Gå til innhold

Brudekjoler

Gjest Principessa

Anbefalte innlegg

Gjest Principessa
Skrevet

Søsteren min mannen min skal gifte seg og har ikke helt bestemt seg for hva slags type bryllup de skal ha. Men en ting er sikkert og det er at hun vil ha hvit BRUDEkjole og kanskje slør.

Men de snakker nå om å ha bryllupet i Italia neste sommer. Og det vil antagelig bli litt for varmt men den klassiske tunge brudekjolen, med innebygget korset og greier. Men hun tror ikke helt på meg at det finnes nydelige BRUDekjoler som er lettere og luftigere...Kan noen av dere hjelpe meg til å finne noen fine bilder av slike kjoler??

Noen som skjønner hva jeg mener med BRUDEkjole??

Videoannonse
Annonse
Gjest Principessa
Skrevet

Helt enig, veldig fin kjole. Men trenger flere forslag...anyone??

Skrevet

Ja fin den og, men synes den virker litt tyngre på en måte...

Skrevet

Min svigerinne giftet seg i sommer i 48 varmegrader nede i europa. Hun hadde en klassisk kjole, med korsett og slep. Klart det var varmt, det var det for oss andre også, men det var ikke uutholdelig, og hun sier at hun ikke angrer et sekund på kjolevalget.

Skrevet (endret)

Med BRUDEkjole går jeg ut fra at du mener en hvit sid kjole, gjerne med slep - selv om den samtidig skal være enkel og elegant???

Skal vi se, har trålet nettet litt etter kjoler jeg synes er lekre selv om de ikke er "all that" ved at de strutter i størrelse på skjørt og alt... Men, så heter det seg jo at det enkle ofte er det beste også da! ;)

MS Petra

MS Tegan

MS Mariella

MS Yasmin

MS Jocelyn

MS Saige

Ellers har jo Rembo Styling og Linea Raffaelli en del stilige kjoler jeg absolutt ser på som BRUDEkjoler, bare at de er "lette" og ikke så dillete, om du skjønner! Veldig populære kjoler for utenlandsbryllup! :)

Eksempelvis:

manon.GIF

Denne kjolen er utrolig lekker i virkeligheten... Rembo S. "Manon"

Endret av Orkidéen
Gjest Bride to be
Skrevet

Kanskje en lett silkekjole kunne være noe?

Vet at ihvertfall de fleste av Linea Raffaellis modeller fås i silke.

Skrevet
Kanskje en lett silkekjole kunne være noe?

Vet at ihvertfall de fleste av Linea Raffaellis modeller fås i silke.

Det stemmer. Jeg er STOR rafaelli-fan og skal ha rafaelli kjole selv. Den er florlett å ha på selv om den har litt størrelse. Og jeg har prøvd andre rafaelli-kjoler også. De veier nesten ingenting, for de er som oftest i 100% silke :klappe:

Gjest Principessa
Skrevet
Det stemmer. Jeg er STOR rafaelli-fan og skal ha rafaelli kjole selv. Den er florlett å ha på selv om den har litt størrelse. Og jeg har prøvd andre rafaelli-kjoler også. De veier nesten ingenting, for de er som oftest i 100% silke  :klappe:

Høres ikke dumt ut - skal snakke med svigerinnen min jeg..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...