Gå til innhold

Trenger sårt noen tips om bursdagsgave til kvinne 73 år

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hun har alt hun kan ønske seg. Men det er alltid fint med noe nytt. 

Hva hadde du gitt i gave fra barn/svigerbarn? Eller barnebarn?

Anonymkode: 33df4...e6a

Videoannonse
Annonse
Skrevet

En opplevelse. Konsert eller utstilling eller en tur.

Anonymkode: 0477d...bef

Skrevet

En opplevelse sammen med dere. Trenger ikke være dyrt, det viktigste er tiden sammen. 

Anonymkode: d3538...228

Skrevet

Enten teaterbilletter eller en mat og vin kurv. Eventuelt bøker om hun er glad i det. 

Anonymkode: 8bcfc...089

Skrevet (endret)

Et kvalitets-pledd til å ha på sofaen, til å pakke seg inn i på kjølige dager eller bre over seg når man tar middagshvilen på sofaen....? 

Klippan Yllevarefabrik har et stort utvalg av mange flotte pledd i ull. Kjempemange farger og mønstere. Her er ett av de fine pleddene de har. Jeg har to pledd fra den produsenten på sofaen i min egen stue.

Jeg linket visst til det dyreste pleddet de har ovenfor, men her er oversikten over alle pleddene, i alle prisklasser :)

Endret av Million
  • Liker 1
Skrevet

Et pent skjerf kanskje? 

Skrevet

Gavekort? I skobutikk eller bokhandel, for eksempel?

Anonymkode: 42803...a13

Skrevet

Siden det er snakk om gave fra barn, svigerbarn og barnebarn, antar jeg at du kjenner vedkommende godt? Så hva liker hun å spise, drikke, oppleve? Har noen interesser som kunne gi grunn til ett års abonnement på et blad? Eller kanskje hun liker å politikk og samfunn, og Aftenposten Innsikt kunne være noe? 

Å virkelig følge med og vise at man har fått med seg hva en person liker, trenger og dermed gi noe som er riktig for akkurat denne personen, er en gave i seg selv :)

Anonymkode: aec7b...301

• Liker 1
Skrevet

Blomster, vin, hudpleieprodukter (f.eks en gavepakke fra Rituals), gavekort på å spise ute (gjerne sammen med en til), billetter til kino/teater/konsert

Anonymkode: 5b416...17e

Skrevet

Hvis en har nok av ting, så holder det med en fin sammenplantning (for de holder mye lengre enn en bukett)
og så et raust gavekort (eller to mindre) til steder/butikker hun liker fra før av, eller har snakket om som en
drøm eller ønske. Dere kjenner henne selv best.  
En slik samling av blomster som settes i en kurv kan inneholde en flaske vin, badesalt, hudpleie og hva som helst 
hvis dere leverer ekstraproduktene til blomsterbutikken, så fikser de sammensveisingen for dere til en vakker 
gave i en fin kurv el.l.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...