Arwen Skrevet 26. september 2005 #1 Skrevet 26. september 2005 Trenger litt inspirasjon på jobb for tiden, og tenkte å begynne å abbonere på et moteblad. Hvilket er best og mest oppdatert, føler mange av bladene bruker lengre tid en meg på å oppfatte moten, og jeg er ikke av de raskeste.
birgitte242 Skrevet 26. september 2005 #2 Skrevet 26. september 2005 Tique er best på mote - uten tvil. Bare mote, ingen sexartikler eller tragiske historier fra virkeligheten.
Gjest gjest1 Skrevet 26. september 2005 #3 Skrevet 26. september 2005 Selv liker jeg blader som har så lite om mote som mulig.. Dermed vil jeg ikke anbefale Woman (selv om det lille de har om mote viser relativt billige klær, og ikke type 2000 kroner for et lite skjørt som Elle er veldig flink til..)
Arwen Skrevet 26. september 2005 Forfatter #4 Skrevet 26. september 2005 Men nå skal jeg ha et rent moteblad. Skal bruke det som inspirasjon og da spiller prisene på klærne ingen rolle for meg.
Gjest Gjest Skrevet 26. september 2005 #5 Skrevet 26. september 2005 Tique og Elle er bra - og Vogue. Selvsagt har jeg ikke sjans i havet til å kjøpe klærne de viser, men det er morsommere å se på trender og visninger fra de store motehusene enn fra "hverdagslige" etterdilterbutikker (hvor jeg handler likevel). De kan gi inspirasjon om farger, tekstiler, tilbehør o.l som du sikkert klarer å "etterlikne" om du ønsker det :-) Jeg abonnerte forresten på Tique et år og må innrømme at jeg ikke trenger moteblader så OFTE; man blir liksom mettet for en stund av gangen...
Arwen Skrevet 26. september 2005 Forfatter #6 Skrevet 26. september 2005 Nei, men tique kommer vel bare en 5 - 6 ganger i året, trenger egentlig bare et sånn i forkant av "sceneskiftene" i butikken.
birgitte242 Skrevet 26. september 2005 #7 Skrevet 26. september 2005 ...trenger egentlig bare et sånn i forkant av "sceneskiftene" i butikken. ← Britiske Vouge da?
Gjest Gjesta Skrevet 26. september 2005 #8 Skrevet 26. september 2005 Tique er best av de norske, og faktisk forut for sin tid. Ellers bør du nok teste ut de engelske bladene, som Vogue og Elle. Instyle er litt konservativt.
Arwen Skrevet 26. september 2005 Forfatter #9 Skrevet 26. september 2005 Da bestiller jeg et årsabbonement på tique. Takk skal dere ha for tips
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå