Gå til innhold

Føler jeg må ligge meg til drømmemannen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er slik jeg har fått kjæreste tidligere 😅 dersom jeg er tydelig på at jeg ønsker ett forhold, så skjer det aldri. Men med en gang jeg gir en lang f, og bare blir med gutta på "ligge seg fram til den rette"-prinsippet så finner jeg han relativt fort 😅 noen som aner hvorfor det er sånn?

Anonymkode: a3e96...7d1

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fordi du ganske kjapt støter på en gutt som får følelser etter et ligg. Det heter one-nightis på engelsk.

Ikke alle mannfolk er skapt for tøm & røm vettu.

• Liker 13
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Er slik jeg har fått kjæreste tidligere 😅 dersom jeg er tydelig på at jeg ønsker ett forhold, så skjer det aldri. Men med en gang jeg gir en lang f, og bare blir med gutta på "ligge seg fram til den rette"-prinsippet så finner jeg han relativt fort 😅 noen som aner hvorfor det er sånn?

Da virker du ikke desperat etter å "låse en fast" og er mer leken og åpen. Jeg vet ikke. Dette er kun en antagelse 🤔

Anonymkode: c5278...ff8

• Liker 6
Gjest På druen
Skrevet (endret)

Fordi menn mener at de skal bestemme alt mulig. Og sex er alt de bryr seg om. 

Endret av På druen
Skrevet

Du er jo singel, så det spørs jo hvor bra dette supertrikset ditt fungerer da...

Anonymkode: cc187...345

• Liker 10
Skrevet

Fordi en del mennesker blir stressa av å skulle definere ting for fort, masse intensjoner og "forventinger" om et visst utfall. Kanskje de ikke vil love for mye, i frykt for å såre deg eller på annen måte merke etterhvert at de ikke kan stå inne for det? Det er nok ikke det at man skal ligge seg fram til den rette, men et ønske om å slappe av, og se hvor ting går, og bli kjent naturlig. Det hender jo man ligger med noen i løpet av datingtiden, for å i ettertid finne ut at det ikke fungerer. Det betyr jo ikke at man seilte under falskt flagg, og løy for å få seg noe. 

• Liker 7
Skrevet
AnonymBruker skrev (22 minutter siden):

Opplevd det samme her også. Skjemmes ikke av det, tvert i mot. Min siste date med påfølgende sengekos har vart i 17 år :) 

Anonymkode: 58fad...27d

• Liker 7
Skrevet
På druen skrev (18 minutter siden):

Og der kom invitasjonen til den åpne, gode dialogen vi alle ventet på. Et nyansert og flott bilde fra en sunn, oppegående person med gode verdier og et bra syn på menn. Nicket ditt passer deg forøvrig godt for du kan umulig være edru. 

• Liker 11
Skrevet
På druen skrev (20 minutter siden):

Hvordan føles det å være så allvitende om menn? 

• Liker 6
Skrevet

Samme her. Alle seriøse forhold jeg har hatt har begynt med sex.   Gift og har barn med en som kun var en lekevenn i starten 😊

Anonymkode: 9701f...538

• Liker 2
Skrevet
Realverdien skrev (30 minutter siden):

Fordi du ganske kjapt støter på en gutt som får følelser etter et ligg. Det heter one-nightis på engelsk.

Morsom type du. 

Anonymkode: c76c0...3f3

Skrevet
Søgni skrev (21 minutter siden):

Fordi en del mennesker blir stressa av å skulle definere ting for fort, masse intensjoner og "forventinger" om et visst utfall. Kanskje de ikke vil love for mye, i frykt for å såre deg eller på annen måte merke etterhvert at de ikke kan stå inne for det? Det er nok ikke det at man skal ligge seg fram til den rette, men et ønske om å slappe av, og se hvor ting går, og bli kjent naturlig. Det hender jo man ligger med noen i løpet av datingtiden, for å i ettertid finne ut at det ikke fungerer. Det betyr jo ikke at man seilte under falskt flagg, og løy for å få seg noe. 

Søgni, jeg tror du er den kvinnelige versjonen av meg😅

Upvote. 

Gjest På druen
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Og der kom invitasjonen til den åpne, gode dialogen vi alle ventet på. Et nyansert og flott bilde fra en sunn, oppegående person med gode verdier og et bra syn på menn. Nicket ditt passer deg forøvrig godt for du kan umulig være edru. 

Så flink og klok du er som fant ut hva nicket mitt betyr. 

AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Hvordan føles det å være så allvitende om menn? 

Det føles som at WGTOW er riktig. 

Skrevet
På druen skrev (1 minutt siden):

Ja, tror du gjør alle menn en stor tjeneste ved å holde deg lengst mulig unna. 

• Liker 6
Skrevet
31 minutter siden, På druen said:

1 minutt siden, På druen said:

Kan du ikke ta den bitre femcel-sutringa der en annen plass da? Det er en million andre tråder du kan gå inn og spre mannehatet ditt i

• Liker 6
Skrevet
AnonymBruker skrev (37 minutter siden):

Ja. Det er idiotisk. Klarer ikke å respektere en mann som man må bruke slike hundetriks på. 

De blir jo til og med gira når man er ærlig.

‘Hei, jeg vil ikke ha deg’. 

og de bare: 😍😍😍😍

’er du dum? Jeg avviste deg nettopp…’ 

🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮

Anonymkode: dafd8...e69

• Liker 1
Gjest På druen
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Ja, tror du gjør alle menn en stor tjeneste ved å holde deg lengst mulig unna. 

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Kan du ikke ta den bitre femcel-sutringa der en annen plass da? Det er en million andre tråder du kan gå inn og spre mannehatet ditt i

Buhu! Så fælt å høre sannheten. 

Skrevet
På druen skrev (3 minutter siden):

Buhu! Så fælt å høre sannheten. 

Legg ned rødvinsglasset da. Det blir for mye. 

• Liker 1
Gjest På druen
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Legg ned rødvinsglasset da. Det blir for mye. 

Ja da, du er så flink og klok så. 

Skrevet
2 hours ago, Realverdien said:

Herregud. Det gledet meg faktisk at du, av alle, skulle innrømme noe sånt.

TS. Ikke vet jeg, kanskje Realverdien er inne på noe. Har litt lik erfaring som deg, men med en litt kjip vri. Har en kropp "alle" mannfolk vil ha, men et heller gjennomsnittlig utseende. "Alle" vil ha kroppen min, men så er jeg ikke to notch på vakkerskalaen. Har egentlig konkludert med at menn som tar disse faktorene i betraktning er rimelig overfladiske - jeg vil jo aller helst ha en som liker meg for personligheten min, ikke kroppen eller utseendet. Men joda, kan vinne folk på kropp, om det hadde være greia...

Anonymkode: d036f...a24

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...