Gå til innhold

Fetisj for vonde føtter?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har vel de man kan kalle en fotfetisj, elsker høy hælte sko på kvinner. Men det jeg liker aller mest er vonde føtter på kvinner.

Elsker når kvinner får vondt i føttene av å gå med høye hæler. Ei dame jeg hadde forhold til brukte for små sko og alltid høye hæler og gikk med dem hele dagen uten å ta de av og på slutten av en lang dag hadde hun så vondt i føttene at hun så vidt klarte å gå. Elsket å høre henne si hvor vondt hun hadde. Liker godt når føttene har synlige merker etter å ha gått med for små og trange sko, ikke noe er som en fot med blemmer, lik- og hammertær.

Vet at denne fetisjen jeg har ikke er for alle, men hvordan hadde dere reagert hvis partneren deres hadde hatt en slik?

Anonymkode: f2a8f...587

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg hadde synes det var creepy, og sannsynligvis funnet meg en ny partner hvis dette var en veldig viktig del av din seksualitet. Nå svarer jeg dønn ærlig.

Anonymkode: c6926...d71

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet

Hadde ikke brydd meg! Jeg er ganske sikker på at annenhver person har en eller annen fetisj… har det noe å si!? 

• Liker 1
Gjest Loublover
Skrevet

Hadde ikke blitt forskrekket over å høre det. Går alltid i høye hæler selv og er ikke komme unna at beina er vonde ganske ofte, men du måtte ha vært flink til å gi fotmassajse

Skrevet

Føler du egentlig sier at du gir fullstendig beng i hvem dama er. Det viktigste er hun har verkende føtter liksom.

Fy faen, da begynner det å bli spes. Det får være grenser for hva man skal normalisere. "Det finnes ingen fetisj som noen bør skamme seg for".

Vel...

• Liker 3
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Vet at denne fetisjen jeg har ikke er for alle, men hvordan hadde dere reagert hvis partneren deres hadde hatt en slik?

Nei, si det.

Tenker at hvis du først liker damer i høye hæler så er det jo bare bra at du liker vonde føtter...siden de to tross alt hører sammen.

Anonymkode: 6c7c8...2d7

• Liker 1
Skrevet

Så lenge du ikke krevde jeg skulle direkte involveres som ev partner, og ødlegge egne ben,  kunne du tent på mye snålt og samme for meg. Men vi er neppe en match da jeg hater vonde sko. 

Anonymkode: d97ac...78e

• Liker 2
Skrevet

.

Anonymkode: f2a8f...587

Skrevet

Da sk

Anonymkode: 27be5...c86

Skrevet

Da skulle du møtt meg nå i dag🙈 Gikk med høye hæler for første gang på 1 års tid i går, har så vondt i dag at jeg nesten krabber, ligger bare på sofaen med beina høyt nå

• Nyttig 1
Skrevet

Vel, i utgangspunktet er dette en helt innafor fetisj, men tenker at hvis du finner deg en partner, så er kanskje rollespill rundt dette bedre enn at damen må lide for at du skal kjenne på opphissende følelser..... Tenker at det kanskje ikke trenger å være slikt at hun går med høye hæler hver dag (upraktisk hvis hun f,eks er sykepleier eller noe slikt), men at det som sagt kan være en del av et spennende forspill/rollespill. 

Hvis du finner en partner som du blir trygg på, tenker jeg at dette er helt innafor å fortelle henne, og at det heller ikke involverer mer ekstreme ting, vil kunne hjelpe på at hun lettere kan akseptere dette.... 

Tenker også at dere helt fint kan gjøre en "helkveld" ut av det, der dere sammen går ut å spiser en bedre middag osv, og hun har høye hæler, og at hun kan droppe så kommentarer utover kvelden at det begynner å verke i føttene, at hun kjenner at det klemmer og kanskje at hun forteller at hun begynner å få en vannblemme osv, og at hun gleder seg til dere kommer hjem så du kan vaske/massere/smøre føttene hennes .... 

• 7 måneder senere...
AnonymBruker
Skrevet

Sambo er som deg, han tenner veldig på at jeg har vondt i føttene. Han har kjøpt flere sko til meg som er altfor små som jeg bruker innimellom, har inngått avtale med han om at hvis jeg skal bruke disse skoene regelmessig så må han gi gode og lange fotmassajer og han må betale for at jeg går til fotpleie ukentlig og pedikyr månedlig

AnonymBruker
Skrevet

Heller det motsatte, att føttene har det bra, har myk og fin hud siden eieren bruker gode sokker og sko. Samt at jeg tenner ikke på at partneren har smerter. Hilsen fotfetishist. 

Anonymkode: b143a...3dd

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...