Gå til innhold

Vintersko til tenåring

Anbefalte innlegg

Skrevet

Forslag til vintersko til en gutt på 13 år? Han vil jo helst gå i joggesko hele året 🙄

Anonymkode: e8402...6d6

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg vet at vans bruker å lage vintersko!  Jeg synes selv at det er greit å ha noe som er litt lett på foten. Timberland har jo blitt trendy igjen men de er jo så forferdelig tunge... 

Skrevet

Sorel, de holder i maange år, er skikkelig varme og tåler veldig mye. 

Skrevet
NenehGoji skrev (24 minutter siden):

Sorel, de holder i maange år, er skikkelig varme og tåler veldig mye. 

Det er riktignok utrolig gode vintersko, men her bommer du noe på målgruppen, eller? Hun spør jo spesifikt etter vintersko til en gutt som helst vil gå i joggesko hele året, han er sannsynligvis ikke kjempegira på store snøstøvler.

til ts:

Se etter fôrede adidas, puma eller nikes, de har noen nette sneakerhybrider som ikke er så verst til vinteren. Ofte å finne på XXL eller lignende. Selvsagt ikke så gode som Sorel, men de er bedre enn tynne sommersko. Legges en isolerende ullsåle oppi er også mye gjort!

Anonymkode: 96866...c50

• Liker 4
Skrevet

De der skate vinterskoene ser heslige ut. Vår ungdom vil ikke gi sånt. Han går i joggesko på vinteren, og er ikke mer syk enn andre mennesker. 

Anonymkode: 9a4e8...56a

Skrevet

Vi landet på goretex joggesko. Det var et greit kompromiss. 
Ungdommen vår går på veier som stort sett er brøytet eller nedtråkket, så det er sjelden det kommer snø i skoene. 

Har gått fint den vinteren som var, og jeg tenker det går fint en vinter til. Fungerer i regnvær gjør de også. 

Anonymkode: 8f522...02d

Skrevet

Takk for svar alle sammen 😉. Skal ta han med på en runde for å se på sko 😁

Anonymkode: e8402...6d6

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...