AnonymBruker Skrevet 10. september 2021 #1 Skrevet 10. september 2021 Som en aldri får vite? At de dere tror det minst om, er utro? Og at det er normalen i dag å være utro i langvarig forhold? Dere som er utro, mer enn en gang. Og planlagt. Hvorfor? Hvordan? Og hvor lenge? Ikke dårlig samvittighet? Anonymkode: b18f8...8ea
AnonymBruker Skrevet 10. september 2021 #2 Skrevet 10. september 2021 Ingen ville trodd jeg var utro. To av de beste venninnene mine har ingen anelse. Hvorfor: total mangel på sex hjemme i 10 år Hvordan: litt varierende, men møte en hos han, hos meg, i bilen, på hotell, ute. En gammel studievenn, en nabo, en tilfeldig fyr fra nettet Hvor lenge: siden 2014 Dårlig samvittighet: nei Anonymkode: 10547...585 6
AnonymBruker Skrevet 10. september 2021 #3 Skrevet 10. september 2021 Jepp har vært utro. Har vært utsatt for psykisk vold i mange år og blitt litt fucka i hodet etter d (vært hos psykolog nå i ettertid) var utro med en kollega, det var så berusende å føle deg trygg i noens armer igjen. Hjemme hos ham. Gjort det slutt med ham nå. Prøver å fikse ekteskapet og få hjelp til å føle meg trygg igjen. Anonymkode: 3d2a6...3d0
AnonymBruker Skrevet 10. september 2021 #4 Skrevet 10. september 2021 Nei. Men på KG, helt klart. Haha Anonymkode: aeabe...5f7 3
AnonymBruker Skrevet 10. september 2021 #5 Skrevet 10. september 2021 Ja veldig mange. Både kvinner og menn. De fleste er ute etter langvarige forhold på si. Jeg har vert i to langvarige forhold. Ingen samvittighet, kun fantastisk. Nå er jeg singel, og er i et forhold til en mann som har samboer, vart over år Anonymkode: 7fdb2...e04 1
AnonymBruker Skrevet 10. september 2021 #6 Skrevet 10. september 2021 Notorisk utro? Nei, ikke så mange tror jeg. Jeg har vært utro én gang og jeg hadde så dårlig samvittighet at jeg holdt på å kaste opp og hadde vondt i magen fram til jeg fikk fortalt det, og jeg ser egentlig ikke på meg selv som noen helgen. Ikke kan jeg skylde på fylla heller. Det var planlagt utroskap som "hevn" for at hun hadde vært utro. Jeg trodde det skulle få meg til å føle meg bedre, men jeg endte egentlig opp med å føle meg helt jævlig både på grunn av utroskapen og fordi jeg sank ned til hennes "nivå". Ganske sikker på at jeg aldri kommer til å være utro igjen. Anonymkode: f164f...0e3 3
Hr. Aktiv Skrevet 10. september 2021 #7 Skrevet 10. september 2021 Jeg vet mange er utro. Synes ikke noe om det fordi det vitner om lav konsekvenstenking og et veldig egoistisk trekk. Gjør det slutt først så vær med andre. Det står mye større respekt av det. 4
Gjest Alterego666 Skrevet 10. september 2021 #8 Skrevet 10. september 2021 Dette er undersøkt gjennom dusinvis av undersøkelser. 30-50% er utro én eller flere ganger. Utroskap øker med inntekt, utdanning, frihet i arbeidssituasjon og reising. Vil du ha trofast partner, sjekk opp en ansatt på din lokale Kiwi.
AnonymBruker Skrevet 10. september 2021 #9 Skrevet 10. september 2021 Kun svake mennesker som er utro, sterke mennesker går. Anonymkode: 78a25...b44 8
wandagirl Skrevet 10. september 2021 #10 Skrevet 10. september 2021 Ut fra hva jeg kan se på diverse datingsider/apper så er det hvertfall flere som begår mikroutroskap om ikke mer. Nå ser jeg bare menn, ikke kvinner så kan ikke si om det er forskjell på kjønnene. 2
AnonymBruker Skrevet 10. september 2021 #11 Skrevet 10. september 2021 Dette er vel det mest vitenskapelige grunnlaget vi har for å mene noe om hvor utbredt det er. Ifølge rapporten har 23% av mennene og 14% av kvinnene vært utro. Det er selvsagt metodologiske problemer knyttet til egenrapporting - særlig når det dreier seg om stigmatiserende/uetisk atferd - men rapporten holder høy vitenskapelig kvalitet. https://forskning.no/kjonn-og-samfunn-samfunnsvitenskap-sex/stor-dansk-sex-rapport-darlig-sexliv-mye-utroskap-og-stor-forskjell-pa-menn-og-kvinner/1585594 Anonymkode: 569b9...316 2
AnonymBruker Skrevet 10. september 2021 #12 Skrevet 10. september 2021 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Dette er vel det mest vitenskapelige grunnlaget vi har for å mene noe om hvor utbredt det er. Ifølge rapporten har 23% av mennene og 14% av kvinnene vært utro. Det er selvsagt metodologiske problemer knyttet til egenrapporting - særlig når det dreier seg om stigmatiserende/uetisk atferd - men rapporten holder høy vitenskapelig kvalitet. https://forskning.no/kjonn-og-samfunn-samfunnsvitenskap-sex/stor-dansk-sex-rapport-darlig-sexliv-mye-utroskap-og-stor-forskjell-pa-menn-og-kvinner/1585594 Anonymkode: 569b9...316 https://forskning.no/kjonn-og-samfunn-samfunnsvitenskap-sex/stor-dansk-sex-rapport-darlig-sexliv-mye-utroskap-og-stor-forskjell-pa-menn-og-kvinner/1585594 Anonymkode: 569b9...316
AnonymBruker Skrevet 10. september 2021 #13 Skrevet 10. september 2021 AnonymBruker skrev (15 minutter siden): https://forskning.no/kjonn-og-samfunn-samfunnsvitenskap-sex/stor-dansk-sex-rapport-darlig-sexliv-mye-utroskap-og-stor-forskjell-pa-menn-og-kvinner/1585594 Anonymkode: 569b9...316 Det er verd å merke seg at tallene gjelder utroskap mot nåværende partner. Undersøkelsen viser ellers at et overveldende flertall av de spurte (i alle aldersgrupper) mener at utroskap «i ringe grad eller slet ikke» er moralsk akseptabelt. https://files.projektsexus.dk/2019-10-26_SEXUS-rapport_2017-2018.pdf Anonymkode: 569b9...316 2
AnonymBruker Skrevet 10. september 2021 #14 Skrevet 10. september 2021 Jeg trodde virkelig aldri jeg skulle bli en sånn dame. Men nå sitter jeg her. Føle meg bundet til et langvarig forhold med barn osv. Vi har hatt våre store kamper men til slutt var mangelen på følelser,lyst og begjær så stort at jeg selv falt inn i denne gjørma. Han har gjort det flere ganger,men vet ikke om meg. Jeg med en gamme flamme. Kjemien der er helt fantastisk . Har prøvd og stoppe det hele men har klart å utvikle følelser så er så himla vanskelig. Vi møtes ute ,så har holdt på under åpen himmel,bil,skog,telt osv. Han har også familie og man skulle aldrig trodd han heller var en utro type. Så nå tror jeg alle virkelig kan være det ja ! Anonymkode: d92c6...b4b 7
AnonymBruker Skrevet 10. september 2021 #15 Skrevet 10. september 2021 AnonymBruker skrev (16 timer siden): Kun svake mennesker som er utro, sterke mennesker går. Anonymkode: 78a25...b44 Naiv tankegang ....vitner om svakt menneske Anonymkode: 3b60a...333 4
AnonymBruker Skrevet 11. september 2021 #16 Skrevet 11. september 2021 AnonymBruker skrev (21 timer siden): Ingen ville trodd jeg var utro. To av de beste venninnene mine har ingen anelse. Hvorfor: total mangel på sex hjemme i 10 år Hvordan: litt varierende, men møte en hos han, hos meg, i bilen, på hotell, ute. En gammel studievenn, en nabo, en tilfeldig fyr fra nettet Hvor lenge: siden 2014 Dårlig samvittighet: nei Anonymkode: 10547...585 De platte unnskyldningene er bare så bortkastede. Uten sex i ti år? Ja vel. Det er INGEN unnskyldning når løsningen er at du kan skvære opp i ekteskapet ditt og flytte ut. Har du barn kan dere finne løsninger. Løsningen er ikke å være en idiot som alle vil miste respekten for når dette kommer ut. Det er nok at EN person vet, da lever du utrygt. Anonymkode: b1da8...c78 4
Gjest Småbrukmann Skrevet 11. september 2021 #17 Skrevet 11. september 2021 Definisjonen på utroskap., Den som er utro er ett ekstremt dårlig mennesker (på grensa til skikkelig søppel). Som vil utsette en som elsker deg for noe sånt. Tenk om du var hodestups forelsket i en , og den personen var utro mot deg. Hvordan ville det føltes? Unnskyldninger med dårlig forhold. Vi har ikke sex lenger, pga barna, økonomi osv...PISS! Da går du ut av forholdet. Er du feig, så gå rett inn i ett annet forhold i minste da...fortest mulig. Om du er så svak at du ikke tåler være alene
AnonymBruker Skrevet 11. september 2021 #18 Skrevet 11. september 2021 AnonymBruker skrev (22 timer siden): Som en aldri får vite? At de dere tror det minst om, er utro? Og at det er normalen i dag å være utro i langvarig forhold? Dere som er utro, mer enn en gang. Og planlagt. Hvorfor? Hvordan? Og hvor lenge? Ikke dårlig samvittighet? Anonymkode: b18f8...8ea Emosjonelt utro, ja. Fysisk nei. Anonymkode: 5a4a1...aa8
AnonymBruker Skrevet 11. september 2021 #19 Skrevet 11. september 2021 Jeg vet om veldig, veldig mange som har vært eller er utro. Både kvinner og menn. Jeg har selv vært utro tidligere, men jeg lærte av det og kommer aldri til å gjenta slike feil igjen. Jeg er en av dem som ingen noensinne ville gjettet, og de jeg har fortalt det til har vært i sjokk eller ikke trodd meg.. Jeg ble ikke oppdaget av eksen jeg var utro mot. Min erfaring er at det er langt mer utroskap enn mange ønsker å tro.. Anonymkode: b9d14...166 5
mjaus Skrevet 11. september 2021 #20 Skrevet 11. september 2021 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Naiv tankegang ....vitner om svakt menneske Anonymkode: 3b60a...333 Nei, personen har helt rett. Er man utro er man svak. Enten er det fordi man ikke klarer å styre lystene sine = svak selvkontroll Eller så er det fordi man ikke får nok bekreftelse fra partner = svakt, man kan bare gå ifra partner. Ingen er tvingt til å bli værende Eller så er det fordi man rett og slett tenner på det = ikke akkurat svakt, men du er en kuk 3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå