AnonymBruker Skrevet 9. september 2021 #1 Skrevet 9. september 2021 Hørt at mange av damene på Tinder nesten virker som de svarer for høflighetens skyld, med korte svar og lite spørsmål tilbake. Hva gjør dere menn da, fortsetter å prøve å holde samtalen gående, eller bare stopper å skrive til vedkommende? Anonymkode: b26d1...165
AnonymBruker Skrevet 9. september 2021 #2 Skrevet 9. september 2021 Jeg datet over nettet for 10+ år siden og hvis noen svarte sånn som det der, betydde det alltid at de var opptatt med andre eller ikke var interessert. Tror jeg var på godt over 50 dates i løpet av et par år og kan godt huske at de som nesten ikke svarte alltid slutta å kommunisere. Ville ikke brukt noen kalorier her, for det er garantert bortkastet. Beste er å bare spørre om å treffes uten videre skrive sermoni eller å finne noen andre å skrive med. Anonymkode: f16ed...6a3 1
Archer Skrevet 9. september 2021 #3 Skrevet 9. september 2021 Avsluttet bare samtalen enkelt å greit. Når jeg hade sånne dating-apper da.
AnonymBruker Skrevet 9. september 2021 #4 Skrevet 9. september 2021 Blir ofte at ein fader ut damer som ikkje skriv noko særleg tilbake ja. Dei er vel opptatt med andre eller ikkje er så interesserte. Anonymkode: 77470...f4f
AnonymBruker Skrevet 10. september 2021 #5 Skrevet 10. september 2021 Det er bare raringer som fortsetter å ture frem når de tydelig har blitt avvist Anonymkode: 51f9d...399 2
AnonymBruker Skrevet 10. september 2021 #6 Skrevet 10. september 2021 Derfor digg å ghoste når noen leker hard to get, easy to get rid off! Anonymkode: b9222...382 1
AnonymBruker Skrevet 10. september 2021 #7 Skrevet 10. september 2021 Min erfaring er at jo diggere dama er, jo kortere og mindre engasjerende svarer hun. Men jeg gir meg ikke av den grunn. Det blir modell-mus på meg innimellom, selv om det ikke er så ofte. Anonymkode: 865f4...879
AnonymBruker Skrevet 10. september 2021 #8 Skrevet 10. september 2021 Jeg er skyldig... men jeg synes det er så himla vanskelig å vise genuin interesse for noen som jeg ikke aner hvem er. Jeg slutter også å svare så fort jeg merker at denne personen mangler litt sosiale antenner. og det er 99% av dem. En sjelden gang merker man at en mann har de sosiale ferdighetene inne. Det er dem jeg bruker tid på. Anonymkode: 1b3cd...411
AnonymBruker Skrevet 10. september 2021 #9 Skrevet 10. september 2021 Ja, gjør som regel det. Ofte er det omtrent slik: *får match* Hun: hei Jeg (opptatt med jobb/hobby/husarbeid, svarer litt senere): Hei, beklager sent svar! Var litt distrahert, måtte beverte noen nederlandske delegater/kjøre kattungene på Dyrebeskyttelsen til dyrlegen/male stakittgjerdet. Kom i mål på et vis da. Hvordan går det med deg? Hun: bare bra du da?? Jeg: Helt kurant, tenkte kanskje å sette på en film etterhvert, må bare finne ut hvilken. Driver du med i kveld? Hun: ikke no spess Det hender jeg prøver litt til, men så snart det er etablert at hun aldri skriver mer enn fire-fem ord av gangen, og er veldig glad i ja, nei, vet ikke, og du da, så faller jeg litt av, uansett hvor heit hun måtte være. Sliter nesten med å forstå hva sånne mennesker vil, når de tar kontakt. Anonymkode: 6a465...d7a 2 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå