AnonymBruker Skrevet 10. september 2021 #1 Skrevet 10. september 2021 Dater for tiden er hyggelig fyr, hvor alt er "riktig på papiret". MEN jeg er usikker på om jeg noe gang kommer til å falle for han. Vi har hatt mye kontakt de siste ukene og har møttes noen få ganger, og det har vært hyggelig. MEN jeg kjenner absolutt ingen sommerfugler eller noe ift noe "mer" enn venner. Med riktig "på papiret" mener jeg at vi har felles venner, bor ikke langt fra hverandre, har mye av de samme interessene, liker å dra på samme type ferier mv. Og jeg tror vi kan ha mye moro sammen på fritiden. Vi har begge interesser på hver vår kant, noe vi begge ser fordeler av. Ergo vil begge gi den andre tid til sine ting samtidig som vi kan ha mye felles glede utenom det. Så har jeg bla hengt meg opp i at jeg synes han er "for gammel." Og det vet jeg egentlig er bare tull Han er 6 år eldre enn meg, og vi har begge passert 40. Men i mitt hode har jeg liksom tenkt at 5 år oppover er maks. Men, så har jeg egentlig tenkt at jeg skal gi det en sjanse, for det tar jo gjerne litt tid også før man forelsker seg i noen. Fordelen nå er jo at jeg kan bli kjent med han, uten å miste hodet fordi man er forelsket, og da ikke ser varsellamper selv om de rister og blinker til de detter av veggen. Han virker veldig interessert, dog ikke desperat eller stresset. Så da får jeg jo litt kalde føtter. Vil det å gi det en fair sjanse fra min side, og faktisk holde mye kontakt med han, gjøre at det kan bli vanskeligere å trekke seg ut siden dersom jeg føler det ikke blir riktig? Og vil det være slemt for han når jeg er såpass lunken? Jeg HATER å være den som bryter ut av ting, så da lar jeg heller være å gå inni det. Jeg har dog sagt og det har vi snakket om, å faktisk bruke tid og bli godt kjent før man evt går inn i noe. Men likevel.... Så, hva hadde andre tenkt? Ville man tenkt at man skal gi det en sjanse fordi det KAN bli bra? Eller ville man tenkt at dersom man ikke har utviklet noen følelser på denne tiden, så vil man kanskje heller aldri gjøre det? Anonymkode: 27aaf...422
AnonymBruker Skrevet 10. september 2021 #2 Skrevet 10. september 2021 Det hadde vært dødfødt fra min side. De sier med seksuell kjemi at kroppen vet noe sinnet ditt ikke vet. Så noe i deg vet at dette ikke er riktig match. De gangene jeg har fortsatt å møte de som er riktige på papiret i håp om at det skal utvikle seg følelser har det aldri kommet mer følelser. Stort sett har det vært kjærlighet ved første blikk eller sterk tiltrekning med de det faktisk har blitt noe med. Anonymkode: ac0d7...4d1 5
Gjest Elder Millennial Skrevet 10. september 2021 #3 Skrevet 10. september 2021 Kommer ingen vei uten kjemi dessverre. Hadde kastet inn håndkleet nå før noen investerte de største følelsene i dette forholdet. Jeg sier dette fordi det virker som du allerede har bestemt deg for at det ikke funker, men har problemer med å rettferdiggjøre det siden han er så flott.
AnonymBruker Skrevet 10. september 2021 #4 Skrevet 10. september 2021 Du er i tvil, men vet innerst inne at han ikke er riktig for deg. Ta tiden til hjelp. Altså, det har gått gradvis nedover for din del. Om et par uker er du nok mer sikker og vil ha lettere med å gjøre det slutt. Han merker det nok også på deg. Ikke god følelse for han. Vær iallfall ærlig med han Anonymkode: 3c3ef...00e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå