Gjest Anonymous Skrevet 7. oktober 2002 #1 Skrevet 7. oktober 2002 herregud, trodde ladri jeg skulle havne i denne situasjonen, men sånn er ståa. tidligere når jeg har lest om personer som er "betatt" av andre til tross for at de er sammen med en annen, har jeg følt lite sympati. derimot nå er d jeg som er "betatt" av en annen. Ikke missforstå meg, jeg elsker samboeren min , og han betyr alt for meg, men vi har vært sammen i 4 år. så nå var jeg ute i helga, alene, å på bussen hjem havna jeg ved siden av en type. vi begynte og prate å hadde så mye til felles. d hele var helt uskyldig, vi snakka sammen og han " prøvde" seg litt, men jeg bare smilte av d og flytta meg litt bort fra han. poenget er d at d føltes så himla bra å få litt oppmerksomhet igjen, liksom bli sjekka opp å få komplimanger. Å han var pen, søt og morsom, "min type" liksom. Vi gikk av på samme stopp for d viste seg at han skulle overnatte hos noen i nærheten av meg, så vi tok følle til fots et stykke hjem. ingen verdens ting skjedde , kun en klem da vi gikk fra hverandre. alikevel sitter jeg her da og tenker på denne fremmede gutten på bussen, han som kunne vært helt perfekt for meg viss bare... :-? for en tanke.... noen som kjenner seg igjen? dette må nok virke helt surrete men jeg føler meg helt dust. Jeg sa d til min kjære at jeg hadde fått så god kontakt med en på vei hjem, så dette er ikke noe hemmelighets kremeri, men jeg fatter bare ikke åssen jeg kan fortsatt tenke på denne personen som jeg kun har tilbragt 30 min med!!!! off.... vær så snill å si at alle opplever d en gang at de lurer på hvordan d ville vært å være singel igjen.... si meg at noen skjønner dette? for jeg sitter å har d helt fælt...
Gjest Anonymous Skrevet 7. oktober 2002 #2 Skrevet 7. oktober 2002 Jeg skjønner deg veldig godt kjære Gjest, for jeg har det på akkurat samme måte selv... Har også vært samboer i 4 år, og er naturligvis svært glad i min kjære. I mitt tilfelle er det en gutt på jobben som er vanvittig sjarmerende, og jeg er veldig betatt av ham. Helt uskyldig altså, ingenting har skjedd... Jeg bare smugtitter og dagdrømmer litt med andre ord! Tror dette handler om at vi synes det er spennende å få litt oppmerksomhet fra andre, få en slags bekreftelse på at vi fremdeles er attraktive. Føle at andre menn synes du er spennende. Vet ikke om dette stemmer altså, er bare noe jeg tror. Mange tenker også at gresset kanskje er grønnere på den andre siden, men hva om det ikke er det? Nei, man har lov til å dagdrømme litt. Men å gå lenger enn det, når man er inne i et forhold allerede, tror jeg man skal holde seg unna (evt tenke seg grundig om før man gjør noe). Klem fra dagdrømmeren Lisa
Gjest Anonymous Skrevet 7. oktober 2002 #3 Skrevet 7. oktober 2002 Ja, det er lov å drømme. Det er også helt normalt at man forelsker seg når man er i et forhold. Jeg har opplevd dette, og er fremdeles sammen med samboer'n min. Disse følelsene forsvinner, og mitt råd er å kose deg med ham du har.
Gjest Anonymous Skrevet 9. oktober 2002 #4 Skrevet 9. oktober 2002 Heisan. vet hvordan du har det. falt pladask for en fyr for sen stund siden jeg også.. etter litt mer prat og kontakt enn du har hatt... Men dog! Har ingen planer om å forlate samboer'n min for det. Et forhold bygger på så mye mer en liten forelskelse. Du er kanskje som meg, har behov for den lille bekreftelsen?? Ta vare på det du har.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå