AnonymBruker Skrevet 10. september 2021 #1 Skrevet 10. september 2021 Skjedde noe rart. Jeg og venninna var ute på byen. Hun hadde hatt kontakt med en en stund, og de hadde noe på gang. Eller hun var ikke gira, han kanskje litt mer. De hadde hatt sex noen ganger. Vi fikk ikke skyss hjem, så jeg ble også med å sov over hos han. På et gjesterom. Våknet plutselig av at han kysset meg. Trodde nok først det var en drøm og fikk sjokk. Var ganske full da jeg sovnet. Jeg besvarte visst kysset hans. Merkelig nok tenkte jeg ikke på hele situasjonen og at venninna mi var i rommet ved siden av. Plutselig slikket han meg og vi hadde samleie. Det var ganske hett det jeg husker. Våknet uten truse og husket ikke med en gang hva som hadde skjedd. Følte det var en drøm, men så gikk det opp for meg. Var kleint på morgenen, men vi latet som ingenting. Jeg tok kontakt med han når jeg kom hjem og spurte om han husket hva som skjedde. Og ja, det gjorde han og han hadde visst lyst å komme inn til meg på morgenen også, men turte ikke pga hun. Hun sov visst på natten når han kom. Jeg spurte hvorfor han kom inn til meg. Han sa han hadde fått veldig lyst på meg når han så meg, og hadde tenkt så på meg hele kvelden, og ikke klart å la være å komme inn. At han følte det var noe mellom oss. Dette la ikke jeg merke til på kvelden, men mulig jeg er dum? Uansett, han forsatte og ta kontakt og det ble til at vi traff hverandre igjen og hadde sex, et par ganger. Han virket helt besatt og kåt på meg. Dette er over 1 år siden og vi har enda kontakt. Jeg har ikke sagt noe til venninna mi. Vet det nok ikke er greit. Men var klar over at hun kom til å avslutte med han og det gjorde hun. Hadde aldri gjort dette hvis hun ville ha han. Men det jeg lurer på, normalt at dere menn plutselig får lyst på venninner av noen? Han hadde vel ikke hatt kontakt så lenge med meg hvis han ikke tente på meg og sexen? Og er det veldig slemt av meg? Eller er det innafor å holde det henmelig for venninna? Det er kun snakk om sex, ikke noe seriøst. Anonymkode: a72ea...cca 2
Doktor Dyregod Skrevet 10. september 2021 #2 Skrevet 10. september 2021 Den store forskjellen her er det å bare få lyst på og det å gjennomføre det. Man trenger jo ikke forsyne seg av alt man får lyst på vel? og om det var innenfor mellom deg og din venninne, er det nok ikke, siden du har holdt det hemmelig. Hadde du følt at det var innenfor, hadde du vel sagt det. 5
AnonymBruker Skrevet 10. september 2021 #3 Skrevet 10. september 2021 Doktor Dyregod skrev (7 minutter siden): Den store forskjellen her er det å bare få lyst på og det å gjennomføre det. Man trenger jo ikke forsyne seg av alt man får lyst på vel? og om det var innenfor mellom deg og din venninne, er det nok ikke, siden du har holdt det hemmelig. Hadde du følt at det var innenfor, hadde du vel sagt det. Hvis hun hadde hatt sex med en jeg hadde hatt noe på gang med, som hun visste at jec egentlig ikke hadde lyst på. Men bare var med for tidsfordriv og sex. Så hadde jeg ikke brydd meg. Men trengte ikke fått vite det. Tenker noe er bedre usagt. Anonymkode: a72ea...cca 1
AnonymBruker Skrevet 10. september 2021 #4 Skrevet 10. september 2021 Jeg skjønner dette sikkert er godt for egoet ditt, men la oss være realistiske. Du har garantert gitt inntrykk av at du er interessert i løpet av kvelden, og han har helt sikkert også merket at venninnen din var ganske lunken. Det er ikke sånn at han var hodestups i henne, du ga ingen signaler, men han bare ble sprengkåt av å se deg og kastet seg over deg om natten. Ang venninnen din var det helt sikkert ok for henne også da hun ikke var interessert. Anonymkode: 28b2f...b68 1
AnonymBruker Skrevet 10. september 2021 #5 Skrevet 10. september 2021 Jedda. Ikke rart kjønnssykdommer florerer. Anonymkode: f3a79...ce4 6
Bamseklemmer Skrevet 10. september 2021 #6 Skrevet 10. september 2021 Ser ut som du har smugtittet i dagboka mi fra 90-tallet, men du vridde om på historien at jeg kysset deg mens du sov... sånn er ikke jeg. Forhold og forhold, det så mest ut som venninna di hadde han bare på vent, kanskje litt som en liten knullkompis når det passet henne. Du er igrunn litt unnskyldt, jeg tror du ble tatt på senga av opphisselse før fornuften din fikk til å fungere.. Ledet inn i fristelsen, vanskelig å tenke klart når han allerede ligger der å slikker deg som i en drøm. Er ikke dette noe de fleste tenker på skal skje, eller faktisk fantaserer om når man onanerer? Ikke noe jeg gjør hvis jeg er i et forhold, eller har en troverdig elsker fra før. Jeg kan ikke dømme deg for at det er slemt av deg, jeg kjenner ingen av dere. Men det kommer vel litt ann på hvor mye venninner dere er? Det kommer nok frem før eller siden, så kanskje koster det deg ditt vennskap med venninna. Men er dere like løse og har sex for gøy, kommer dere nok overens. Venninner burde dele sine elskere, det er jo det som er gøy å ikke være for seriøs🤭
Resignert Skrevet 10. september 2021 #7 Skrevet 10. september 2021 Det er vel ikke direkte unormalt å få lyst på venninna, spesielt ikke om hun har en litt freidig og flørtende personlighet, eller en fristende kropp.... 1
Realverdien Skrevet 10. september 2021 #8 Skrevet 10. september 2021 Resignert skrev (2 minutter siden): Det er vel ikke direkte unormalt å få lyst på venninna, spesielt ikke om hun har en litt freidig og flørtende personlighet, eller en fristende kropp.... Det er normalen å ville knulle venninnene til dama. Et annet spm er hvorfor damer vil ha den dryppvåte snabben til en kar som nettopp staka vennina opp. Det er vel nesten bare Norge som IKKE har åpen tradisjon for å stjele mannen til venninna. Mange venner jeg har er spesialist på å pløye gjennom venninnegjenger. Er du god nok for den ene, vil nemlig de andre også ha deg. Er du 'nekta' av ei, vil de andre gå i flokk og ikke se på deg som aktuell. Gammel jungelvisdom, det der. 2
AnonymBruker Skrevet 10. september 2021 #9 Skrevet 10. september 2021 Våknet av at han kysset deg? Burde ikke fokuset være på at dette er et overgrep? Å nei, sant det, man har så liten erfaring med rett og galt, at selv et overgrep blir gjort om til en konkurranse mot andre kvinner. Anonymkode: f9e60...38f 1
AnonymBruker Skrevet 10. september 2021 #10 Skrevet 10. september 2021 Realverdien skrev (15 minutter siden): Det er vel nesten bare Norge som IKKE har åpen tradisjon for å stjele mannen til venninna. Hva mener du? Det er jo svært mange norske kvinner som gjør nettopp dette. Ville ikke kalt det å være dame da, kvinne får holde. Anonymkode: f9e60...38f
AnonymBruker Skrevet 10. september 2021 #11 Skrevet 10. september 2021 Når menn kommer tett innpå noen er det liten motstand. Venninna til ei dame kan være veldig tett på, de åpner seg og ser ingen fare for noe, han er jo sammen med venninna liksom. En forelsket mann er en kåt mann. En kåt mann har ikke alltid god oversikt over hva han holder på med. Anonymkode: 094c7...a47 2
Realverdien Skrevet 10. september 2021 #12 Skrevet 10. september 2021 AnonymBruker skrev (21 minutter siden): Hva mener du? Det er jo svært mange norske kvinner som gjør nettopp dette. Ville ikke kalt det å være dame da, kvinne får holde. Anonymkode: f9e60...38fer Joda. Det er ikke uhørt i Norge. Men det er normalen i mange andre land. Tipper at jo større by jo vanligere er det. Færre damer som bor i bygd med 200 mennesker vil ta risikoen på å være skitkjærringa som får ryktet for å stjele menn. Men bor du i New York, Oslo, Stockholm eller selv Umeå, så erre stort nok til å aldri treffe den lurte venninna igjen. Da blirre vanligere.
-lykke- Skrevet 10. september 2021 #13 Skrevet 10. september 2021 AnonymBruker skrev (30 minutter siden): Når menn kommer tett innpå noen er det liten motstand. Venninna til ei dame kan være veldig tett på, de åpner seg og ser ingen fare for noe, han er jo sammen med venninna liksom. En forelsket mann er en kåt mann. En kåt mann har ikke alltid god oversikt over hva han holder på med. Anonymkode: 094c7...a47 Eh, unnskyld? Du fremstiller jo menn som tankeløse, ville dyr… Sier ikke at det ikke finnes tankeløse og hensynsløse menn. Men det er da virkelig ikke sånn at normalen er at de fleste kunne oppført seg så dumt. Ts, aner ikke om det er vanlig om menn får lyst på venninnene til daten/dama eller ei. Men mener virkelig at det dere gjorde er normalt, hverken fra hans eller din side. Spiller ingen rolle hvilke intensjoner venninna di hadde med denne mannen. Råttent gjort er det uansett, og det er vel en grunn for at du ikke forteller hva som skjedde. 2
AnonymBruker Skrevet 10. september 2021 #14 Skrevet 10. september 2021 -lykke- skrev (3 minutter siden): Eh, unnskyld? Du fremstiller jo menn som tankeløse, ville dyr… Sier ikke at det ikke finnes tankeløse og hensynsløse menn. Men det er da virkelig ikke sånn at normalen er at de fleste kunne oppført seg så dumt. Jo, forelskede/kåte/desperate menn må man jo være ekstra obs på. Er ikke for ingenting at kvinner går for menn som er i gode forhold, eller eldre menn, da disse fremstår som mer rolige. De har lavere testosteron og fungerer bedre i toppen. Anonymkode: f9e60...38f 1
AnonymBruker Skrevet 10. september 2021 #15 Skrevet 10. september 2021 Realverdien skrev (28 minutter siden): Joda. Det er ikke uhørt i Norge. Men det er normalen i mange andre land. Tipper at jo større by jo vanligere er det. Færre damer som bor i bygd med 200 mennesker vil ta risikoen på å være skitkjærringa som får ryktet for å stjele menn. Men bor du i New York, Oslo, Stockholm eller selv Umeå, så erre stort nok til å aldri treffe den lurte venninna igjen. Da blirre vanligere. Takk for svar Anonymkode: f9e60...38f
Realverdien Skrevet 10. september 2021 #16 Skrevet 10. september 2021 -lykke- skrev (13 minutter siden): Eh, unnskyld? Du fremstiller jo menn som tankeløse, ville dyr… Med ståkuk i buksa så er vel det en fair beskrivelse... 2
AnonymBruker Skrevet 10. september 2021 #17 Skrevet 10. september 2021 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Jo, forelskede/kåte/desperate menn må man jo være ekstra obs på. Er ikke for ingenting at kvinner går for menn som er i gode forhold, eller eldre menn, da disse fremstår som mer rolige. De har lavere testosteron og fungerer bedre i toppen. Anonymkode: f9e60...38f Riktig. En mann full av endorfiner og testosteron har dårlig dømmekraft. Mannens seksualitet er nok nærmere dyreriket enn kvinnens. En forelsket og kåt mann er i en flytsone og er høy på seg selv, han er ikke like flink til å skille mellom rett og galt. Det er ikke ondsinnet eller spekulativt, slik det kan være for en kvinne i samme situasjon, som motiveres av å konkurrere ut en venninne. Sannheten kan av og til være ubehagelig, men det er sannhet like fullt. Anonymkode: 094c7...a47 1
AnonymBruker Skrevet 10. september 2021 #18 Skrevet 10. september 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Mannens seksualitet er nok nærmere dyreriket enn kvinnens Enig i det meste, men ikke i dette. Kvinner er bare annerledes. Ta f.eks. kvinner som er verpesyk, eller kvinner som konkurrerer mot andre kvinner. Der går all fornuft fort fløyten. Anonymkode: f9e60...38f 3
AnonymBruker Skrevet 10. september 2021 #19 Skrevet 10. september 2021 Kjenner jeg blir så irritert på sånne damer som deg. Menn, hva synes dere? Menn? bla bla. Hei, jeg har pult venninna mi sin tidligere date uten å si noe, men det jeg først og fremst lurer på, av en eller annen merkelig grunn, er om det er vanlig for menn å få lyst på venninna til en date? Seriøst, ts, hva skal du bruke den informasjonen til? Og snakk med venninna di. Du har brukt en evighet på å holde noe, som venninna di sikkert synes er greit, skjult - er det noe hun kan bli sur for så er det at du er feig. Anonymkode: eb635...708 3
-lykke- Skrevet 10. september 2021 #20 Skrevet 10. september 2021 Realverdien skrev (28 minutter siden): Med ståkuk i buksa så er vel det en fair beskrivelse... Menn styres ikke av penisen sin… så lite cred fortjener de ikke!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå