AnonymBruker Skrevet 9. september 2021 #1 Skrevet 9. september 2021 Jeg ammer mye på natten. Vi planlegger to/tre tette så valgte bevisst å ikke starte på igjen med prevansjon. Fikk en liten blødning i dag, brukte en tampong men det var ikke vits. Med barnet på nå 4 mnd kjente jeg nesten at egget festet seg. Nå er jeg en million ganger mindre stresset og bekymret fordi vi har allerede født et velskapt barn. Mitt spørsmål, er det vanlig å spotte eller kan dette være festeblødning? Har ikke noen symptomer, har hatt mye symptomer i tidligere svangerskap(et svangerskap som førte til barn). Kan jeg være gravid? Ja, skal så klart teste. Men er jo veldig spent, og er det festeblødning kan jo jeg ikke teste nå uansett. Anonymkode: e2bd1...1c9
AnonymBruker Skrevet 9. september 2021 #2 Skrevet 9. september 2021 Det er umulig for oss å vite.. bare prøv med en test, så eventuelt vent en uke å ta en til Anonymkode: c3b55...d47 3
AnonymBruker Skrevet 9. september 2021 #3 Skrevet 9. september 2021 Teste? 🤷♀️ Anonymkode: 0eca1...6a1
AnonymBruker Skrevet 9. september 2021 #4 Skrevet 9. september 2021 Det er jo et umulig spm. Ja du KAN være gravid, det er det eneste du kan få svar på. Anonymkode: 277be...3e5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå