Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei. Er det bare jeg som ser en svaaaak strek eller er det skygge?

79F75207-F369-486E-87AE-3EEF33172AD1.jpeg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg ser en svak strek når jeg trykker på bildet, men jeg tror den er tynnere enn den skal være. Hvilken dpo er den tatt?

Skrevet

Jeg tror det bare er deg. Jeg ser kun kontrollstreken.

Anonymkode: 22392...ec0

Skrevet

Denne er nok negativ.. 

Anonymkode: e81c3...96c

Skrevet

Ser ingen strek.

Anonymkode: babfd...d06

• Liker 2
Skrevet

Den er nok negativ ja

Anonymkode: c7361...358

Skrevet

Jeg bruker alltid å se strek der ingen andre gjør det. Her ser jeg ingenting. 

Anonymkode: 8cf94...20e

Skrevet
kankankan skrev (På 10.9.2021 den 11.28):

Jeg ser en svak strek når jeg trykker på bildet, men jeg tror den er tynnere enn den skal være. Hvilken dpo er den tatt?

Den ble tatt ca 6 dager før mens. Hadde eggløsning ca 30/31.aug

Skrevet

Jeg ser ingen stek, men det kan godt hende det er for tidlig til at den slår ut, siden du har testet såpass tidlig... 

Anonymkode: dbf3b...b87

Skrevet
AnonymBruker skrev (22 minutter siden):

Jeg ser ingen stek, men det kan godt hende det er for tidlig til at den slår ut, siden du har testet såpass tidlig... 

Anonymkode: dbf3b...b87

Hm, ja kan hende. Har noen symptomer som blodårer på brystet og større areola, litt vondt i hodet og små kvalm. Og hatt stikinger i magen men som er borte nå. Litt mensenmurringer også som kommer og går. Clear blue testen skal vise positiv 6 dager før mens, burde jeg ikke stole på at den er negativ? 

Skrevet
Lea11 skrev (1 time siden):

Hm, ja kan hende. Har noen symptomer som blodårer på brystet og større areola, litt vondt i hodet og små kvalm. Og hatt stikinger i magen men som er borte nå. Litt mensenmurringer også som kommer og går. Clear blue testen skal vise positiv 6 dager før mens, burde jeg ikke stole på at den er negativ? 

Det er for tidlig for endringer som større Areola og blodårer, etter min erfaring. HCG-nivået er jo så lavt at det ikke slår ut på graviditetstester nesten.

Jeg tror du skal avvente og ta en ny test i morgen eller dagen etter.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...