Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Som fine ord, at han er glad i meg osv.

Men han viser meg mye oppmerksomhet, prioriterer meg, handler inn det jeg liker osv. så masse masse bra. 

Men savner at han setter ord på det han føler. Kan jeg si det, og hvordan?

Anonymkode: f7748...3eb

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg tenker at handling sier så mye mer enn ord, og det høres ut som du er veldig heldig. Men du kan jo kanskje si forsiktig at du setter veldig pris på alt han gjør for deg, men at du så gjerne skulle ønske at han av og til sa hva han følte. 

Anonymkode: 9d666...fe9

• Liker 3
Skrevet

Det var denne klisjeen "kjærlighetsspråk" da. Noen utrykker kjærlighet ved ord og andre med handlinger. Jeg minner rett og slett bare samboeren min regelmessig på at jeg trenger validering i form av ord innimellom, for han er 100% handlings-menneske og lite søte ord 😅

• Liker 2
Skrevet

Du er heldig! Det at han viser det "BEVISER" at han elsker deg! Det er så mange forhold der ute hvor partneren SIER masse fint,
men aldri VISER det! Han din er kanskje ikke så flink med ord. Men han elsker deg, og han viser det! Sett pris på det!! ❤️❤️❤️❤️ Vær
forsiktig og ikke kritisere det. Vis at du setter pris på at han viser det! Hvis du vil at han skal bruke ord i tillegg, så ville jeg heller prøvd bare å brukt ord selv og sett om han tok etter. Men det er ikke sikkert det er naturlig for han i det hele tatt. Bare husk at det ikke er vondt ment. Husk at han "sier det" med handling i stedet for ❤️❤️❤️

Anonymkode: ba2ce...492

• Liker 1
Skrevet (endret)

Jeg ville heller hatt en partner som med handling viser meg omsorg, respekt og kjærlighet enn en som strør om seg med tomme ord.. 

Edit:
Det virker som om ditt behov ligger i bekreftelse for egen del, jobb med det i stedenfor å la dette behovet bli en "feil" hos din partner som slik du beskriver det er en drømmepartner.. 

Endret av Carrot
Skrevet

Det er handlingen som teller. Og menn er typisk mer uttrykksfulle med handling og ikke ord. Vær fornøyd du 😊

Anonymkode: cb28f...939

Skrevet

Vi menn har vanskelig for å sette ord på slike ting. Vi velger heller å gjøre ting opplagt ved handlinger. Så kan heller hun vise sin takknemlighet ved å være glad. Da er vi begge fornøyde. Å fortelle ting med ord blir litt for søtt og som på film, ungdomsfilmer.

Anonymkode: e709d...edb

Skrevet

Handling sier mer enn ord! Nei, ikke klag på at han ikke sier pene ord til deg. Dette går på deg. 

Synes det hadde vært bedre om han sa mye fint til deg, men ignorerte deg utenom? 

Anonymkode: 27d6b...436

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...