Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kom over en artikkel hvor det står at babyer mellom 2-3 mnd. kun skal være våken i 60-90 minutter på dagen. Pjokken min på 7 uker er som regel våken i 3-4 timer før han sover en times tid, og sover for øvrig godt hele natten. Prøvde å legge han oftere i går og i dag, men sliter veldig og vi ender opp med en sovekamp som resulterer i at han uansett har vært våken i 3-4 timer 😅 virker som om det er dette som er naturlig for han. Hvor ofte sover babyen din på 2-3 mnd.? :) 

Anonymkode: ec7b2...50e

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg leste også noe sånt, men det gjorde ikke babyen min. Han var omtrent lik din, og vi hadde noen fæle dager da vi prøvde å gjøre det "riktig". Han sov 3 lurer på 30-45 minutter stort sett, uansett hva vi gjorde, og trivdes godt med det 

Anonymkode: fcb8b...b94

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Kom over en artikkel hvor det står at babyer mellom 2-3 mnd. kun skal være våken i 60-90 minutter på dagen. Pjokken min på 7 uker er som regel våken i 3-4 timer før han sover en times tid, og sover for øvrig godt hele natten. Prøvde å legge han oftere i går og i dag, men sliter veldig og vi ender opp med en sovekamp som resulterer i at han uansett har vært våken i 3-4 timer 😅 virker som om det er dette som er naturlig for han. Hvor ofte sover babyen din på 2-3 mnd.? :) 

Helt vanlig at alt er en sovekamp på denne tiden. Det skyldes som oftest at du er ALT for sent ute med å tolke trøtthetssignalene hans.

Anonymkode: ae086...ce3

Skrevet
AnonymBruker skrev (53 minutter siden):

Helt vanlig at alt er en sovekamp på denne tiden. Det skyldes som oftest at du er ALT for sent ute med å tolke trøtthetssignalene hans.

Kan ikke skjønne at jeg var for tidlig ute når jeg startet legging etter 45 minutter våkenhet heller? Ts

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Jeg leste også noe sånt, men det gjorde ikke babyen min. Han var omtrent lik din, og vi hadde noen fæle dager da vi prøvde å gjøre det "riktig". Han sov 3 lurer på 30-45 minutter stort sett, uansett hva vi gjorde, og trivdes godt med det 

Godt å høre at vi ikke er alene om dette 🥰 hører jo mye om mating på intuisjon, men er vanskeligere med søvnen

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Eller at ungen ikke har skjønt at det liksom finnes en "fasit", og heller følger sin egen rytme 🤷‍♀️

• Liker 4
Skrevet

Kan anbefale appen Huckleberry. Den kommer med anbefalinger når det er på tide med søvn. Fungerer bra for oss.

Anonymkode: f044d...b5d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...