Gå til innhold

Du må ikke åpne selv om noen ringer på, husk det.

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (På 1.4.2024 den 10.08):

Morsom du, fru perfekt. 😅

Anonymkode: dad1e...9b4

Er verken morsom eller perfekt men er oppdratt til å oppføre meg ordentlig, som folk flest er oppdratt til.

Anonymkode: d139f...b41

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Det finnes mange ulike situasjoner avhengig av hvilke personlighetstyper man har å forholde seg til. Det er faktisk sånn at for enkelte er det å holde sitt hjem lukket eneste sanksjonsmulighet mot maktpersoner som prøver å trenge seg på og hente en og man kanskje  er litt konfliktsky og gått på eggeskall lenge så kjennes det deilig å trekke seg tilbake og på den måten markere grenser 

Anonymkode: 7bdad...c0a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Det finnes mange ulike situasjoner avhengig av hvilke personlighetstyper man har å forholde seg til. Det er faktisk sånn at for enkelte er det å holde sitt hjem lukket eneste sanksjonsmulighet mot maktpersoner som prøver å trenge seg på og hente en og man kanskje  er litt konfliktsky og gått på eggeskall lenge så kjennes det deilig å trekke seg tilbake og på den måten markere grenser 

Hekte en*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymus Notarius
AnonymBruker skrev (På 3.4.2024 den 12.02):

Det har jeg jo sagt ved å fortelle at jeg har en kronisk sykdom med et variert bilde og at det ikke passer at folk dukker opp uanmeldt. Jeg kan ikke planlegge hvilke dager, så da kan jeg heller ikke legge ut en ukesplan på Facebook om når det passer til neste uke. 

Eller tenker du at man skal sende en situasjonrapport hver morgen til alle man kjenner og utlevere dagens form?

Hvordan si ifra på forhånd til en overraskelse? Jo, ved å si ifra i starten at man ikke kan/vil ha den overraskelsen. Vanskelig å sikre seg mer enn det. Så er det opp til mottakeren om de ønsker å forstå. Eller synes du deres behov for tilgang til mitt hjem skal trumfe min sykdom og min trivsel i eget hjem? 

Det er alltid den med grensesprengende adferd som må ta til seg andres grenser. .

Anonymkode: a8cda...cc7

Jeg mener at du kan si at det ikke passer når du åpner døra.

Å ringe på hos folk er virkelig ikke "grensesprengende adferd". Ofte ringer ikke folk på for å komme på besøk, men for å si ifra eller spørre om noe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 4 måneder senere...
AnonymBruker skrev (På 19.8.2024 den 14.55):

Bump...

Anonymkode: dad1e...9b4

Virkelig? 🙈🙈🙈 

Anonymkode: ac640...b9f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...