AnonymBruker Skrevet 10. september 2021 #1 Skrevet 10. september 2021 Vi er på 3 natta og han gråter og hyler like mye. Jeg har måtte ty til å gi han tåteflaske med vann,men det er så utrolig vannskelig. Han våkner opp 4 ganger iløpet av natta og hyler like mye hver gang,dytter meg bort vil ikke ha kos heller. Hvis pappaen tar han skriker han enda mer så det hjelper ikke. Noen som har tips? Hva annet skal vi gjøre? Anonymkode: c697c...de2
AnonymBruker Skrevet 10. september 2021 #2 Skrevet 10. september 2021 Jeg tok avvenningen i forbindelse med at jeg reiste bort 3 netter. Nyttet ikke at jeg var der for trøst eller i samme hus. Alt gikk fint da jeg kom tilbake. Ellers så må man bare stå i det og stålsette seg for lite søvn. Mi våknet 12 ganger hver natt, så her måtte vi bare. Anonymkode: 93fad...f54
AnonymBruker Skrevet 10. september 2021 #3 Skrevet 10. september 2021 Vi haddr snakket mye om det på forhånd, og begynte med å "utsette" første pupp om natta og heller gi vannflaske første gang hen våknet. Til prostester og gråt, men jeg ga ikke etter. Barnet sørget, og jeg trøstet. Hadde rent sengetøy, dusjet om kvelden og tok på ren t-skjorte slik at puppen ikke var lett tilgjengelig, og for at det ikke skulle lukte melk. Etter noen uker ga vi vann også ved andre oppvåkning, og til slutt hadde vi sluttet med nattamming. Jeg var til stede hele tida og trøstet. Opplevde at barnet ikke våknet mindre av å slutte med nattamming. Med andremann orket jeg ikke avvenningsstyret, og jeg drøyde lenger før vi slutta. Mannen og jeg skulle i bryllup mens barna skulle sove hos besteforeldrene, og vi slutta et par uker før det. Barnet var vel ca 1 år og 10 måneder og hadde bare en oppvåkning da vi slutta. Vi hadde snakka om det på forhånd, og det ble protester, sørging/gråting og dårlig søvn første natta, men den neste natta sov hen gjennom uten oppvåkninger. Det gikk altså veldig greit. Anonymkode: a5dd5...1b4 1
AnonymBruker Skrevet 10. september 2021 #4 Skrevet 10. september 2021 Jeg koste og sang for barnet, så det fikk min trygghet, men samtidig ingen pupp. Det hylgråt og protesterte, men gikk over. Var dog halvparten av alderen på ditt barn. Du får bare fortsette, barnet er stort nok til å protestere HEFTIG. Anonymkode: 4f68b...9bd
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå