AnonymBruker Skrevet 9. september 2021 #1 Skrevet 9. september 2021 Tenner ikke på mannen en plass. Han er kjekk og har en bra trent kropp men han har vært et rasshøl så lenge at jeg har mistet lyst. Han har skjerpet seg nå men jeg føler fortsatt ingenting. Jeg er i utganspunktet fan av at man skal gi og ta - og det å ha sex selv om man kanskje ikke var superkåt akkurat da mener jeg kan være bra for mange (spesielt i forhold der den ene mener det er for lite sex) Men jeg vil egentlig ikke ha ham i nærheten av meg - skal jeg ha sex likevel? Anonymkode: a6c6a...aad
Blue81 Skrevet 9. september 2021 #2 Skrevet 9. september 2021 Nei,det synes jeg ikke. Når du føler forakt for ham grunnet drittsekk oppførselen hans,så vil du bare forakte deg selv også. Da kommer du lett inn i en veldig vond sirkel. 2
AnonymBruker Skrevet 9. september 2021 #3 Skrevet 9. september 2021 Tror ikke det er så lurt å begynne der rett på samleie, nei. Prøv å reparere intimiteten først? De gode samtalene, annen fysisk nærhet, gjøre ting sammen. Hvis du føler avsky for han men trosser det og har sex likevel, det kan være ødeleggende. Anonymkode: 3716d...763
AnonymBruker Skrevet 9. september 2021 #4 Skrevet 9. september 2021 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Tenner ikke på mannen en plass. Han er kjekk og har en bra trent kropp men han har vært et rasshøl så lenge at jeg har mistet lyst. Han har skjerpet seg nå men jeg føler fortsatt ingenting. Jeg er i utganspunktet fan av at man skal gi og ta - og det å ha sex selv om man kanskje ikke var superkåt akkurat da mener jeg kan være bra for mange (spesielt i forhold der den ene mener det er for lite sex) Men jeg vil egentlig ikke ha ham i nærheten av meg - skal jeg ha sex likevel? Anonymkode: a6c6a...aad Man har da ikke sex med en person man forakter. Det er stor forskjell på det å ha lite sexlyst, men at man gjør det fordi det tross alt er godt og det å forakte en person. Slik jeg ser det vil det mest redelige være å avslutte forholdet på en ordentlig måte. Anonymkode: 44b2a...bc4 1
AnonymBruker Skrevet 9. september 2021 #5 Skrevet 9. september 2021 AnonymBruker skrev (18 minutter siden): Man har da ikke sex med en person man forakter. Det er stor forskjell på det å ha lite sexlyst, men at man gjør det fordi det tross alt er godt og det å forakte en person. Slik jeg ser det vil det mest redelige være å avslutte forholdet på en ordentlig måte. Anonymkode: 44b2a...bc4 Er ikke så lett vi har små barn.. Anonymkode: a6c6a...aad
Isambard Skrevet 9. september 2021 #6 Skrevet 9. september 2021 Nei, du skal selvfølgelig ikke ha sex. Du må gå fra ham. Det får ikke hjelpe at dere har barn. De fortjener bedre enn å vokse opp med foreldre som forakter hverandre.
Gjest Smeltemann Skrevet 9. september 2021 #7 Skrevet 9. september 2021 Avslutt forholde, jo raskerejo bedre. Ingen av dere tjener noe på dette, i hvertfall ikke barna.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå