Gå til innhold

Treningsgrupper i Bergen?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg er en aktiv jente i midten av 30-årene som er relativt nyinnflyttet i Bergen og som gjerne skulle ha utvidet nettverket mitt her. Tenker derfor at en lavterskel treningsgruppe (helst med fokus på trening/aktiviteter utendørs) hadde vært midt i blinken. Noen som vet om det eksisterer noen sånne i Bergen?

Anonymkode: 17ea2...40f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (21 timer siden):

Jeg er en aktiv jente i midten av 30-årene som er relativt nyinnflyttet i Bergen og som gjerne skulle ha utvidet nettverket mitt her. Tenker derfor at en lavterskel treningsgruppe (helst med fokus på trening/aktiviteter utendørs) hadde vært midt i blinken. Noen som vet om det eksisterer noen sånne i Bergen?

Anonymkode: 17ea2...40f

Har ikke hørt om noe sånt. Hvor i Bergen bor du? 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aner ikke hvor du bor, men søk opp «gategym Møhlenpris» på Facebook. Finnes også noen andre gategymmer rundt i byn. 

Og så har kommunen dette gratistilbudet. Ikke optimale tider om man er i jobb da, men den i Nygårdsparken kan funke i lunsjen om man jobber i sentrum 

https://www.bergen.kommune.no/innbyggerhjelpen/helse-og-omsorg/helsetjenester/friskliv-og-mestring/trening-pa-frisklivssentralen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...