Gå til innhold

Tatovering =)

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg har veldig lyst på en tatovering, men føler at jeg vil starte med en på et sted som ikke synes så veldig godt først. Tør ikke starte med noe stort på et veldig synlig sted.

Har kommet frem til at en liten tatovering innenfor truse-trekanten hadde vært kult, lite synlig (bare meg som ser), og det er jo for meg selv jeg gjør dette. Har også tenkt på at stjernetegnet mitt er fint, siden det altid vil væære "meg"..

Noen her som har tatovering der? Vondt? Og hvordan bli det egentlig sett på å ha tatovering der? (ikke at det egentlig har noe å si). Noen som vet om gode nettsider med tatoveringer? Og har dette stedet noe navn?? :sjenert:

Mange spørsmål her, veeldig takknemlig for svar!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Høres veldig lurt å ta den første på et sted der du kan gjemme den godt. Jeg var så "dum" at jeg fikk en tatovering på et sted der det ikke er så godt å gjemme den bestandig og ikke er den kjempeliten heller....har angret en god del i ettertid, for det er enkelte plagg jeg føler jeg ikke kan gå med i alle situasjoner/sammenhenger fordi tatoveringen synes. :tristbla: men som sagt så er det lett å være etterpå klok! :sjenert:

Gjest *Sexy*Cat*
Skrevet

Nei, jeg har heldigvis ingen tattovering, og ikke skal jeg ha det heller.

Hvis jeg ble tvunget til å ta ville jeg ikke valgt det på magen.

Tenk den gang hvor du blir gravid og hvordan den vil ese ut?

Skrevet

jeg har en liten enn bak på ryggen (på siden).. kan gjemme den bår jeg føler for det.

ville nok heller at en p åryggen enn på magen.

magen endreer seg jo mer med tiden enn hva ryggen gjør

Skrevet

Har tenkt på det der med hvordan kroppen forandrer seg, men jeg vil ha den såpass langt ned at det er ikke store forandringene som skjer.. (tror jeg da). Altså ikke helt "nede der", men akkurat i trusekanten vis man har string/tanga, på ene siden liksom...

Er vansklig å finne bilder av mennesker som har tatovering der, da er det ofte het ved kjønnsorganene,, og det vil jeg ikke...

Skrevet

Har 3, og angrer ikke.

Den største jeg har tok det et par timer å lage, og det var kjempevondt det første kvarteret, etter det ble det tålbar smerte :)

Men om du tar den på magen så må du være forberedt på at den kanskje kan forandre seg om du blir gravid eller legger på deg f.eks.

Lykke til :rosasmil:

Skrevet

Jeg har en på korsryggen.. har angret litt, men ikke så veldig egentlig..

Er ikke så vanskelig å gjemme den.. går ikke i så korte gensere lenger! :)

Syns det hørtes fint ut der du har lyst til å ta den..

Der jeg tok den syns jeg ikke det gjorde så ille vondt, og det sies jo at det er et av de vondeste stedene. Men det er nok forskjellig fra person til person.. En jeg vet om besvimte så..

Skrevet

Jeg har en korsryggstatovering, og har ikke angret èn dag, den er perfekt og sitter på et perfekt sted som er lett å skjule.

Skrevet

Jeg har to middels store tattoveringer på innsiden av hvert håndledd, og bærer de med stolthet :Nikke: Fordi hvert av de symboliserer noe som er viktig for meg, og fordi de sitter på et sted hvor jeg sjelden ser andre (jenter) har tattiser. Og faktisk er det ganske enkelt å styre hvor mye jeg vil dekke de til eller vise av de.

Skrevet
Jeg har to middels store tattoveringer på innsiden av hvert håndledd, og bærer de med stolthet :Nikke: Fordi hvert av de symboliserer noe som er viktig for meg, og fordi de sitter på et sted hvor jeg sjelden ser andre (jenter) har tattiser. Og faktisk er det ganske enkelt å styre hvor mye jeg vil dekke de til eller vise av de.

det gjorde jeg også. valgte innsiden av håndleddet fordi jeg ikke har sett noen andre som har der. da er vi 2 ihvertfall.

jeg har også en bak på ryggen ( langt oppe) og en på skulderen.

den vondeste var den på ryggen, men alle har forskjellig smerteterskel.

Skrevet

Jeg har tatovering på magen, en som er litt stor.

For å være helt ærlig så var den helt forj*vlig vond å ta, men det har en del med størrelse, plassering og detalj å gjøre. En liten tatovering v. trusekanten tror jeg vil være overkommelig og grei smerte, om du er redd for det.

Om området blir strukket ihjel ved graviditet, så kan man "fylle ut" i strekkmerkene sa tatovøren min, men så langt nede på magen som du har tenkt er det vel ikke så lett å få strekkmerker av dimensjoner?

Gjest Gjest_Cuba_*
Skrevet

Åh! det har jeg hatt lyst til lenge og!

Så ho Cecilie som var med i Big Brother hadde det!

Syns det er veldig kult..

Men tar alle tatovører der da? Hvor tok dere??

Skrevet
Åh! det har jeg hatt lyst til lenge og!

Så ho Cecilie som var med i Big Brother hadde det!

Syns det er veldig kult..

Men tar alle tatovører der da? Hvor tok dere??

Hm, kan ikke si jeg har hørt om at noen ikke vil ta der? På hendene og halsen, ja, men ikke håndleddene. Jeg tok mine på Strømmen hos TattoTom (tror jeg det heter :sjenert: ), og de er kjempeallrighte! Der kan du også få på fingrene og halsen (iallfall var det klarsignal da jeg forespurte), men du må tenke deg veldig godt om først...og selvfølgelig være myndig :)

Skrevet
det gjorde jeg også. valgte innsiden av håndleddet fordi jeg ikke har sett noen andre som har der. da er vi 2 ihvertfall.

Gøøøøøøøørtøft, asså! :smoke: Gøy å hilse på deg :vinke:

Skrevet
Gøøøøøøøørtøft, asså! :smoke:  Gøy å hilse på deg :vinke:

du oxo. :) hva slags motiv har du da?

tok min for ca 3 mnd siden. jeg tok den på purple pain i trondheim. de sa ingenting om at de ikke tok tatovering på enkelte steder.

men ei på jobben sa det ikke var lov pga sykehus og sånn. tilfelle blodoverføring og sånne greier. vet ikke om det er sant da. isåfall burde han jo sagt nei til å ta på innsiden.....

Gjest Gjest_Cuba_*
Skrevet

oki! Kanskje ta meg en tur til Strømmen da..

Men får nok tenke litt til og finne et motiv jeg VET jeg ikke kommer til å angre på..

Vil ikke ha stort i allefall!

Skrevet

Forresten; Hvor mye ga dere sånn ca. for en liten en på undersiden av håndleddet?

Skrevet
Forresten; Hvor mye ga dere sånn ca. for en liten en på undersiden av håndleddet?

Mine er begge sånn ca 6 cm lange og 2-3 cm på det bredeste, og mener å huske at jeg betalte 7-800 kr pr stk (er snart 3 år siden), dessuten har jeg faktisk fått to gratis oppfarginger etterpå, og det er en god service synes jeg :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...