Gå til innhold

Hvordan reagerer når en du jobber sammen med snakker negativt om deg til andre?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har ei på jobb som sier at jeg sier så mye rart. Saken er jo at jeg så å si nesten ikke snakker på jobb.

Hvordan angripe det?

Anonymkode: 0c0c7...d1f

Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Har ei på jobb som sier at jeg sier så mye rart. Saken er jo at jeg så å si nesten ikke snakker på jobb.

Hvordan angripe det?

Anonymkode: 0c0c7...d1f

Du kan jo utforske det på forskjellige plan og finne ut hva dette handler om. Er det trynefaktor osv.. Feks. Ta det opp med aktuell person "hva tenker du om jobben jeg gjør, kunne jeg gjort noe på en annen måte?" "hva tenker du om min arbeidsmetode per nå? hvordan synes du jeg møter jeg mine kollegaer? Kunne jeg gjort noe på en annen måte?" evt. snakk med andre kollegas om samme tema " er det noe du tenker jeg kunne gjort bedre, vært tydeligere på/gjort bedre i min arbeidsrolle?" Osv. Samtidig er det jo din virkelighet som er sannheten for deg, mens andre kan se deg fra en annen vinkel enn det du tror... er ofte det som er vanskelig å se for seg da alle jobber forskjellig og har forskjellige formeninger og behov. Hva med å utforske dette og evt. finne områder man kan forbedre seg på? Evt. om det handler om god gammeldags skittsnakk og dritt og du vet du gjør en god jobb så stå for ditt og gjør et eksempel i alt du gjør, fortsett den gode veien og ta det opp med ledelsen.. 

Anonymkode: 62811...047

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...