Gå til innhold

Det å snakke om hva man liker i senga som forplay

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har møtt en fyr, og neste steg blir sex. Men jeg har lyst til å gjøre litt mer ut av det, for spenningens skyld 😜 

Lest at det kan være fint å prate om hva man liker i senga, før sexen. Men kan man gjøre dette før første gang man har sex? Eller er det rart? Er det et tips som er mer ment for de som allerede har hatt litt sex? 

Og noen tips til hvordan man går frem med en slik samtale? Tar man den når man allerede ligger i senga, eller gjør man det mens man sitter påkledd i sofaen liksom? 😅 

Det jeg egentlig vil, er å ha den samtalen når vi ligger i senga, halveis avkledd. Så skal det bli så pirrende til slutt, at vi bare hiver oss over hverandre 🙈 

Om jeg tar det i sofaen så føler jeg litt at stemningen blir ødelagt av at vi må forflytte oss til soverommet og av med klærne… 

Men hvordan få han til senga, halveis avkledd 🤣 Og jeg kan jo ikke si, «nå skal vi prate», for DET er nok turn off. Jeg må vell bare hoppe rett på spørsmålet «ja, hva liker du i senga da? Noe spesielt som tenner deg ekstra mye?» og hvis han er usikker, så kan jeg begynne, det får han nok på riktige tanker 😆

Anonymkode: 5041d...3fc

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Oj, tok den under feil tema. Skulle være under seksualitet

Anonymkode: 5041d...3fc

Skrevet

Du overtenker dette veldig her, tror et tips er å bare ta det med ro, slapp av, let loose ;) 

Sexsnakk som forspill er kjempebra synes jeg, du kan gjerne begynne lenge før dere er sammen og har muligheten til å ha sex. Bygge opp til det og pirre hverandre over meldinger eller nakenbilder osv..

Jeg vet ikke hvordan jeg starter disse samtalene, selv om jeg har gjort det hundre ganger. Jeg er nok i overkant glad i å snakke om sex generelt. Tema kommer fort opp! Jeg starter vel ofte med å spørre hva han liker, jeg er en nysgjerrig type. Men det hjelper jo på å være åpen selv også, så du kan jo starte showet og fortelle om noe du liker.

Stemning blir ikke ødelagt av at man kler av seg eller bytter rom, rareste jeg har hørt. Hvor har du det fra? :klo: 

Anonymkode: ded87...640

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...