Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen som ikke hadde noen symptomer på graviditeten(bortsett fra uteblitt mens) i første trimester? Jeg er i dag ca 6/7 uker på vei, men merker ingenting av graviditeten... De første dagene/ukene så kunne jeg kjenne litt stikking og hadde en dag menslignende smerte, men etter den smerten så har jeg ikke merket noe. Kjenner jeg bekymrer meg litt for å ikke merke noen ting lengre... 

Anonymkode: 5887f...bd2

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Helt normalt. Slapp av.

Anonymkode: 15708...bb9

Skrevet

Kjente bittelitt kramper første uka etter positiv test. Ellers ingenting i mange uker, før jeg ble veldig trøtt en periode.

Anonymkode: 10748...adf

Skrevet

Vanlig. Selv om man hører mest om de som er kvalme og slitene. 

Svangerskap nr 2 her nå og er i uke 7, og kjenner ingen symptomer. Så bare å nyte egentlig 😄 

Anonymkode: a4759...345

Skrevet

Uke 12 nå, og skulle ikke tro at jeg er gravid 😅 hadde murringer, ømme bryst og kviser før og et par uker etter IKM som er vanlig under mens hos meg. Var lett morgenkvalm i uke 6 (kastet opp kun 1 gang), og symptomene forsvant på dagen uke 6+6. Har siden ikke hatt noen symptomer i det hele tatt, ble bekymret og bestilte tidlig ultralyd uke 8 og alt vel ☺️ TUL uke 11 også pga medisiner jeg tar, og alt vel da også 😄 hører jo og leser oftest om de som har mange symptomer, men lite om de som ikke merker noe 🙊

Anonymkode: b6c67...52c

Skrevet

Nyyyyyt sier jeg bare :)

Anonymkode: 32b2c...083

Skrevet

Hadde ingen symptomer på hele svangerskapet, jeg 😅 la på meg 10 kg på magen men ellers ingenting. Så bare nyt at du er i fin form :) 

Anonymkode: e1fde...34d

Skrevet

Så godt å høre at det er flere som ikke har noen symptomer. Er førstegangsgravid og overalt jeg leser så står det om hvilke symptomer man merker, så da blir i hvertfall jeg litt engstelig når jeg ikke merker noe. Men da får jeg prøve å nyte det 😊

Skrevet

Du er fortsatt tidlig på vei og man må ikke ha symptomer for at alt skal være bra. Har selv opplevd tap av symptomer (er 13 uker) og fryktet det verste, men det hr gått bra så langt. Legen sa det er pga hormonelle forandringer at man kan oppleve tap av symptomer/ingen.

Anonymkode: 4996c...0db

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Så godt å høre at det er flere som ikke har noen symptomer. Er førstegangsgravid og overalt jeg leser så står det om hvilke symptomer man merker, så da blir i hvertfall jeg litt engstelig når jeg ikke merker noe. Men da får jeg prøve å nyte det 😊

Tatt tidlig ultralyd?

Skrevet
AnonymBruker skrev (22 minutter siden):

Tatt tidlig ultralyd?

Nei, har ikke det. Men har tenkt til å bestille det. Men tenker at det ikke er lurt å ha det for tidlig heller, mtp om de ikke ser noe fordi fosteret er for lite?

Skrevet
AnonymBruker skrev (15 timer siden):

Nei, har ikke det. Men har tenkt til å bestille det. Men tenker at det ikke er lurt å ha det for tidlig heller, mtp om de ikke ser noe fordi fosteret er for lite?

Var selv på ul 5+5 pga blødning og de så fostersekkeb og fosteret. I uke 7 kunne man se fosteret enda bedre :) du er ikke for tidlig på vei.

Skrevet

Var selv på ultralyd der vi kunne se hjerte slå rundt uke 6-7. Men syntes hele greiene var rart uten symptomer, følte meg heller ikke gravid. Fikk litt blødninger, og fikk beskjed om MA i uke 8-9. 

Anonymkode: 7c89d...6b3

Skrevet

Føler meg heller ikke gravid. Er 6 i morgen. Men sist ble jeg bare sulten og trøtt, sikkert litt senere i 1. trimester, husker ikke helt. Men ellers fikk jeg ingen stymptomer, så håper på det samme denne gangen!

Anonymkode: 4b4cf...fdf

Skrevet

Kommer gjerne sterkere rundt 7 uker

Anonymkode: 76a76...f49

Skrevet

Ingen symptomer her heller. De aller første har akkurat kommet - er i uke 21 nå og har begynt å kjenne små dult. 

Skrevet

Takk for svar alle sammen. Føles betryggende å vite at så mange ikke merker noe 😊

Skrevet

Jeg hadde ikke symptomer på den måten at det var noe uvanlig. Jeg har veldig mye «symptomer» til vanlig før mens, mensensmerter, vonde bryst, litt svimmel i tillegg til uregelmessige sykler osv. jeg oppdaget i uke 8 at jeg var gravid da jeg syntes mensensmertene hadde vært i veldig lang tid. Trodde ikke jeg var gravid først da jeg ikke husket at vi hadde hatt sex i den syklusen, men testet med el- test på kvelden og den var kjempepositiv og tok en graviditetstest dagen etter som var positiv.  

Anonymkode: 400f3...514

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...