AnonymBruker Skrevet 9. september 2021 #1 Skrevet 9. september 2021 Det ble slutt for halvannet år siden. Jeg har ikke sett han siden. Han holder kontakten med meg litt på snapchat, men det er aldri varme eller omsorgsfulle snapper, de er veldig vennskapelige. I en lang periode hadde vi null kontakt uten at det hjalp noe nevneverdig mer. Har i mellomtiden også forsøkt å date en annen veldig bra fyr, men etter det tok slutt gikk tankene rett tilbake på eksen. Savner han så fryktelig, savner følelsen av at han var "hjemme". Jeg føler meg hjemløs og urolig. Følte a vi "hørte sammen", som jeg aldri har følt lignende i noen andre forhold. Er så redd for den dagen han møter noen andre. Vet han også har forsøkt å date andre, men alltid droppet de og tatt kontakt med meg igjen. Virker som ingen av oss kommer ordentlig videre. Har forsøkt å foreslå å møtes, og det vil han ikke. Det er derfor uaktuelt med et nytt forsøk med oss. Vet ikke hva jeg skal gjøre. Tiden har leget den umiddelbare kjærlighetssorgen, men livet føles helt tomt og uviktig uten han. Anonymkode: b7fdd...14f
Emma_123 Skrevet 9. september 2021 #2 Skrevet 9. september 2021 Det tar tid å komme over noen man har hatt følelser for... jeg ville bare gitt det mer tid.. slappet av.. fokusert på meg selv, hatt det fint, vært med venner, utforsket livet.. Han har ikke lyst å møte deg og da er det ikke vits å bruke mer energi på han 1
AnonymBruker Skrevet 10. september 2021 #3 Skrevet 10. september 2021 Føler så med deg. Har det på akkurat samme vis, og d er ca like lenge siden bruddet her. Forskjellen er at vi jevnlig har møttes innimellom, og prøvd å få det til å funke igjen, men uten hell til nå- grunnet mye mis-kommunikasjon og usikkerhet Nå er det igjen helt slutt, men føler på meg vi kommer til å havna tilbake igjen til hverandre.. Anonymkode: fa1d1...adf
Cestlavie66 Skrevet 13. september 2021 #4 Skrevet 13. september 2021 Det beste er nok å kutte all kontakt hvis du vil gå inn for å komme deg videre, men hvis du vil være med han så syns jeg du skal ta et ordentlig oppgjør der og si det du mener og Virkelig finne ut av ting. Har hatt det som deg og han fant seg ei ny ei og da var det for sent for meg. Satt lenge etterpå og klarte ikke komme meg videre nettopp fordi jeg tenkte vi ikke hadde sagt og gjort vårt.
AnonymBruker Skrevet 13. september 2021 #5 Skrevet 13. september 2021 AnonymBruker skrev (På 9.9.2021 den 23.49): Det ble slutt for halvannet år siden. Jeg har ikke sett han siden. Han holder kontakten med meg litt på snapchat, men det er aldri varme eller omsorgsfulle snapper, de er veldig vennskapelige. I en lang periode hadde vi null kontakt uten at det hjalp noe nevneverdig mer. Har i mellomtiden også forsøkt å date en annen veldig bra fyr, men etter det tok slutt gikk tankene rett tilbake på eksen. Savner han så fryktelig, savner følelsen av at han var "hjemme". Jeg føler meg hjemløs og urolig. Følte a vi "hørte sammen", som jeg aldri har følt lignende i noen andre forhold. Er så redd for den dagen han møter noen andre. Vet han også har forsøkt å date andre, men alltid droppet de og tatt kontakt med meg igjen. Virker som ingen av oss kommer ordentlig videre. Har forsøkt å foreslå å møtes, og det vil han ikke. Det er derfor uaktuelt med et nytt forsøk med oss. Vet ikke hva jeg skal gjøre. Tiden har leget den umiddelbare kjærlighetssorgen, men livet føles helt tomt og uviktig uten han. Anonymkode: b7fdd...14f Jeg har hørt så mange som mener at kvinnen gjerne kommer seg lettere videre med tiden, men har det vondest i starten. Og at det er gjerne mennene som sliter med å gi slipp og blir nostalgiske med tiden. Er dette kun en myte? Det ble slutt med eksen for 8 mnd. og tar meg fortsatt i å tenke på henne av og til. Men det er kanskje fordi en naturlig nok føler seg litt ensom noen ganger, og at det ikke skjer mye på den romantiske fronten. Anonymkode: 29b8e...8a2
Gjest Småbrukmann Skrevet 13. september 2021 #6 Skrevet 13. september 2021 Helt normalt. Betyr bare at du har følelser, så se på det med ett smil.😊 Rare. Det går over, du kommer deg videre og du finner noen som er enda bedre. For vi mennesker utvikler oss igjennom erfaringer. (Ikke alle men de fleste) Beste når du sliter sånn er og blokke han helt vekk fra livet ditt. For du skyter deg litt i foten ved og få snapper osv fra ham. Det trigger følelser i deg som igjen konstant minner deg på hvor kjipt dette er... Kutt han ut, og heller vær venn med ham når DU er klar for det. Sparer deg for mye savn og smerte...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå