AnonymBruker Skrevet 9. september 2021 #1 Skrevet 9. september 2021 Flere som føler seg mitt alene? Selv om man har mann, barn etc? vet ikke helt hvor jeg vil med dette, men føler meg bare alene .. Anonymkode: 2b0af...abb
AnonymBruker Skrevet 9. september 2021 #2 Skrevet 9. september 2021 Om man ikke har mann og barn, da er man virkelig alene, ikke bare en følelse. Gå og lek med barna dine, se på dem mens de sover eller noe? Anonymkode: 6134f...8e6 3
AnonymBruker Skrevet 9. september 2021 #3 Skrevet 9. september 2021 Ja, føler meg alene. Spesielt etter korona, for nå syns jeg det er vanskeligere å ta kontakt med andre… Anonymkode: dfb5c...bf1 3
AnonymBruker Skrevet 9. september 2021 #4 Skrevet 9. september 2021 Jeg er alene, men føler meg ikke alene 🤷🏼♀️ Kommer an på hvordan man føler seg inni seg. Anonymkode: aa236...72e 4
Målvakt Skrevet 9. september 2021 #5 Skrevet 9. september 2021 (endret) AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Om man ikke har mann og barn, da er man virkelig alene, ikke bare en følelse. Gå og lek med barna dine, se på dem mens de sover eller noe? Anonymkode: 6134f.. Nja, kan jo føle seg alene okke som🤷♀️ Endret 9. september 2021 av Målvakt
Gjest ABM Skrevet 9. september 2021 #6 Skrevet 9. september 2021 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Flere som føler seg mitt alene? Selv om man har mann, barn etc? vet ikke helt hvor jeg vil med dette, men føler meg bare alene .. Anonymkode: 2b0af...abb Sånn har jeg følt det i 50 år jeg..uansett hvor mye folk jeg rundt meg...
AnonymBruker Skrevet 9. september 2021 #8 Skrevet 9. september 2021 ABM skrev (2 minutter siden): Sånn har jeg følt det i 50 år jeg..uansett hvor mye folk jeg rundt meg... Så kjedelig. Vil du utdype litt? Jeg har jobb, mann, barn, men føler meg allikevel alene.. Anonymkode: 2b0af...abb
AnonymBruker Skrevet 9. september 2021 #9 Skrevet 9. september 2021 Lea skrev (2 minutter siden): Ja, føler meg alene. ❤️ Anonymkode: 2b0af...abb 2
AnonymBruker Skrevet 9. september 2021 #10 Skrevet 9. september 2021 Ja, har det sånn noen ganger. Det er vanskelig å åpne opp og dele det innerste. Anonymkode: 057f2...270
AnonymBruker Skrevet 9. september 2021 #11 Skrevet 9. september 2021 Ja, føler meg ganske alene i verden. Har en person i livet som jeg klarer å være meg selv med. Anonymkode: 9690b...40a
GammelKaktus Skrevet 9. september 2021 #12 Skrevet 9. september 2021 Du vet her på kg så ha man ikke lov til å føle seg ensom eller alene om man har mann og barn. D Vi er jo alle alene på et vis, enten man føler det eller ei. Noen kjenner på det mer enn andre uavhengig av omstendighetene rundt.
Maleficenta Skrevet 9. september 2021 #13 Skrevet 9. september 2021 AnonymBruker skrev (15 minutter siden): Flere som føler seg mitt alene? Selv om man har mann, barn etc? vet ikke helt hvor jeg vil med dette, men føler meg bare alene .. Anonymkode: 2b0af...abb av og til. Tror ddt har noe med at vi har lite øvrig familie i nærheten. Ekstra sårt er det å ha en bror i nærheten som virker til å gi blanke faen i meg/oss
AnonymBruker Skrevet 9. september 2021 #14 Skrevet 9. september 2021 Ja, har et lite barn men er så ensom 😕 Anonymkode: dc5af...a72
AnonymBruker Skrevet 9. september 2021 #15 Skrevet 9. september 2021 FrøkenMånestråle skrev (2 minutter siden): Du vet her på kg så ha man ikke lov til å føle seg ensom eller alene om man har mann og barn. D Vi er jo alle alene på et vis, enten man føler det eller ei. Noen kjenner på det mer enn andre uavhengig av omstendighetene rundt. Det er sant, høres sikkert rart ut å føle seg alene når man har familie under samme tak.. Anonymkode: 2b0af...abb
AnonymBruker Skrevet 9. september 2021 #16 Skrevet 9. september 2021 Jeg har ikke mann, barn, jobb, søsken eller foreldre, men jeg føler meg ikke alene. Vet at det finnes mange andre som har det mye verre enn meg, så jeg prøver å være fornøyd med det jeg faktisk har. Anonymkode: 36d82...2fe 3
AnonymBruker Skrevet 9. september 2021 #17 Skrevet 9. september 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Jeg har ikke mann, barn, jobb, søsken eller foreldre, men jeg føler meg ikke alene. Vet at det finnes mange andre som har det mye verre enn meg, så jeg prøver å være fornøyd med det jeg faktisk har. Anonymkode: 36d82...2fe Respekt ❤️ Anonymkode: 2b0af...abb 1
Gjest ABM Skrevet 9. september 2021 #18 Skrevet 9. september 2021 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Så kjedelig. Vil du utdype litt? Jeg har jobb, mann, barn, men føler meg allikevel alene.. Anonymkode: 2b0af...abb Jeg har kone, barn, har hatt mange jobber, har masse bekjentskaper...har møtt masser med folk, masser! Og jeg er god til å snakke..god på smalltalk...god på å bryte isen på møter..men jeg får ingenting utav det... Folk jeg møter er stort sett kjedelige..uvitende..har interresser jeg ikke ville brukt et sekund på..som f. eks. fotball...og andre kjedeligheter...så bottom line er at jeg er ensom også blant masse folk...alltid vært sånn...
bluedot Skrevet 9. september 2021 #19 Skrevet 9. september 2021 Som noen skriver over meg her handler dette veldig mye om hvordan en har det inni seg. Det er en vond følelse å føle seg alene, men det er en følelse. Er den sann ? Sannsynligvis ikke selv om den kan virke ganske så overbevisende. Vi er alle i bunn og grunn «alene». Eller en kan si det motsatte at ingen er egentlig «alene». Hva er sant for deg? Alt handler om perspektiv. Men følelser kan som sagt virke veldig overbevisende selv om de kanskje ikke alltid speiler sannheten. Men til mer en fokuserer på en følelse til mer virkelig blir den. Beklager om mitt innlegg ble for svevende. 3
AnonymBruker Skrevet 9. september 2021 #20 Skrevet 9. september 2021 Grunnen til at mange ber folk med familie skjerpe seg, er at de er helt alene, og for dem er det helt uvirkelig at man kan være ensom når man faktisk har partner og barn i livet som man elsker og kan tilbringe masse tid sammen med. Det er mange som faktisk er helt alene, og ikke har noen i samme sofa å snakke med. Men alle har lov til å ha egne følelser. Men man bør alltid være obs på at man får en del negativ tilbakemelding på slike tråder. Ts du er den eneste som kan gjøre noe med dette. Jeg vet ikke hva du føler du trenger for å ikke være ensom lengre. Men kanskje finne deg en my hobby der du kan ut å møte folk? Anonymkode: d200d...2b5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå