AnonymBruker Skrevet 9. september 2021 #1 Skrevet 9. september 2021 Om kjærlighet Anonymkode: cdcb2...872
AnonymBruker Skrevet 9. september 2021 #2 Skrevet 9. september 2021 Det finnes omtrent like mange mennsker som kan spå som det finnes mennesker som har vært på Neptun. ..litt urettferdig sammenligning, siden menneskelig reise til Neptun er teoretisk mulig, i motsetning til magi. Anonymkode: cf3e3...3d7 2
AnonymBruker Skrevet 9. september 2021 #3 Skrevet 9. september 2021 Ja jeg ser kjærlighet i livet ditt, det er ikke kjærlighet enda men personen er allerede i livet ditt. Personen er ikke så flink til å ta det første steget, så her må du trå til Anonymkode: cae24...929 1
AnonymBruker Skrevet 9. september 2021 #4 Skrevet 9. september 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Det finnes omtrent like mange mennsker som kan spå som det finnes mennesker som har vært på Neptun. ..litt urettferdig sammenligning, siden menneskelig reise til Neptun er teoretisk mulig, i motsetning til magi. Anonymkode: cf3e3...3d7 De fleste kan vel spå. Presisjonen er en annen sak. Anonymkode: 36a75...c21
AnonymBruker Skrevet 9. september 2021 #5 Skrevet 9. september 2021 Herregud så dumt 🤦♂️ Anonymkode: 5b5b9...071
AnonymBruker Skrevet 9. september 2021 #6 Skrevet 9. september 2021 Det er en mann i livet ditt..men han er opptatt og utilgjengelig. Hvis du farger håret blondt og tar silikon så vil han se din vei. Anonymkode: 430c3...bf4
AnonymBruker Skrevet 9. september 2021 #7 Skrevet 9. september 2021 Shit, du har bedt om det 🤦♀️ Anonymkode: bdcd9...a81
AnonymBruker Skrevet 9. september 2021 #8 Skrevet 9. september 2021 5 minutter siden, AnonymBruker said: Ja jeg ser kjærlighet i livet ditt, det er ikke kjærlighet enda men personen er allerede i livet ditt. Personen er ikke så flink til å ta det første steget, så her må du trå til Anonymkode: cae24...929 Tusen takk for svar. Kan du gi meg noen kjennetegn på denne personen? Er en mann jeg er i interessert i, har snakket en god stund sammen. Kan du si noe på hva han vil / tenker om meg nå? Anonymkode: cdcb2...872
AnonymBruker Skrevet 9. september 2021 #9 Skrevet 9. september 2021 Just now, AnonymBruker said: Tusen takk for svar. Kan du gi meg noen kjennetegn på denne personen? Er en mann jeg er i interessert i, har snakket en god stund sammen. Kan du si noe på hva han vil / tenker om meg nå? Anonymkode: cdcb2...872 Han jeg tenker på Anonymkode: cdcb2...872
AnonymBruker Skrevet 9. september 2021 #10 Skrevet 9. september 2021 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Tusen takk for svar. Kan du gi meg noen kjennetegn på denne personen? Er en mann jeg er i interessert i, har snakket en god stund sammen. Kan du si noe på hva han vil / tenker om meg nå? Anonymkode: cdcb2...872 Det er tarot, jeg fikk opp at han har positive følelser for deg, han har klare mål og tenker suksess, dette er i forhold til deg. Hva han mener med dette kan jeg ikke vite, men jeg tenker at han ser suksess og mål med dere to i tankene, men som sagt så er ikke han den personen som lett går ut av komfort sonen her, du må hjelpe litt til og ta det første steget. Jeg er ikke så god enda 😄 Beklager. Dette er ikke fasit, du må ta det med en klype salt. Anonymkode: cae24...929
AnonymBruker Skrevet 9. september 2021 #11 Skrevet 9. september 2021 2 minutter siden, AnonymBruker said: Det er tarot, jeg fikk opp at han har positive følelser for deg, han har klare mål og tenker suksess, dette er i forhold til deg. Hva han mener med dette kan jeg ikke vite, men jeg tenker at han ser suksess og mål med dere to i tankene, men som sagt så er ikke han den personen som lett går ut av komfort sonen her, du må hjelpe litt til og ta det første steget. Jeg er ikke så god enda 😄 Beklager. Dette er ikke fasit, du må ta det med en klype salt. Anonymkode: cae24...929 Takk for svar dette er ang. han jeg er interessert i selv og tenker på nå? Du har rett ang. første steg, er min tur nå tenker jeg. "klare mål og tenker suksess".. kan du gå dypere på det? Anonymkode: cdcb2...872
AnonymBruker Skrevet 9. september 2021 #12 Skrevet 9. september 2021 AnonymBruker skrev (17 minutter siden): Takk for svar dette er ang. han jeg er interessert i selv og tenker på nå? Du har rett ang. første steg, er min tur nå tenker jeg. "klare mål og tenker suksess".. kan du gå dypere på det? Anonymkode: cdcb2...872 Jeg hadde mye rett? Du forteller jo en del selv, resten er bare ting jeg veit du vil høre. Ikke hør på folk som sier de kan spå! Anonymkode: cae24...929 1
AnonymBruker Skrevet 9. september 2021 #13 Skrevet 9. september 2021 1 minutt siden, AnonymBruker said: Jeg hadde mye rett? Du forteller jo en del selv, resten er bare ting jeg veit du vil høre. Ikke hør på folk som sier de kan spå! Anonymkode: cae24...929 cold Anonymkode: cdcb2...872
AnonymBruker Skrevet 9. september 2021 #14 Skrevet 9. september 2021 3 minutter siden, AnonymBruker said: cold Anonymkode: cdcb2...872 du må kjede deg da Anonymkode: cdcb2...872
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå