruker said:

Joda, helt normalt. Men jeg har føcket opp flere Converse ved å vaske dem i vaskemaskin 🙄

Hva vasker du dem på da? 👀

Jeg tar dem på «automatic» og så tørker jeg dem litt i tørketrommel etterpå. Synes de blir skikkelig rene og pene 😊

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (38 minutter siden):

Hva vasker du dem på da? 👀

Jeg tar dem på «automatic» og så tørker jeg dem litt i tørketrommel etterpå. Synes de blir skikkelig rene og pene 😊

40 grader. Og selv om jeg vasker dem på 30, ser jeg at såla ikke er helt ok, faller delvis av 

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Jeg har tre par Converse der et par ble kjøpt i 07, et i 16 og et i 17. Har skjønt at det ikke er normalt å ha skoene så lenge? 😳 

Det kommer jo an på hvor mange skopar du eier. Jeg eier 1 par sko. De bruker jeg 7 dager i uka, året rundt. Unntaket er midt på sommeren, da bruker jeg flipflops, og vintertid de få dagene det faktisk er snø eller sørpe, da bruker jeg vintersko. 
Mine sko varer med den bruken 2 år som «hverdagssko» og så to nye år som «slaskesko». 

Om dine sko varer i 10 år og du bruker dem bare deler av året og kun få dager i uka så varer de jo ikke flere brukstimer. Som er det ene av to du kan måle levetid i. Det andre målet er antal mil gått. Antall år i skapet er ikke et godt mål. :) 

Anonymkode: 4abab...36f

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...