AnonymBruker Skrevet 9. september 2021 #1 Skrevet 9. september 2021 Hei! Som mann på internett får man jo også mange samtaler utenom det vanlige. Jeg har fått veldig mange spørsmål om jeg ønsker og møte ukjente for og få eller gi BJ. Er dette en vanlig greie blandt mange menn eller er det bare en fantasi mens man sitter bak tastaturet? Jeg har aldri møtt noen selv, er forsåvidt åpen for det, men har altså ikke blitt slik enda. Har du noen gang møtt ukjente en kveld i en bil, skog eller lignende? Hva er dine erfaringer, og hva er viktig og tenke på? Anonymkode: 845f5...14e
AnonymBruker Skrevet 10. september 2021 #2 Skrevet 10. september 2021 Cruising er vel ganske vanlig blant homofile/bifile menn Anonymkode: d5732...d68 1
AnonymBruker Skrevet 12. september 2021 #3 Skrevet 12. september 2021 Det er nok ikke vanlig blant hetrofile. Anonymkode: aeb7a...4cd
AnonymBruker Skrevet 12. september 2021 #4 Skrevet 12. september 2021 Hvis du er homofil så er det vanlig. eller "vanlig" Er vel ofte de som ikke er blant de høyest rankede som holder på slik, vel og merke. Anonymkode: db0da...9da
AnonymBruker Skrevet 12. september 2021 #5 Skrevet 12. september 2021 Jeg har avtalt å møte fremmede på nettet nei, men har hatt sex med en ukjent mann da jeg var i Brasil. Anonymkode: 29491...db2
AnonymBruker Skrevet 13. september 2021 #6 Skrevet 13. september 2021 Menn er mer tilbøyelige til å ønske spontan sex med fremmede. Homofile med slikt ønske vil ha lettere for å finne likesinnede da partneren også er mann. Men jeg tror man skal skille litt. Cruising er ikke vanlig blant homofile. Men det er vanlig at cruisere er homofile. Du trenger ikke stor prosentandel av befolkningen for å danne et slik subkultur. Når denne subkulturen både er synlig og får litt drahjelp av å profileres når f.eks sommerkronikker skal skrives, så danner det et skjevfordelt bilde av homofile. Anonymkode: fcda2...a9b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå