Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Om kjærlighet

Anonymkode: cdcb2...872

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det finnes omtrent like mange mennsker som kan spå som det finnes mennesker som har vært på Neptun.

..litt urettferdig sammenligning, siden menneskelig reise til Neptun er teoretisk mulig, i motsetning til magi.

Anonymkode: cf3e3...3d7

• Liker 2
Skrevet

Ja jeg ser kjærlighet i livet ditt, det er ikke kjærlighet enda men personen er allerede i livet ditt. Personen er ikke så flink til å ta det første steget, så her må du trå til :) 

Anonymkode: cae24...929

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Det finnes omtrent like mange mennsker som kan spå som det finnes mennesker som har vært på Neptun.

..litt urettferdig sammenligning, siden menneskelig reise til Neptun er teoretisk mulig, i motsetning til magi.

Anonymkode: cf3e3...3d7

De fleste kan vel spå. Presisjonen er en annen sak.

Anonymkode: 36a75...c21

Skrevet

Herregud så dumt 🤦‍♂️

Anonymkode: 5b5b9...071

Skrevet

Det er en mann i livet ditt..men han er opptatt og utilgjengelig. Hvis du farger håret blondt og tar silikon så vil han se din vei. 

Anonymkode: 430c3...bf4

Skrevet

Shit, du har bedt om det 🤦‍♀️

Anonymkode: bdcd9...a81

Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker said:

Ja jeg ser kjærlighet i livet ditt, det er ikke kjærlighet enda men personen er allerede i livet ditt. Personen er ikke så flink til å ta det første steget, så her må du trå til :) 

Tusen takk for svar. Kan du gi meg noen kjennetegn på denne personen?

Er en mann jeg er i interessert i, har snakket en god stund sammen. Kan du si noe på hva han vil / tenker om meg nå?

Skrevet
Just now, AnonymBruker said:

Er en mann jeg er i interessert i, har snakket en god stund sammen. Kan du si noe på hva han vil / tenker om meg nå?

Han jeg tenker på

Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Det er tarot, jeg fikk opp at han har positive følelser for deg, han har klare mål og tenker suksess, dette er i forhold til deg. Hva han mener med dette kan jeg ikke vite, men jeg tenker at han ser suksess og mål med dere to i tankene, men som sagt så er ikke han den personen som lett går ut av komfort sonen her, du må hjelpe litt til og ta det første steget. 

Jeg er ikke så god enda 😄 Beklager. Dette er ikke fasit, du må ta det med en klype salt.

Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker said:

Det er tarot, jeg fikk opp at han har positive følelser for deg, han har klare mål og tenker suksess, dette er i forhold til deg. Hva han mener med dette kan jeg ikke vite, men jeg tenker at han ser suksess og mål med dere to i tankene, men som sagt så er ikke han den personen som lett går ut av komfort sonen her, du må hjelpe litt til og ta det første steget. 

Jeg er ikke så god enda 😄 Beklager. Dette er ikke fasit, du må ta det med en klype salt.

Takk for svar :) dette er ang. han jeg er interessert i selv og tenker på nå? Du har rett ang. første steg, er min tur nå tenker jeg. "klare mål og tenker suksess".. kan du gå dypere på det?

Skrevet
AnonymBruker skrev (17 minutter siden):

Takk for svar :) dette er ang. han jeg er interessert i selv og tenker på nå? Du har rett ang. første steg, er min tur nå tenker jeg. "klare mål og tenker suksess".. kan du gå dypere på det?

Jeg hadde mye rett? Du forteller jo en del selv, resten er bare ting jeg veit du vil høre. Ikke hør på folk som sier de kan spå! 

• Liker 1
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker said:

Jeg hadde mye rett? Du forteller jo en del selv, resten er bare ting jeg veit du vil høre. Ikke hør på folk som sier de kan spå! 

cold

Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker said:

cold

du må kjede deg da

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...