Gå til innhold

Har jeg samme strømpris gjennom hele døgnet?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Alle skriver at strømprisen er billigst om natten og midt på dagen, men jeg kan ikke se at min strømpris varierer noe. ER det sånn at jeg betaler 69,90 øre pr kwh uavhengig av tidspunkt på dagen?

Jeg har denne Vi har lansert GE Trygg

Anonymkode: b94d9...63b

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Den er dyr om morgenen når alle står opp, og den er dyr når alle er hjemme igjen på ettermiddagen. Kan se det i sanntid i appen til Fjordkraft.

Skrevet
tdm900 skrev (2 minutter siden):

Den er dyr om morgenen når alle står opp, og den er dyr når alle er hjemme igjen på ettermiddagen. Kan se det i sanntid i appen til Fjordkraft.

Er det bare tull at jeg har 69,90 øre da? Er det lov å oppgi det da for å selge?

Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Er det bare tull at jeg har 69,90 øre da? Er det lov å oppgi det da for å selge?

Det er nok det ja. I dag har den vert ganske flat, rundt 1,40øre hele dagen.

Endret av tdm900
Skrevet

Det står jo veldig tydelig og enkelt forklart i lenken du la ved: Inngår man abonnement med dem så setter de et pristak på strøm på 69,90 øre/kWh i tre måneder.

Strømprisen vil altså variere i løpet av døgnet, men vil aldri overstige 69,90 øre i denne tremånedersperioden. Neste tremånedersperiode vil de gi deg en annen makspris.

Anonymkode: 63161...c8b

• Liker 3
Skrevet
tdm900 skrev (7 minutter siden):

Det er nok det ja. I dag har den vert ganske flat, rundt 1,40øre hele dagen.

Hva strømprisen er kommer jo veldig an på hvor i landet man er. Nå for tiden er den mye høyere i Sør-Norge enn i Nord-Norge. I følge Fjordkraft var den i dag på 54,26 øre i Hammerfest og 136,8 øre i Lillehammer.

Du må forresten ha skrevet feil, du finner ikke strøm til 1,40 øre. Regner med du mente 1,40 kroner.

Anonymkode: 63161...c8b

• Liker 2
Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Alle skriver at strømprisen er billigst om natten og midt på dagen, men jeg kan ikke se at min strømpris varierer noe. ER det sånn at jeg betaler 69,90 øre pr kwh uavhengig av tidspunkt på dagen?

Jeg har denne Vi har lansert GE Trygg

Jeg forstår det slik at du aldri vil ha høyere pris enn 69,90, (dersom jeg forstår det korrekt at det er pristaket), men kan ha lavere.

"GE Trygg er en variabel strømavtale som gir deg et pristak for strømprisen i en gitt periode. Pristak for tredje kvartal (juli, august og september): 69,90 øre/kWh."

Endret av LeneXCII
  • Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...