AnonymBruker Skrevet 10. september 2021 #1 Skrevet 10. september 2021 Finnes det steder som er naturlig å dra til for å komme i kontakt med henne utenom Internett? Jeg har hørt noen har blitt kjent med henne via jobben? er det der det er størst sjanse å møte henne? Andre steder? Anonymkode: 7087e...e91
AnonymBruker Skrevet 10. september 2021 #3 Skrevet 10. september 2021 Å finne single damer er ikke så forbanna vanskelig som folk skulle tro. Jeg kommer som regel i kontakt med damer gjennom studiet, byen, fester og andre type aktiviteter. 80 % av damene jeg virkelig ikke trodde var single, VAR single! Bare til å kjøre på. Anonymkode: 989d1...3c7 1
AnonymBruker Skrevet 10. september 2021 #5 Skrevet 10. september 2021 30 minutter siden, AnonymBruker said: Å finne single damer er ikke så forbanna vanskelig som folk skulle tro. Jeg kommer som regel i kontakt med damer gjennom studiet, byen, fester og andre type aktiviteter. 80 % av damene jeg virkelig ikke trodde var single, VAR single! Bare til å kjøre på. Anonymkode: 989d1...3c7 Det går jo fint når du er relativt ung, men så runder du tredve. Da studerer du ikke lenger, sjekking på jobben er ut, og venner har byttet ut byen og festing med familie og barn. Anonymkode: 4f7f7...88d 8
AnonymBruker Skrevet 10. september 2021 #6 Skrevet 10. september 2021 AnonymBruker skrev (31 minutter siden): Det går jo fint når du er relativt ung, men så runder du tredve. Da studerer du ikke lenger, sjekking på jobben er ut, og venner har byttet ut byen og festing med familie og barn. Anonymkode: 4f7f7...88d Sjekking på jobben er jo en litt både og-greie, men hvis du først gjør det, så er det vel ingen aldersgrenser? Ts; Når det gjelder litt eldre kvinner, så sier min statistikk fra Tinder, at du finner dem på en fjelltopp, med armene i været, eller sittende fast i kajakken sin. Anonymkode: 6a47d...30f 9
AnonymBruker Skrevet 16. september 2021 #7 Skrevet 16. september 2021 Hvilken aldersgruppe og hva slags type kvinner er det du leter etter? Utadvendte eller innadvente? Egenskaper? Hvis du er på leting etter en singel kvinne i midten av 30-årene. Innadvent, som meg f.eks. Så finner du henne på dyrebutikken, i hylla der det selges kattesand. Eventuelt på matbutikken, der jeg kjøper kattemat. Og på internett. Dypt, dypt inne på internett. Men det er ikke sikkert du var ute etter en kvinne som meg da. Anonymkode: 34969...692 2
AnonymBruker Skrevet 17. september 2021 #8 Skrevet 17. september 2021 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Hvilken aldersgruppe og hva slags type kvinner er det du leter etter? Utadvendte eller innadvente? Egenskaper? Hvis du er på leting etter en singel kvinne i midten av 30-årene. Innadvent, som meg f.eks. Så finner du henne på dyrebutikken, i hylla der det selges kattesand. Eventuelt på matbutikken, der jeg kjøper kattemat. Og på internett. Dypt, dypt inne på internett. Men det er ikke sikkert du var ute etter en kvinne som meg da. Anonymkode: 34969...692 tenk hvis du var på sykkeltur langt oppe i fjellet det ville vært kult, da kunne jeg fått seg mer av deg. Anonymkode: 7087e...e91 1
Hr. Aktiv Skrevet 17. september 2021 #9 Skrevet 17. september 2021 Å finne single damer over 30-40 er ganske utfordrende. De foretar seg veldig lite med å vise at de faktisk er single. Så for oss menn må vi nesten gå dør til døraksjon for å finne den aktuelle. Dog kan jeg si at det finnes de som tar litt insj., men de er ofte like dårlige som menn som useriøst bare farer rundt. Så ja det er utfordrende å finne deg som da ønsker og vil vise din kjærlighet til meg som mann. 1
AnonymBruker Skrevet 17. september 2021 #10 Skrevet 17. september 2021 AnonymBruker skrev (På 10.9.2021 den 17.29): Sjekking på jobben er jo en litt både og-greie, men hvis du først gjør det, så er det vel ingen aldersgrenser? Ts; Når det gjelder litt eldre kvinner, så sier min statistikk fra Tinder, at du finner dem på en fjelltopp, med armene i været, eller sittende fast i kajakken sin. Anonymkode: 6a47d...30f Joda, men utfordringen er jo at veldig mange, kanskje de aller fleste, ikke er single når folk er 30+. Da blir det litt gambling om man satser på å møte folk gjennom venner, på fjellet, på fest e.l. Sånn sett kan Tinder være litt enklere der man retter seg mot andre single, på den annen side er det jo mye useriøst å vanskelig å slå igjennom så det er både og. Anonymkode: 789d1...ee4
AnonymBruker Skrevet 17. september 2021 #11 Skrevet 17. september 2021 Hr. Aktiv skrev (13 minutter siden): Å finne single damer over 30-40 er ganske utfordrende. De foretar seg veldig lite med å vise at de faktisk er single. Så for oss menn må vi nesten gå dør til døraksjon for å finne den aktuelle. Dog kan jeg si at det finnes de som tar litt insj., men de er ofte like dårlige som menn som useriøst bare farer rundt. Så ja det er utfordrende å finne deg som da ønsker og vil vise din kjærlighet til meg som mann. Med alle samlivsbruddene så er det vel støtt og stadig single også i den alderen. For kvinner er det flest samlivsnrudd i alderen 40-45... Anonymkode: 0a061...beb
Hr. Aktiv Skrevet 17. september 2021 #12 Skrevet 17. september 2021 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Med alle samlivsbruddene så er det vel støtt og stadig single også i den alderen. For kvinner er det flest samlivsnrudd i alderen 40-45... Anonymkode: 0a061...beb Likevel sitter de på gjerdet å venter til at mannen kansje tar kontakt med dem. De løfter ikke en finger for at menn skal finne dem unntatt de som ikke vil gi de noe annet enn en kort affære og dårlig sex.
Gjest Skogsalv Skrevet 17. september 2021 #13 Skrevet 17. september 2021 Hr. Aktiv skrev (1 minutt siden): Likevel sitter de på gjerdet å venter til at mannen kansje tar kontakt med dem. De løfter ikke en finger for at menn skal finne dem unntatt de som ikke vil gi de noe annet enn en kort affære og dårlig sex. Det stemmer jo ikke. Godt voksne damer kikker innom Tinder, Sukker og Match.com for så å rømme arenaen grunnet dick picks og single menn som enten ikke er så single eller ikke er ute etter noe seriøst. ,- selv om profilen deres har det som grunnsetning 🤣 Samt : " hei søta- meldinger" uten innhold - kun fisking...( typ 25 om dagen) Tror ikke damer henvender seg slikt ?
Hr. Aktiv Skrevet 17. september 2021 #14 Skrevet 17. september 2021 Skogsalv skrev (2 minutter siden): Det stemmer jo ikke. Godt voksne damer kikker innom Tinder, Sukker og Match.com for så å rømme arenaen grunnet dick picks og single menn som enten ikke er så single eller ikke er ute etter noe seriøst. ,- selv om profilen deres har det som grunnsetning 🤣 Samt : " hei søta- meldinger" uten innhold - kun fisking...( typ 25 om dagen) Tror ikke damer henvender seg slikt ? Jo det stemmer på en prikk. De menn de da finner på disse plattformene er de som de ikke ønsker. De faller for deres sjarm. Og grunnen til at de skriver "hei søta" er fordi de treffer 1 av 10 ganger.
Gjest På druen Skrevet 17. september 2021 #15 Skrevet 17. september 2021 Hr. Aktiv skrev (42 minutter siden): Så for oss menn må vi nesten gå dør til døraksjon for å finne den aktuelle. Det er jeg faen meg glad for at dere ikke gjør.
Gjest Skogsalv Skrevet 17. september 2021 #16 Skrevet 17. september 2021 (endret) Hr. Aktiv skrev (10 minutter siden): Jo det stemmer på en prikk. De menn de da finner på disse plattformene er de som de ikke ønsker. De faller for deres sjarm. Og grunnen til at de skriver "hei søta" er fordi de treffer 1 av 10 ganger. Ja helt klart, - men da blir 9 av 10 kvinner skuffet og fornærmet 🤣 Du aner ikke hvor løst dick picks sitter...🥶 etter 2-3 ukers chatting ... Endret 17. september 2021 av Skogsalv
Hr. Aktiv Skrevet 17. september 2021 #17 Skrevet 17. september 2021 Skogsalv skrev (1 minutt siden): Ja helt klart, - men da blir 9 av 10 kvinner skuffet og fornærmet 🤣 Du aner ikke hvor løst dick picks sitter...🥶 etter 2-3 ukers chatting ... Jeg for min del sender ikke dickpicks. Trenger ikke det da nesten alle damer uten unntak skal på død og liv treffes så raskt som mulig og om ikke ha sex første date så ihvertfall på andre.
Gjest Skogsalv Skrevet 17. september 2021 #18 Skrevet 17. september 2021 Hr. Aktiv skrev (Akkurat nå): Jeg for min del sender ikke dickpicks. Trenger ikke det da nesten alle damer uten unntak skal på død og liv treffes så raskt som mulig og om ikke ha sex første date så ihvertfall på andre. Bra at du ikke gjør det .Jeg sidestiller slikt med blotting og mangel på intelligens. Så trist at så mange menn gjør slikt på nett med en jente de ikke engang har tatt i hånda . Jeg er din motsats og like . Skeptisk til å møte noen in person, - da mange menn vil møtes for hygge privat UTEN innledende samtaler over litt tid. For meg er slikt uaktuelt . Jeg trener på singletilværelsen, men vet om differansene og hvor usikre vi alle er bak maska. Både kvinner og menn. Så grenser og standard tror jeg blir avgjørende 🌷
AnonymBruker Skrevet 17. september 2021 #19 Skrevet 17. september 2021 35 minutter siden, Hr. Aktiv said: Likevel sitter de på gjerdet å venter til at mannen kansje tar kontakt med dem. De løfter ikke en finger for at menn skal finne dem unntatt de som ikke vil gi de noe annet enn en kort affære og dårlig sex. Hvor tenker du at vi skal finne dere, da? Jeg vil VELDIG gjerne treffe en snill og ærlig mann, som ikke er ute etter en kort affære! Men har ikke funnet ham verken på jobb, trening eller i organisasjonen jeg jobber for i fritiden. Mange menn der, men de aller fleste er jo godt etablerte. Er ikke redd for å smile til eller søke øyekontakt med menn jeg treffer ute heller, men det er dårlig med respons på matbutikken, altså... (Og nei, jeg flyr ikke på byen, så der finner jeg heller ingen ;)) Anonymkode: 728e7...b52
Hr. Aktiv Skrevet 17. september 2021 #20 Skrevet 17. september 2021 AnonymBruker skrev (20 minutter siden): Hvor tenker du at vi skal finne dere, da? Jeg vil VELDIG gjerne treffe en snill og ærlig mann, som ikke er ute etter en kort affære! Men har ikke funnet ham verken på jobb, trening eller i organisasjonen jeg jobber for i fritiden. Mange menn der, men de aller fleste er jo godt etablerte. Er ikke redd for å smile til eller søke øyekontakt med menn jeg treffer ute heller, men det er dårlig med respons på matbutikken, altså... (Og nei, jeg flyr ikke på byen, så der finner jeg heller ingen ;)) Anonymkode: 728e7...b52 Jeg tror du gjør mye riktig i å møte blikk og smile. Derfra kjenner jeg det er lettere å rusle bort for å ta en rask skrøne eller et "teit" åpningsreplikk. Dog synes jeg det er vanskelig å fortsette da jeg ofte møter litt ubbvikenhet som kansje bunner i usikkerhet? Innimellom treffer jeg jo blink, men da selvfølgelig på henne jeg ikke vil ha. Hun som bare vil ha sex og ingenting annet. Jeg vet det finnes mange slike som meg. De tar veldig lite kontakt med damer. Derfor er det vanskelig å finne noen. Matbutikken er et fint sjekkested. Jeg pleier å gå faste tider stort sett og opplyser om det hvis jeg prater i ei bisetning. Så ser jeg jo om hun tilpasser det mønstret noe noen faktisk gjør. Neste gang kansje uka etterpå så dukker hun opp striglet og fin på butikken. Da vet jeg at jeg har truffet blink. Da kan veien til en date være kort. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå