Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei! 

Jeg har enkel stimulering med Letrozil og ovitrelle denne syklusen. Satte ovitrelle mandag morgen og skulle da få EL innen tirsdag kveld. 

Jeg får alltid ekstremt ømme pupper rett etter EL, men har fremdeles ikke fått det. 

Andre som har opplevd at EL-Symptomene uteblir? Er det garantert at EL kommer i opp til 36 timer etter Ovitrelle, eller kan jeg risikere at EL ikke har kommet enda? 

Anonymkode: ca20c...0e1

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har hatt noen runder med ovitrelle, men ikke alltid kjent EL nei. Har måtte stole på at egget faktisk har sluppet, min gynekolog sa i alle fall at det gjør det. Og jeg har enten fått mensen eller blitt gravid "til rett tid" så det stemte nok det.

Jeg ville stolt på medisinen om jeg var deg.

Skrevet

Jeg kjenner eggløsning godt når det er naturlig syklus, ved ovitreller kjenner jeg det absolutt ikke på samme måten. Litt rart det der. 

Skrevet

Ovitrelle denne syklusen. Kostet penger, men funket ikke. Mensen kommer nå. Kan sikkert fungere for noen, men jeg har eggløsning selv, så dette tror jeg er bortkastet for min del. Den eneste forskjellen jeg merket var ekstreme kramper i skjeden og nederst i mage/livmor et par dager etter eggløsning. Klarte ikke sitte fordi det kom stikk/kramper. Aldri opplevd så intense kramper. Ikke sånn " mensmurring" men stikk.

Mellomblødninger jeg vanligvis har, forsvant, men kom senere. Tipper de kom da hormonene var ute av kroppen.  Spottet ca. 11 dpo. Trodde det kunne være festeblødning, men som sagt, har tio vanlig dette, men noe før i syklus.

Tester for gravuditet 12 dpo. Negativ. Har småblødd litt i 4 dager og nå har jeg menssmerter.

Så det er min erfaring. Mye pes ikke noe.

De som mistenker å ikke ha eggløsning, for all del bruk dette. Kommer ikke til å kjøre det igjen.

Anonymkode: 12aa5...fd5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...