AnonymBruker Skrevet 9. september 2021 #1 Skrevet 9. september 2021 Jeg har datet en fyr nå ett par ganger. Og i går da jeg var på date med han sa han at jeg er hard to get. Dette sa 2 andre tidligere dater og også han før der igjen som jeg var sammen med i 8 år. Han som jeg var sammen med i 8 år elsket at jeg var hard to get. Disse andre jeg har datet i ettertid har ikke akkurat vært noe negative til at jeg er hard to get men de har nevnt det. Og når det er så mange som nevner det nå så begynner jeg å lure på om jeg bør gjøre noe med det. Jeg er ikke hard to get med vilje, hvis man kan si det slik. Jeg er bare sånn av natur. Ganske reservert, men ikke sjenert. Jeg liker å ta ting litt rolig, bli litt godt kjent osv. Dette gjelder uansett om jeg er ute etter forhold eller bare noen å holde på med. Har ikke sex verken på første, andre eller tredje date. Jeg ønsker veldig gjerne å høre litt fra dere her om hva jeg bør gjøre med dette. Som sagt så føler jeg ikke at disse mennene synes dette er veldig negativt altså men igjen, når alle never det så begynner jeg å lure på om de ser på meg som høy på meg selv eller noe. Jeg vet altså ikke. Men jeg er veldig lite selvhøytidelig av meg altså. Nei huff, vet ikke hva jeg vil. Var bare greit å få det ut siden jeg har tenkt mye på dette siden i går 😆 Anonymkode: 735c1...862
visp Skrevet 9. september 2021 #2 Skrevet 9. september 2021 Ikke gjør noe med det. Menn sier det om de ikke klarer å plassere deg. Man er ikke hard to get når det virkelig betyr noe.
AnonymBruker Skrevet 9. september 2021 #3 Skrevet 9. september 2021 visp skrev (1 minutt siden): Ikke gjør noe med det. Menn sier det om de ikke klarer å plassere deg. Man er ikke hard to get når det virkelig betyr noe. Ts her. Ja de sier vel det fordi de ikke "får de som de vil" tenker jeg da.... Anonymkode: 735c1...862 1
visp Skrevet 9. september 2021 #4 Skrevet 9. september 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Ts her. Ja de sier vel det fordi de ikke "får de som de vil" tenker jeg da.... Anonymkode: 735c1...862 Men det er nettopp det. Derfor skal du heller ikke forandre deg. Jeg har hørt det der veldig mye jeg også og hver gang har jeg tenkt at det er jo fordi jeg ikke er interessert. De jeg har vært interesserte i har vel sikkert ikke tenkt sånn. Syns kvinner i aaaaalt for stor grad prøver å forme seg etter menns meninger.
AnonymBruker Skrevet 9. september 2021 #5 Skrevet 9. september 2021 visp skrev (14 minutter siden): Men det er nettopp det. Derfor skal du heller ikke forandre deg. Jeg har hørt det der veldig mye jeg også og hver gang har jeg tenkt at det er jo fordi jeg ikke er interessert. De jeg har vært interesserte i har vel sikkert ikke tenkt sånn. Syns kvinner i aaaaalt for stor grad prøver å forme seg etter menns meninger. ts her. Du sier noe der. Men samtidig så sliter jeg med å bryte isen hvis jeg virkelig er interessert i fyren også sliter jeg med å la dem bryte isen. Haha. Vet ikke hvorfor jeg er sånn. Men når det først er gjort går jo alt så mye enklere. Husker han ene jeg datet for 2 år siden. Han prøvde hardt stakar. Men jeg holdt meg reservert date etter date. Også plutselig på den ene daten kysset jeg han. Og han fikk helt sjokk. Hadde virkelig ikke forventet den sånn plutselig når jeg da hadde vært tilbakeholden så lenge haha. Men det er jo sånn her jeg er og det ville isåfal være veldig vanskelig for meg å endre på det om det skulle vært aktuelt. Anonymkode: 735c1...862
visp Skrevet 9. september 2021 #6 Skrevet 9. september 2021 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): ts her. Du sier noe der. Men samtidig så sliter jeg med å bryte isen hvis jeg virkelig er interessert i fyren også sliter jeg med å la dem bryte isen. Haha. Vet ikke hvorfor jeg er sånn. Men når det først er gjort går jo alt så mye enklere. Husker han ene jeg datet for 2 år siden. Han prøvde hardt stakar. Men jeg holdt meg reservert date etter date. Også plutselig på den ene daten kysset jeg han. Og han fikk helt sjokk. Hadde virkelig ikke forventet den sånn plutselig når jeg da hadde vært tilbakeholden så lenge haha. Men det er jo sånn her jeg er og det ville isåfal være veldig vanskelig for meg å endre på det om det skulle vært aktuelt. Anonymkode: 735c1...862 Man blir jo mer dreven på å bryte isen etterhvert. Og om man liker noen så sendes det tross alt ut veldig mange ubevisste signaler som jeg vil tro plukkes opp av den andre; bevisst eller ubevisst. Men det er jo menn... de er kanskje ikke de aller beste til å ta inn signaler🤣 "Is there anybody out there???"
AnonymBruker Skrevet 9. september 2021 #7 Skrevet 9. september 2021 Juble...? Useriøse mannfolk preller fort av hvis de synes du er hard to get. Bare positivt, ikke noe du skal endre. Hvis du sliter med å signalisere at du er interessert, begynn med noen tydelige tegn, smil og ta hånden hans noen ganger før du kysser, så får de litt hint om at du er interessert 🙂 Anonymkode: cb06f...b6e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå