Gå til innhold

Har hatt tre kjærester men er fremdeles jomfru

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er en mann på 29 som er i et slags forhold. Har en kjæreste, vi definerer oss i hvertfall som det og har vært sammen en god stund nå, er viktige deler av hverandres liv, og vi omtaler hverandre som kjærester og treffes flere ganger i uka, kysser osv. men vi kan av ulike årsaker ikke ha sex ennå. Jeg har hatt to kjærester før, begge lengrevarende forhold, og samme problemstilling. Kjempepene jenter alle sammen, og vi har oppriktig glade i hverandre, men det stikker sånn i brystet at det aldri har klaffet seksuelt før. Min forrige kjæreste ville gjerne ha sex, og vi forsøkte alt, men det gikk rett og slett ikke.... jeg vil ikke tilbake i singellivet og enda en gang forsøke å finne ei jente som jeg kan være i forhold OG ha et aktiv sexliv med... Jeg er storfornøyd med min nåværende kjæreste, og jeg er glad i henne, men holder ikke ut å ikke snart få bli en "mann"... ettersom jeg har vært i forhold før og er det nå igjen, vet jeg jo at jeg ikke er en typisk tapergutt som jentene bare avskyr, men det blir aldri de riktige jentene som jeg møter. Jeg har aldri opplevd å være ung og forelsket og oppleve den perioden i begynnelsen av et forhold som er fyllt av kåthet, stormende forelskelse... jeg klarer rett og slett ikke å si at jeg elsker en jente som jeg ikke kan ha et aktivt sexliv med. Jeg tror min nåværende kjæreste har lyst til å ha sex, i hvertfall ifølge det hun påstår, men som sagt funker det ikke for henne. 

Er det noen herinne som kan hjelpe meg litt videre?

Anonymkode: 5779b...aa1

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Din forrige kjæreste ville gjerne ha sex, og dere forsøkte alt, men det gikk ikke? Hva var det som ikke gikk? Fikk du den ikke inn, eller hva?

Anonymkode: e1f27...e6c

• Liker 5
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker said:

Din forrige kjæreste ville gjerne ha sex, og dere forsøkte alt, men det gikk ikke? Hva var det som ikke gikk? Fikk du den ikke inn, eller hva?

stemmer, hun strammet for mye...

Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

stemmer, hun strammet for mye...

Og de to andre da? 

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker said:

Og de to andre da? 

religiøse årsaker...

Skrevet

Dette høres veldig rart ut…

Anonymkode: 7bca6...801

• Liker 4
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

religiøse årsaker...

Hvorfor bli sammen med religiøse damer dersom du vil ha sex før ekteskapet?

Anonymkode: 46d8b...b1c

• Liker 5
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

religiøse årsaker...

Hva tenker du at vi kan hjelpe deg med da? Du må jo bare vente til de er klar. Eller jakte videre.

• Liker 4
Skrevet

Hvis hun du er sammen med nå ikke vil av religiøse årsaker så må du jo nesten bare finne deg noen andre. Eller gifte deg. 

Anonymkode: 1fdd5...91c

• Liker 3
Skrevet

Hva mener du med at det ikke funker for kjæresten din? 

Anonymkode: 9b3e9...f1d

Skrevet

Hvorfor kan du ikke bare ha sex med kjæresten? Skjønner ikke hva som er problemet. 

• Liker 2
Gjest G-string
Skrevet

Du bør ta initiativet for sex når du er i forhold!

Skrevet
5 hours ago, AnonymBruker said:

vi kan av ulike årsaker ikke ha sex ennå

Vil egentlig ikke bite på men, du sier årsaker, hun er religiøs, hva er de andre årsakene? 

Anonymkode: 18ed4...367

• Liker 2
Gjest Anonymus Notarius
Skrevet

Dersom kvinnen er for stram, høres det ut som om hun har vaginisme eller lignende. Det er en fysisk tilstand hos henne, og har ikke noe med deg å gjøre.

Men de andre - vil de ikke ha sex av religiøse årsaker? Hvis du ikke er enig, hvorfor gidder du å være sammen med dem? Er det sånn at din nåværende kjæreste vil vente med sex til ekteskap? I så fall må du jo enten gifte deg med henne eller finne en annen... Det er absolutt ikke sånn at flertallet av norske kvinner ønsker å vente med sex til ekteskap, så burde jo ikke være vanskelig å finne noen som vil ha sex...

Skrevet
AnonymBruker skrev (18 timer siden):

Jeg er en mann på 29 som er i et slags forhold. Har en kjæreste, vi definerer oss i hvertfall som det og har vært sammen en god stund nå, er viktige deler av hverandres liv, og vi omtaler hverandre som kjærester og treffes flere ganger i uka, kysser osv. men vi kan av ulike årsaker ikke ha sex ennå. Jeg har hatt to kjærester før, begge lengrevarende forhold, og samme problemstilling. Kjempepene jenter alle sammen, og vi har oppriktig glade i hverandre, men det stikker sånn i brystet at det aldri har klaffet seksuelt før. Min forrige kjæreste ville gjerne ha sex, og vi forsøkte alt, men det gikk rett og slett ikke.... jeg vil ikke tilbake i singellivet og enda en gang forsøke å finne ei jente som jeg kan være i forhold OG ha et aktiv sexliv med... Jeg er storfornøyd med min nåværende kjæreste, og jeg er glad i henne, men holder ikke ut å ikke snart få bli en "mann"... ettersom jeg har vært i forhold før og er det nå igjen, vet jeg jo at jeg ikke er en typisk tapergutt som jentene bare avskyr, men det blir aldri de riktige jentene som jeg møter. Jeg har aldri opplevd å være ung og forelsket og oppleve den perioden i begynnelsen av et forhold som er fyllt av kåthet, stormende forelskelse... jeg klarer rett og slett ikke å si at jeg elsker en jente som jeg ikke kan ha et aktivt sexliv med. Jeg tror min nåværende kjæreste har lyst til å ha sex, i hvertfall ifølge det hun påstår, men som sagt funker det ikke for henne. 

Er det noen herinne som kan hjelpe meg litt videre?

Nøyaktig hva er det som ikke har fungert seksuelt? Hva er det som ikke funker for kjæresten din siden dere ikke kan ha sex?

Er det fysiske hinder som kraftig overvekt, manglende ereksjon, for trangt, tidligere overgrepsoffer?

Disse tingene er jo helt relevant for å kunne besvare spørsmålene dine. 

Anonymkode: 3341e...109

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...