Gå til innhold

single damer

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg er singel kvinne 30 +. Jeg har ikke lyst å ble kjent med menn når jeg er på jobb eller via jobb... butikk, på tur, på treningssenter, frivillige organisasjoner osv.. 

Et godt tips til dere single menn: prøv heller plattformer som Tinder (har ingen erfaring selv).. Det er veldig ubehagelig for oss single kvinner å oppleve seksuelle/intense blikk fra mannlig kollega som vi ikke er interessert i... OSV. 

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Medic.9009 skrev (8 timer siden):

Jeg er singel kvinne 30 +. Jeg har ikke lyst å ble kjent med menn når jeg er på jobb eller via jobb... butikk, på tur, på treningssenter, frivillige organisasjoner osv.. 

Et godt tips til dere single menn: prøv heller plattformer som Tinder (har ingen erfaring selv).. Det er veldig ubehagelig for oss single kvinner å oppleve seksuelle/intense blikk fra mannlig kollega som vi ikke er interessert i... OSV. 

Du fremstår som litt spesiell. Du utelukker alle fritidsaktiviteter og daglige sysler, og vil ha alt over på nett, som du ikke har erfaring med selv?  Gammeldags organisk flørting fungerer fortsatt for de fleste. Uønsket oppmerksomhet er nettopp det, men det er også mange som kan tenke seg slik oppmerksomhet. Hvor og når man kan vise interesse, eller ta kontakt, handler om å forstå sosiale koder, noen skjønner det, og andre ikke.  Oppførsel på nett er samme greia. 

Anonymkode: 6a47d...30f

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...