AnonymBruker Skrevet 3. april 2024 #261 Del Skrevet 3. april 2024 AnonymBruker skrev (På 1.4.2024 den 10.08): Morsom du, fru perfekt. 😅 Anonymkode: dad1e...9b4 Er verken morsom eller perfekt men er oppdratt til å oppføre meg ordentlig, som folk flest er oppdratt til. Anonymkode: d139f...b41 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. april 2024 #262 Del Skrevet 3. april 2024 Det finnes mange ulike situasjoner avhengig av hvilke personlighetstyper man har å forholde seg til. Det er faktisk sånn at for enkelte er det å holde sitt hjem lukket eneste sanksjonsmulighet mot maktpersoner som prøver å trenge seg på og hente en og man kanskje er litt konfliktsky og gått på eggeskall lenge så kjennes det deilig å trekke seg tilbake og på den måten markere grenser Anonymkode: 7bdad...c0a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. april 2024 #263 Del Skrevet 3. april 2024 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Det finnes mange ulike situasjoner avhengig av hvilke personlighetstyper man har å forholde seg til. Det er faktisk sånn at for enkelte er det å holde sitt hjem lukket eneste sanksjonsmulighet mot maktpersoner som prøver å trenge seg på og hente en og man kanskje er litt konfliktsky og gått på eggeskall lenge så kjennes det deilig å trekke seg tilbake og på den måten markere grenser Anonymkode: 7bdad...c0a Hekte en* Anonymkode: 7bdad...c0a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymus Notarius Skrevet 5. april 2024 #264 Del Skrevet 5. april 2024 AnonymBruker skrev (På 3.4.2024 den 12.02): Det har jeg jo sagt ved å fortelle at jeg har en kronisk sykdom med et variert bilde og at det ikke passer at folk dukker opp uanmeldt. Jeg kan ikke planlegge hvilke dager, så da kan jeg heller ikke legge ut en ukesplan på Facebook om når det passer til neste uke. Eller tenker du at man skal sende en situasjonrapport hver morgen til alle man kjenner og utlevere dagens form? Hvordan si ifra på forhånd til en overraskelse? Jo, ved å si ifra i starten at man ikke kan/vil ha den overraskelsen. Vanskelig å sikre seg mer enn det. Så er det opp til mottakeren om de ønsker å forstå. Eller synes du deres behov for tilgang til mitt hjem skal trumfe min sykdom og min trivsel i eget hjem? Det er alltid den med grensesprengende adferd som må ta til seg andres grenser. . Anonymkode: a8cda...cc7 Jeg mener at du kan si at det ikke passer når du åpner døra. Å ringe på hos folk er virkelig ikke "grensesprengende adferd". Ofte ringer ikke folk på for å komme på besøk, men for å si ifra eller spørre om noe. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. august 2024 #265 Del Skrevet 19. august 2024 Bump... Anonymkode: dad1e...9b4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. august 2024 #266 Del Skrevet 20. august 2024 AnonymBruker skrev (På 19.8.2024 den 14.55): Bump... Anonymkode: dad1e...9b4 Virkelig? 🙈🙈🙈 Anonymkode: ac640...b9f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå