Gå til innhold

Hel.... Postnord!!!!

Anbefalte innlegg

Gjest Hvemsomhelst
Skrevet (endret)
Hvemsomhelst skrev (9 timer siden):

Jeg pleier å følge sporingsnummeret og se om pakken er sendt, ankommet terminal osv.  I går fikk jeg beskjed om at pakken min var levert, men det stemte ikke.  Jeg tok kontakt med avsender og de kontaktet Post nord.  Jeg vet ikke hvordan dette kommer til å gå.

Nå i kveld måtte jeg ut og hente noen urter, og da fant jeg pakken slengt i hagen på en annen side av huset.  Hvorfor gikk de ikke til inngangspartiet?  Godt at det ikke har begynt å regne.  Det er jo ikke bra for batteriredskaper.
Jeg var ikke på den siden av huset i går, og reagerer på den merkelige leveringen.

Jeg fant den jo, og ingen skade skjedd..  hva er egentlig levering på døren/trappen?

Endret av Hvemsomhelst
Skrevet

Det er bare utlendinger som jobber der, de gir faen. Måtte bytte på jobben min for flere år siden.

Anonymkode: c4f0f...ad0

Gjest Keikolina
Skrevet (endret)
Hvemsomhelst skrev (13 minutter siden):

Nå i kveld måtte jeg ut og hente noen urter, og da fant jeg pakken slengt i hagen på en annen side av huset.  Hvorfor gikk de ikke til inngangspartiet?  Godt at det ikke har begynt å regne.  Det er jo ikke bra for batteriredskaper.
Jeg var ikke på den siden av huset i går, og reagerer på den merkelige leveringen.

Jeg fant den jo, og ingen skade skjedd..  hva er egentlig levering på døren/trappen?

Ja, pakka mi fant jeg utenfor garasjedøra 🤣 Bor heldigvis på landet måtte lete en stund etter den.

Endret av Keikolina
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Det er bare utlendinger som jobber der, de gir faen. Måtte bytte på jobben min for flere år siden.

Rapportert 

Anonymkode: 2f06a...157

Skrevet

Ikke alltid posten er noe bedre altså. Skulle få en pakke levert i dag. En pakke med 3 truser inne i. Fikk melding «pakken passet ikke i postkassen, sendes videre til post i butikk». Jeg forstår ikke hva i allverden. Lurer på om de må være pakket inn i papp eller noe, for postkassen var tom, og klær (ofte pakket i plastikk pose), 3 truser, passer nedi! 🤬

Postnord kan jeg heller skryte av i det siste. De har vært raske og effektive med levering, der igjen posten brukte 3 dager på å frakte fra A til B, der  postnord bruker 1 dag.

Anonymkode: cd668...69d

Skrevet

Jeg jobber med dette hver dag, ikke PostNord da. Hvis en pakke anses som tapt må du kontakte bedriften du bestilte varen av. 

Hvis de jobber som oss så sender se erstatningsvare eller gir deg pengene tilbake og tar dette internt videre med PostNord siden de bruker dem som transportør.

Mye rart som kan skje under transport, har opplevd at svære kumlokk har forsvunnet under transport.

• Liker 1
Skrevet

Ja veit du ka dei suge så masse steike eg har hatt så masse problemer med dei når eg budde i Bergen.

Anonymkode: a71dd...e75

Gjest Hvemsomhelst
Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Det var ikke pent sagt. Tror ikke det har noe å bety, men kanskje de bare har altfor mye å gjøre.  Post nord har fått veldig mange klager i det siste.  Det er alltid lett å klage på de ansatte, selv om feilen vanligvis sitter i sjefsstolen med slips og millionlønn.

Mange utenlandske transportarbeidere arbeider også for luselønn. Sosial dumping, men jeg aner ikke om dette forekommer hos Post Nord.  Ikke vær så rask til å dømme….

Endret av Hvemsomhelst
Gjest Hvemsomhelst
Skrevet
Keikolina skrev (2 timer siden):

Ja, pakka mi fant jeg utenfor garasjedøra 🤣 Bor heldigvis på landet måtte lete en stund etter den.

🤣 

Skrevet

Folk må lære seg å klage til firmaet de faktisk har en avtale med, altså det de handla oss. Jo flere som gjør det jo større sjans for at de bytter transportør. 

Vet om flere firmaer som bytta til postnord fordi det ble billigere for dem, på papiret. Mens egentlig ble det dyrere, mye pakker som var ødelagt eller borte, mye forsinkelser og miste mange eksisterende og nye kunder. Flere av de valgte etter en tid å bytte tilbake til posten. Noen av de klarte seg dessverre ikke videre fordi de bytta for sent.. 

Anonymkode: 43bea...5a4

Skrevet

Hatt mye trøbbel med postnord. Samme skjedde meg, ingen visste hvor pakken var. Da var faktisk pakken kommet til korrekt utleveringssted. Fikk butikken til å sjekke hyllene som et siste forsøk og der lå den. Gikk ikke å scanne inn eller noe 🤷🏼‍♀️

Anonymkode: 8c233...ff0

Gjest Hvemsomhelst
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Folk må lære seg å klage til firmaet de faktisk har en avtale med, altså det de handla oss. Jo flere som gjør det jo større sjans for at de bytter transportør. 

Vet om flere firmaer som bytta til postnord fordi det ble billigere for dem, på papiret. Mens egentlig ble det dyrere, mye pakker som var ødelagt eller borte, mye forsinkelser og miste mange eksisterende og nye kunder. Flere av de valgte etter en tid å bytte tilbake til posten. Noen av de klarte seg dessverre ikke videre fordi de bytta for sent.. 

Anonymkode: 43bea...5a4

Jeg klaget til MegaFlis, for jeg hadde kjøpt et Makitaverktøy fra nettbutikken deres.  Den kom fint frem, og jeg fikk hentekode på sms.  Dessverre virket den ikke, så jeg fikk beskjed om å sende den i retur. De sendte returlapp, helt greit.  Problemet oppsto først da de bestemte seg for å returnere verktøyet hjem på døren til meg.  Jeg ville jo heller ha hentet den på butikken.  Så denne opplevelsen min hadde jeg sluppet om firmaet kunne ha levert det til butikken som vanlig, i stedet for å slenge det i hagene til folk som er på jobb.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...