Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hei,

Jeg vurderer å kjøpe en leilighet. Det eneste problemet er at det mangler en bod, og jeg har sykkel og en elektrisk moped, så jeg trenger en bod med strøm. Er det noen her som vet hvor mye det vil koste? Mulig jeg kan klare meg uten strøm i starten, og bruke skøyteledning når jeg trenger å lade mopeden.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvor tenker du å ha denne boden? Normalt sett vil det ikke være mulig å bygge noe bod som privatperson i et leilighetskompleks da du sjeldent eier tomt.

Anonymkode: 29a23...74d

Skrevet
AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Hvor tenker du å ha denne boden? Normalt sett vil det ikke være mulig å bygge noe bod som privatperson i et leilighetskompleks da du sjeldent eier tomt.

Anonymkode: 29a23...74d

Er ikke et leilighetskompleks, mer en firmannsbolig, tenkte å sette den rett utenfor inngangsdøren min (et stykke unna der de andre har dør), der jeg også har parkeringsplass. Jeg har ikke bil, men trenger bod.

Skrevet

Tenker at først du må ha skriftlig bekreftelse/ godkjennelse fra andre naboer.

Da trenger du tømrer og elektriker. 

Jeg tipper at det skal koste rundt 30 tusen. Hvis du vet hvordan så kan du bygge boden selv og betale elektriker for kobling av strøm.

Anonymkode: 514bd...e1f

• Liker 1
Skrevet

Legger til at bygger du selv så blir du ansvarlig for eventuell brann i boden og eventuell spredning til biler rundt. 

Anonymkode: 514bd...e1f

Skrevet
Tvist skrev (20 timer siden):

Er ikke et leilighetskompleks, mer en firmannsbolig, tenkte å sette den rett utenfor inngangsdøren min (et stykke unna der de andre har dør), der jeg også har parkeringsplass. Jeg har ikke bil, men trenger bod.

Er det lov til å sette opp bod/garasje, eller er det fellesareal? Har de andre garasje? 

Anonymkode: 57d48...6e4

Skrevet
AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Er det lov til å sette opp bod/garasje, eller er det fellesareal? Har de andre garasje? 

Anonymkode: 57d48...6e4

Ser på bildene at den ene naboen har en bod på sitt område, så da regner jeg med at det går i orden. Kanskje jeg kan sette opp en bod uten strøm først, og så legge inn strøm når jeg har spart opp litt penger.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...