Gå til innhold

Dere opptatte menn, er det mye fantasier eller?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg blir rett og slett runket til av to gifte menn. Han ene er naboen min, godt gift i 40årene. Jeg la ut et bilde av meg i treningsklær og fikk en kommentar som nesten var litt grisete. Han ble pervers av å se bildene mine sa han. Må han ty til runk da? Eller blir hans stakar kone et bruk for hans fantasi i senga? Han sier han må kikke igjen og igjen på bildene mine. 

Anonymkode: 58875...0cf

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ser også han står i vinduet å ser etter meg noen ganger når jeg går og henter posten. Mannen har vært gift i 18-19år. Kvinne 32

• Liker 1
Skrevet

Hallo frøken Runket Han til Bildet mitt?

Hva driver deg og hvorfor lurer du på om og hvorfor menn runker til deg hele tiden? Dette er din andre tråd.

Anonymkode: a4395...00b

• Liker 3
Skrevet

Vanlig å fantasere om andre mens man er i forhold, enten man er mann eller kvinne.

Sex blir kjedelig uansett med samme person, ferdig snakka.

Anonymkode: 10877...d5d

• Liker 1
Skrevet

Vi menn runker til attraktive kvinner. Ikke alle er like begeistret som deg, det skal du ha, og for iherdigheten. Runker du til at de runker til deg kanskje? 😂

Anonymkode: 71e6e...5e8

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (55 minutter siden):

Ser også han står i vinduet å ser etter meg noen ganger når jeg går og henter posten. Mannen har vært gift i 18-19år. Kvinne 32

ooops, nå følte jeg meg flau av å ha blitt fersket av nabokvinnen🙈 Sikkert karma fra den tiden jeg var uredd og onanerte på hverandaen selv, hun så meg fra loftviduet.. og gardinene blafret hvergang jeg snudde meg mot henne. Hun smilte som ei sol, hver gang vi nikket til hverandre. Jeg er brennsikker på at hun gjorde det samme, men klok nok til å holde det hemmelig..

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Jeg blir rett og slett runket til av to gifte menn. Han ene er naboen min, godt gift i 40årene. Jeg la ut et bilde av meg i treningsklær og fikk en kommentar som nesten var litt grisete. Han ble pervers av å se bildene mine sa han. Må han ty til runk da? Eller blir hans stakar kone et bruk for hans fantasi i senga? Han sier han må kikke igjen og igjen på bildene mine. 

Innbilske folk kan være artige,de......damer som VET at de blir runket etter, det blir bare barnslig,men det ser du kanskje ikke selv.

Anonymkode: 662bb...9a1

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Innbilske folk kan være artige,de......damer som VET at de blir runket etter, det blir bare barnslig,men det ser du kanskje ikke selv.

Anonymkode: 662bb...9a1

Trenger ikke være særlig innbilsk vel. 8 av 10 kvinner har nok på ett eller annet stadium blitt runket til. Noen få har ansvaret for atskillig mer enn andre, og må leve lykkelig uvitende om at de blir runket til hver eneste dag. Skjønner egentlig at noen føler det er nokså ubehagelig.

Skrevet
AnonymBruker skrev (17 minutter siden):

Trenger ikke være særlig innbilsk vel. 8 av 10 kvinner har nok på ett eller annet stadium blitt runket til. Noen få har ansvaret for atskillig mer enn andre, og må leve lykkelig uvitende om at de blir runket til hver eneste dag. Skjønner egentlig at noen føler det er nokså ubehagelig.

Jeg treffer han daglig. Kanskje aller mest flaut for han?!

Skrevet
AnonymBruker skrev (22 minutter siden):

Hvis du har rett, så lurer jeg på hvorfor så mange kvinner er misfornøyd med kroppen og usikre på om de er pene nok? 

Så til spørsmålet i tråden. Ja, jeg er opptatt og har ma mange fa fantasier. ☺️

Skrevet
Bubo skrev (5 minutter siden):

Hvis du har rett, så lurer jeg på hvorfor så mange kvinner er misfornøyd med kroppen og usikre på om de er pene nok?

Det er fordi de sammenligner seg med de peneste venninnene, uten tanke på hvordan eventuelle friere ser ut. Resultatet blir dårlig selvtillit.

Skrevet
Bubo skrev (7 timer siden):

Så til spørsmålet i tråden. Ja, jeg er opptatt og har ma mange fa fantasier. ☺️

Han er lei kona og vil ha noe yngre🙄😄

Skrevet
10 hours ago, Bubo said:

Alle kvinner jeg har kjent sier det samme, og det er at de kler seg og sminker seg for seg selv og for venninner, og det er der de mest sårefulle kommentarene kommer fra; en venninne av en venninne som sier at kjolen og håret ikke er helt som det burde være. Sånne ting gjør folk usikre og det gjelder uansett om det er mann eller kvinne. Hvis kompiser konstant hadde kritisert hva jeg hadde på meg og hvordan jeg så ut så hadde nok jeg også vært ganske ufornøyd med meg selv.

Tro meg, begge kjønn har disse arrogante drittsekkene som skal ha det som er "perfekt", men faen heller, alle er vakre på sin egen måte.

Anonymkode: 29f1a...fc0

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...