Gjest Principessa Skrevet 26. september 2005 #1 Skrevet 26. september 2005 Søsteren min mannen min skal gifte seg og har ikke helt bestemt seg for hva slags type bryllup de skal ha. Men en ting er sikkert og det er at hun vil ha hvit BRUDEkjole og kanskje slør. Men de snakker nå om å ha bryllupet i Italia neste sommer. Og det vil antagelig bli litt for varmt men den klassiske tunge brudekjolen, med innebygget korset og greier. Men hun tror ikke helt på meg at det finnes nydelige BRUDekjoler som er lettere og luftigere...Kan noen av dere hjelpe meg til å finne noen fine bilder av slike kjoler?? Noen som skjønner hva jeg mener med BRUDEkjole??
Lemona Skrevet 26. september 2005 #2 Skrevet 26. september 2005 Jeg har alltid syntes at denne ser sommerlig og luftig ut: http://www.bridesave.com/search/index.cfm?...roduct_id=13336
linky Skrevet 26. september 2005 #3 Skrevet 26. september 2005 Jeg har alltid syntes at denne ser sommerlig og luftig ut: http://www.bridesave.com/search/index.cfm?...roduct_id=13336 ← Den kjolen hadde jeg virkelig sansen for. NYDELIG
Gjest Principessa Skrevet 26. september 2005 #4 Skrevet 26. september 2005 Helt enig, veldig fin kjole. Men trenger flere forslag...anyone??
Lemona Skrevet 26. september 2005 #6 Skrevet 26. september 2005 Ja fin den og, men synes den virker litt tyngre på en måte...
Lemona Skrevet 26. september 2005 #7 Skrevet 26. september 2005 Hva med noe slikt da? http://www.bridesave.com/search/index.cfm?...product_id=9075
Gjest Gjest Skrevet 27. september 2005 #8 Skrevet 27. september 2005 Min svigerinne giftet seg i sommer i 48 varmegrader nede i europa. Hun hadde en klassisk kjole, med korsett og slep. Klart det var varmt, det var det for oss andre også, men det var ikke uutholdelig, og hun sier at hun ikke angrer et sekund på kjolevalget.
-TeddyToria- Skrevet 27. september 2005 #9 Skrevet 27. september 2005 (endret) Med BRUDEkjole går jeg ut fra at du mener en hvit sid kjole, gjerne med slep - selv om den samtidig skal være enkel og elegant??? Skal vi se, har trålet nettet litt etter kjoler jeg synes er lekre selv om de ikke er "all that" ved at de strutter i størrelse på skjørt og alt... Men, så heter det seg jo at det enkle ofte er det beste også da! MS Petra MS Tegan MS Mariella MS Yasmin MS Jocelyn MS Saige Ellers har jo Rembo Styling og Linea Raffaelli en del stilige kjoler jeg absolutt ser på som BRUDEkjoler, bare at de er "lette" og ikke så dillete, om du skjønner! Veldig populære kjoler for utenlandsbryllup! Eksempelvis: Denne kjolen er utrolig lekker i virkeligheten... Rembo S. "Manon" Endret 27. september 2005 av Orkidéen
Gjest Principessa Skrevet 27. september 2005 #10 Skrevet 27. september 2005 Maaaaange fine kjoler her ja!
Gjest Bride to be Skrevet 27. september 2005 #11 Skrevet 27. september 2005 Kanskje en lett silkekjole kunne være noe? Vet at ihvertfall de fleste av Linea Raffaellis modeller fås i silke.
randibrud Skrevet 27. september 2005 #12 Skrevet 27. september 2005 Kanskje en lett silkekjole kunne være noe? Vet at ihvertfall de fleste av Linea Raffaellis modeller fås i silke. ← Det stemmer. Jeg er STOR rafaelli-fan og skal ha rafaelli kjole selv. Den er florlett å ha på selv om den har litt størrelse. Og jeg har prøvd andre rafaelli-kjoler også. De veier nesten ingenting, for de er som oftest i 100% silke
Gjest Principessa Skrevet 28. september 2005 #13 Skrevet 28. september 2005 Det stemmer. Jeg er STOR rafaelli-fan og skal ha rafaelli kjole selv. Den er florlett å ha på selv om den har litt størrelse. Og jeg har prøvd andre rafaelli-kjoler også. De veier nesten ingenting, for de er som oftest i 100% silke ← Høres ikke dumt ut - skal snakke med svigerinnen min jeg..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå