AnonymBruker Skrevet 10. september 2021 #1 Skrevet 10. september 2021 Kom over en artikkel hvor det står at babyer mellom 2-3 mnd. kun skal være våken i 60-90 minutter på dagen. Pjokken min på 7 uker er som regel våken i 3-4 timer før han sover en times tid, og sover for øvrig godt hele natten. Prøvde å legge han oftere i går og i dag, men sliter veldig og vi ender opp med en sovekamp som resulterer i at han uansett har vært våken i 3-4 timer 😅 virker som om det er dette som er naturlig for han. Hvor ofte sover babyen din på 2-3 mnd.? Anonymkode: ec7b2...50e
AnonymBruker Skrevet 10. september 2021 #2 Skrevet 10. september 2021 Jeg leste også noe sånt, men det gjorde ikke babyen min. Han var omtrent lik din, og vi hadde noen fæle dager da vi prøvde å gjøre det "riktig". Han sov 3 lurer på 30-45 minutter stort sett, uansett hva vi gjorde, og trivdes godt med det Anonymkode: fcb8b...b94 1
AnonymBruker Skrevet 10. september 2021 #3 Skrevet 10. september 2021 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Kom over en artikkel hvor det står at babyer mellom 2-3 mnd. kun skal være våken i 60-90 minutter på dagen. Pjokken min på 7 uker er som regel våken i 3-4 timer før han sover en times tid, og sover for øvrig godt hele natten. Prøvde å legge han oftere i går og i dag, men sliter veldig og vi ender opp med en sovekamp som resulterer i at han uansett har vært våken i 3-4 timer 😅 virker som om det er dette som er naturlig for han. Hvor ofte sover babyen din på 2-3 mnd.? Anonymkode: ec7b2...50e Helt vanlig at alt er en sovekamp på denne tiden. Det skyldes som oftest at du er ALT for sent ute med å tolke trøtthetssignalene hans. Anonymkode: ae086...ce3
AnonymBruker Skrevet 10. september 2021 #4 Skrevet 10. september 2021 AnonymBruker skrev (53 minutter siden): Helt vanlig at alt er en sovekamp på denne tiden. Det skyldes som oftest at du er ALT for sent ute med å tolke trøtthetssignalene hans. Anonymkode: ae086...ce3 Kan ikke skjønne at jeg var for tidlig ute når jeg startet legging etter 45 minutter våkenhet heller? Ts Anonymkode: ec7b2...50e
AnonymBruker Skrevet 10. september 2021 #5 Skrevet 10. september 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg leste også noe sånt, men det gjorde ikke babyen min. Han var omtrent lik din, og vi hadde noen fæle dager da vi prøvde å gjøre det "riktig". Han sov 3 lurer på 30-45 minutter stort sett, uansett hva vi gjorde, og trivdes godt med det Anonymkode: fcb8b...b94 Godt å høre at vi ikke er alene om dette 🥰 hører jo mye om mating på intuisjon, men er vanskeligere med søvnen Anonymkode: ec7b2...50e
AnonymBruker Skrevet 10. september 2021 #6 Skrevet 10. september 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Helt vanlig at alt er en sovekamp på denne tiden. Det skyldes som oftest at du er ALT for sent ute med å tolke trøtthetssignalene hans. Anonymkode: ae086...ce3 Eller at ungen ikke har skjønt at det liksom finnes en "fasit", og heller følger sin egen rytme 🤷♀️ Anonymkode: fcb8b...b94 4
AnonymBruker Skrevet 10. september 2021 #7 Skrevet 10. september 2021 Kan anbefale appen Huckleberry. Den kommer med anbefalinger når det er på tide med søvn. Fungerer bra for oss. Anonymkode: f044d...b5d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå