AnonymBruker Skrevet 9. september 2021 #1 Skrevet 9. september 2021 Jeg har den siste tiden blitt litt øm rundt skjedeåpningen like etter sex. Det er alltid på samme sted, men går over etter et par dager. Det er akkurat som jeg sprekker litt på samme sted hver gang. Hva kan jeg gjøre for å ikke være plaget av dette? Anonymkode: a47af...cae
AnonymBruker Skrevet 9. september 2021 #2 Skrevet 9. september 2021 Jeg har akkurat gått igjennom (eller går igjennom) det samme. Jeg begynte å sprekke opp etterhvert, helt nederst i åpningen. Fikk krem av gynekolog uten at dette hjalp. Ble deretter skåret opp for å gjøre området større. Dette hjalp litt. Nå går jeg på smertestillende krem, siden jeg fikk vulvodyni av dette problemet. Anbefaler deg å dra til gynekolog så fort som mulig, slik at du tar tak i det raskere enn jeg gjorde. Anonymkode: 13215...e4e
AnonymBruker Skrevet 9. september 2021 #3 Skrevet 9. september 2021 Jeg bruker jordnøtt-/peanøttolje til å smøre underlivet med, det holder huden myk og fin, og blir ikke så lett sår. Spesielt den oljen er er et godt gammelt råd for å smøre hud, noe jeg også har fått bekreftet av både gynekolog og hudlege. Anonymkode: ab988...850
AnonymBruker Skrevet 9. september 2021 #4 Skrevet 9. september 2021 Kanskje du har sopp eller annen ubalanse, uten at du vet det? Anonymkode: d6ba6...f93
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå