Gå til innhold

Basaltemp høyere enn vanlig før eggløsning, forkjølet

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Er forkjølet. Har tempet og tenpen har svinget veldig og enkelte dager er den høyere enn vanlig. Opp mot der den ligger etter eggløsning. Men ganske sikker på at jeg ikke har hatt eggløsning. Kan det komme av at jeg er forkjølet da? Fryser når jeg står opp så ikke helt i form. 

Anonymkode: c57ec...866

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (På 10.9.2021 den 3.44):

Er forkjølet. Har tempet og tenpen har svinget veldig og enkelte dager er den høyere enn vanlig. Opp mot der den ligger etter eggløsning. Men ganske sikker på at jeg ikke har hatt eggløsning. Kan det komme av at jeg er forkjølet da? Fryser når jeg står opp så ikke helt i form. 

Anonymkode: c57ec...866

Ekspander  

Jeg har også vært forkjølet, i over en uke nå, og tempen min har vært helt på bærtur. Grafen min ser totalt omvendt ut enn vanlig, tempen bygger seg opp mot eggløsning i stedet for å synke, og den høyeste tempen min så langt denne syklusen hadde jeg på EL-dagen. Der pleier jeg jo være på det laveste. Så sank den litt igjen når forkjølelsen begynte å slippe taket, og nå ligger den ca der den pleier etter EL. Men tror ikke jeg kan stole på en eneste måling denne syklusen.

Anonymkode: be2ad...f6a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...