Gå til innhold

flott joggeløype

Søtpotita

Anbefalte innlegg

Etter at eg har slite med beinhinnebetennelse lenge no, så etterlyser eg joggeløyper i Bergen som ikkje er dekka av asfalt.Bur i Bergen sentrum...Nokon som har gode forslag?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja, eg testa Fjellveien. Men den var jo så kort? Og så var det vel eigentleg asfalt med litt småstein på? No kan det henda at eg har misforstått kor Fjellveien er...men det er den vegen som går mot Sandviken rett under der ein går opp til Fløyen? Syns eg hugsar at eg gjekk på ein fin grusveg mot Sandviken Sykehus, men denne vegen finn eg ikkje att :klø: pinleg....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo litt utenfor sentrum, og så er det et lite stykke som er asfalt, men en runde rundt Tveitevannet er en fin tur. Eller mange runder, alt ettersom ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 uker senere...
Gjest pulverheksa ii

Det er grusveier på Fløien.

Det er og fine grusveier I Langeskogen ute ved krambua på fjøsanger.

Hordnesskogen, ute i fana, men litt knotete å komme seg dit hvis en ikke har bil, går buss der bare hvert fjerde år eller noe sånt....

Er visst og nettopp lagde en flott sti langs løvstakken, på solheimssiden, men vet ikke helt hvor den starter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk for alle gode råd :) Fant ut at dersom eg fulgte Fjellveien så kom eg til slutt til der ein går opp Stolzekleiven, og når ein er kome opp der så går det ein kjempefin "sti" vidare til Fløyen! Kjempegreier! :) Kjem nok til å prøva ut noko av det som er føreslått her også, det er greit med variasjon! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er grusveier på Fløien.

Det er og fine grusveier I Langeskogen ute ved krambua på fjøsanger.

Hordnesskogen, ute i fana, men litt knotete å komme seg dit hvis en ikke har bil, går buss der bare hvert fjerde år eller noe sånt....

Er visst og nettopp lagde en flott sti langs løvstakken, på solheimssiden, men vet ikke helt hvor den starter.

Jeg løper /går på tur med hunden her. Helt perfekt løpesti! :tommelsmil:

Den har mange stier knyttet til seg, så det er lett å komme inn på den :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...