Gå til innhold

Synes barn det er stas å gå på cafe, eller er det foreldrene som liker å ta de med?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lurer oppriktig☺️

Anonymkode: 9203f...d3b

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Spørs i hvilken alder, og det er forskjell på barn, som alle andre folk. 

Anonymkode: 3d07e...265

• Liker 6
Skrevet

Det er viktig å lære seg slike ting da. Og ungersyns jo det er spennende. Tenk deg selv da

Anonymkode: 0d66d...af2

• Liker 1
Skrevet

Min synes det er stas iblant. Hen er ikke typen som løper rundt og skriker. 

Da pleier jeg som regel å ta barnet ut før det skjer, av hensyn til andre cafégjester. 

Anonymkode: 31d2a...0f0

• Liker 5
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Spørs i hvilken alder, og det er forskjell på barn, som alle andre folk. 

Anonymkode: 3d07e...265

3-10 år f.eks. 

Anonymkode: 9203f...d3b

Skrevet

Jeg likte godt å gå på cafe da jeg var barn. Men alle barn er forskjellige og det spørs også hvilken alder barna er i.😁

• Liker 3
Skrevet

Det var stas å få en skillingsbolle og kakao, men kjedleig å sitte der og vente på mamma og bestemor som pratet i eeevigheter (i et barnehode) 

Anonymkode: 358e0...7b7

• Liker 8
Gjest TheCatLady
Skrevet

Husker at jeg likte det. Da fikk jeg noe godt å spise og synes det var koselig. Liker det forsåvidt enda :P

Skrevet

Toåringen min elsker kafe, har gjort det siden hun var pitteliten. Hun sitter fint ved bordet og spiser kaken sin, og ser på folk og holder ut ganske lenge. Hvis noen spør om hun vil være med på kafe blir hun hoppende glad.

De eldre søsknene hennes er ikke sånn - selv om de er betydelig eldre (skolebarn), oppfører de seg ikke like fint og vil fort videre.

Så det er forskjell på unger, men det finnes noen som liker det.

• Liker 7
Skrevet

Var på Egon med 6 åringen i dag, han ville absolutt ikke ha burger sånn som resten av flokken (vi er uten kjøkken frem til i morgen ettermiddag pga ombygning) og han elsket det.

Tror det var en kombo av at han valgte selv hva han ville ha og at han fikk alenetid som gjorde at han elsket det.

Anonymkode: 3638b...653

Skrevet

Ungen min ELSKER det. Har elsket det siden hun var 8 mnd.

Anonymkode: 4587f...534

• Liker 3
Skrevet

Barna på 4 og 7 elsker å gå på cafe. Men når jeg går på cafe med dem er det på deres premisser, altså de får det de ønsker å spise/drikke og når de er ferdige så går vi. Jeg hadde ikke tatt dem med meg for å sitte å skravle med noen andre f eks. Da hadde de fort kjedet seg. Og nei det er ikke farlig at barn kjeder seg men jeg foretrekker at de gjør det et annet sted enn der andre mennesker har betalt for å sitte å slappe av og kose seg. Da vil de ikke høre Knoll og Tott krangle om den siste servietten eller hvem som så stygt på hvem eller om det faktisk finnes hai i badekaret eller ikke. 

• Liker 8
Skrevet

Jeg synes det var utrolig stas da jeg var liten i alle fall, men det skjedde ganske sjelden, så det gjorde det nok enda mer spennende 😊

• Liker 2
Skrevet

Vel. Da jeg var liten, elsket jeg å dra å cafe med pappa. Mamma jobbet lørdager og pappa hadde en liste med kjedelig ærend som ble avsluttet med cafe med litt kake og brus og kaffe til pappa. Jeg liker nå i voksen alder å dra på cafe. 

Jeg tar med fireåringen, og det har jeg gjort siden hun var baby. Hvor gøy hun synes det er, vet jeg ikke, hun har ikke protestert, og derfor tenker jeg det er helt innafor å fortsette med dette. Sikkert ikke en pedagogisk og givende aktivitet for barn, men sånn bør det bli noen ganger.. 

Anonymkode: 0876c...304

• Liker 2
Skrevet

Min elsker det. Vi var første gangen alene da hun var rett over året, da var det fordi jeg var sulten og det var beste løsningen. Hun var storfornøyd. Så nå går vi på café innimellom, hun er snart to år. 

Anonymkode: c99e6...959

• Liker 1
Skrevet

Mine elsker det. En av hvert kjønn 😊 Hvis den ene har en fridag fra skole eller barnehage, så spør de alltid om vi kan gå på cafè. Det er kos og kvalitetstid 🥰

Anonymkode: 6f7c9...bde

• Liker 4
Skrevet

Som baby -1,5 år: nei.

2 år+: vi satt ute og så på trikk/busser mens bolla ble spist. Veldig stas med et glass vann og sugerør 😅

Så økte tålmodigheten gradvis. Men det er aldri voksencafetur - det blir på barnets premiss.

Vi har vært sykt mye på cafe, men vi sitter ikke lenge - og barnet sitter hele tiden på stolen sin. Om vi vil sitte litt lengre kam vi feks la ungen kikke på bilder på telefonen, se på bilder av diverse dyr - og nå går det i værmelding og pokemon 😅

Skrevet

Mine på 6 og 3 elsker det. Men vi gjør det ikke så ofte fordi jeg ikke elsker det like høyt 😄

Det er læring i hvordan man oppfører seg blant folk, og god kakao.. 

Anonymkode: 23649...d20

• Liker 2
Skrevet

Jeg syntes det var kjempe stas med cafe når jeg var liten, men det er sikkert forskjellig fra barn til barn. 

• Liker 1
Skrevet

«Mamma! Jeg vil spise på restorang. Den med hvite stoler» 3,5 år som liker det! 

Anonymkode: 74345...f0b

• Liker 4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...