AnonymBruker Skrevet 10. september 2021 #1 Skrevet 10. september 2021 Jeg vet ikke helt hvordan jeg skal gå frem. Foreløpig er det kun meg. Kan egentlig ikke spille noe instrument, men tror jeg kan synge. Vet ikke helt hva slags type musikk det skal være, men tenkte noe som var litt som Nickelback. Anonymkode: 3b7e7...723
Jacuzzi Skrevet 10. september 2021 #2 Skrevet 10. september 2021 Skritt 1: lær deg å spille et instrument eller å synge. Det er minstekravet om man vil spille i band. Skritt 2: oppmuntre noen du kjenner til å gjøre det samme. Spill sammen med dem.
AnonymBruker Skrevet 14. september 2021 #4 Skrevet 14. september 2021 Skjønner deg godt trådstarter. Angrer på at jeg ikke startet i band da jeg var så ung at ingen brydde seg om jeg ikke kunne spille instrument. Anonymkode: 05862...87c
AnonymBruker Skrevet 14. september 2021 #5 Skrevet 14. september 2021 Kanskje det finnes noen puber du kan gå på hvor folk sitter og synger og spiller sammen? Det er populært på irske puber i hvert fall. Der kan du bli kjent med folk og kanskje få øynene opp for et instrument. Anonymkode: 0e523...e8d
Gjest Frankenstein1 Skrevet 17. september 2021 #6 Skrevet 17. september 2021 Det finnes diverse grupper på facebook, hvor folk leter etter bandmedlemmer og man kan legge inn en åpen "søknad". Det går også an å henge opp en søknad på oppslagstavler, hvis du har en slik i området. Minstekravet for å kunne spille i band er jo at man enten kan synge eller spille et instrument, men det kan jo hende at du finner noen som er på samme nivå som deg som er interessert.
Michaelhe Skrevet 18. september 2021 #7 Skrevet 18. september 2021 AnonymBruker skrev (På 10.9.2021 den 13.07): Jeg vet ikke helt hvordan jeg skal gå frem. Foreløpig er det kun meg. Kan egentlig ikke spille noe instrument, men tror jeg kan synge. Vet ikke helt hva slags type musikk det skal være, men tenkte noe som var litt som Nickelback. Anonymkode: 3b7e7...723 Det første du må gjøre er å kjøpe triangelet og blokkfløyten du trenger.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå