Gå til innhold

Min spotify har ikke norsk språk lengre

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Engelsk eller svensk er det jeg kan bruke, så hva har skjedd? Flere som har fått norsk mulighet fjernet?  :klo: 

Endret av Hoppetaujenta
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Var innom og sjekka min nå, der er og norsk blitt fjernet. Det var jo litt rart da

Skrevet

Jeg har fortsatt norsk.

Anonymkode: c786d...e6a

Skrevet

Norsk her også. 

Skrevet

Dette var besynderlig. :glare: 

Skrevet

I så fall er jeg dritglad for det. Har alltid hatt engelsk og fikk plutselig norsk, noe jeg ikke ønsker å ha på Spotify 

Anonymkode: 75be1...b56

Skrevet

Bra for deg det da. :) ...men ellers så skulle enhver jo få lov til å velge hva de helst ville ha selv, syns jeg. 

Skrevet

Nå bruker ikke jeg spotify, og ikke hva du bruker det på , men start hva enn du bruker på nytt. Det hjelper i 99.9% av gangene :opplyser: :fnise: 

• Liker 2
Skrevet

Humm... :klo:  Det skal jeg teste i løpet av kvelden, så får vi se om det gir resultat. 

Skrevet

Har dere nylig oppdatert? Jeg har fremdeles norsk

Skrevet

Ja, jeg har jo logget ut og inn igjen; så var det plutselig bare svensk her. Ny restart hjalp ikke. Norsk er borte. :sukk: 

Skrevet
Hoppetaujenta skrev (6 timer siden):

Ja, jeg har jo logget ut og inn igjen; så var det plutselig bare svensk her. Ny restart hjalp ikke. Norsk er borte. :sukk: 

Det var jo kjedelig 😕  Kanskje du kan prøve å skifte språk på "dingsen" du bruker, slå av og på, og se om det gjør en forskjell. :vetikke:  Om det ikke funker så kan du jo altids skifte navn til Hopprepflickan, kanskje :fnise:

• Liker 3
Skrevet

Haha...jeg har testet "dingsene" der inne (uten res.) og forslaget ditt er godt. Det tas herved til etterretning. ;) 

Skrevet
Hoppetaujenta skrev (33 minutter siden):

Haha...jeg har testet "dingsene" der inne (uten res.) og forslaget ditt er godt. Det tas herved til etterretning. ;) 

Når oppdaterte du Spotify sist?

Skrevet

Hmm...det kommer en meldig om det innimellom, gjør det ikke? :klo: 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...