AnonymBruker Skrevet 9. september 2021 #1 Skrevet 9. september 2021 Hei Tester etter el og i dag tidlig fikk jeg blinkende smilefjes med CB digital eggløsningstest. Dette var på morgenurin, ikke den første, men ca 2 timer etter at jeg stod opp. Da jeg kom hjem fra jobb i dag testet jeg med babyplan strimmel, og i premom registreres den kun som en 0.2. Hvilken kan jeg stole på? CB digital på morgenurin 2 timer etter oppvåkning, eller babyplan strimmel på ettermiddagsurin? Anonymkode: c6c84...4d6
Neutral90 Skrevet 9. september 2021 #2 Skrevet 9. september 2021 Blinkende betyr bare at eggløsning nærmer seg og du kan forvente positiv test en av de neste dagene.
AnonymBruker Skrevet 9. september 2021 #3 Skrevet 9. september 2021 Takk for svar. Jeg vet, men hadde bare forventet sterkere strek på strimmelen. Er redd for at CB-testen «lurer meg» for at jeg tok den på morgenen. Men det står jo i bruksanvisningen at man skal ta på morgenen. Det er en advanced forresten, hvis det har noen betydning. Anonymkode: c6c84...4d6
AnonymBruker Skrevet 9. september 2021 #4 Skrevet 9. september 2021 Da jeg tok strimler var de som regel/ofte svake helt til de var positive. Anonymkode: 193e9...414
Amatariel Skrevet 9. september 2021 #5 Skrevet 9. september 2021 AnonymBruker skrev (44 minutter siden): Takk for svar. Jeg vet, men hadde bare forventet sterkere strek på strimmelen. Er redd for at CB-testen «lurer meg» for at jeg tok den på morgenen. Men det står jo i bruksanvisningen at man skal ta på morgenen. Det er en advanced forresten, hvis det har noen betydning. Anonymkode: c6c84...4d6 Trenger ikke bli noe særlig sterk strek på strimmelen selv om CB'en blinker. Mange går fra ganske svak strek til knall positiv dagen etter. Så ville stolt på CB om at EL nærmer seg (du har forhøyet LH).
AnonymBruker Skrevet 11. september 2021 #6 Skrevet 11. september 2021 Tusen takk for svar! Er det noen som har erfaring med hvor lenge smilefjeset blinker før det blir statisk? Mitt blinker enda… Anonymkode: c6c84...4d6
Amatariel Skrevet 11. september 2021 #7 Skrevet 11. september 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Tusen takk for svar! Er det noen som har erfaring med hvor lenge smilefjeset blinker før det blir statisk? Mitt blinker enda… Anonymkode: c6c84...4d6 Åh det kan variere utrolig mye. Noen får aldri blink, men går rett på fast. Andre får aldri fast, men stadig blink... En gang fikk jeg blinking 20 dager på rad (sen EL). Du må nesten bare teste videre. Husk å gjør det på konsentrert ettermiddagsurin, det er best.
AnonymBruker Skrevet 12. september 2021 #8 Skrevet 12. september 2021 Amatariel skrev (På 11.9.2021 den 14.21): Åh det kan variere utrolig mye. Noen får aldri blink, men går rett på fast. Andre får aldri fast, men stadig blink... En gang fikk jeg blinking 20 dager på rad (sen EL). Du må nesten bare teste videre. Husk å gjør det på konsentrert ettermiddagsurin, det er best. Takk for svar (igjen)! Syklusen min er helt på jordet, og jeg finner ikke ut av den. Det er kjempefortvilende, når alt jeg vil er å bli gravid 😔 Hadde el-slim onsdag, torsdag, fredag og en hel haug natt til lørdag. Nå er det bare mer rennende… Smileyen blinker fortsatt og jeg har ikke fått temperaturstigning. Det går vel ikke denne gangen heller 😔 Anonymkode: c6c84...4d6
N85 Skrevet 12. september 2021 #9 Skrevet 12. september 2021 (endret) Er det ikke slik at blinking betyr økning i østrogen? Og at fast smilefjes er selve eggløsning med lh-stigning? I så fall er det jo riktig at babyplan er negativ når cb blinker. Jeg pleide som regel å ha 1-2 dager med blinking før jeg fikk fast smilefjes. For min del, med litt ustabil syklus, synes jeg det var veldig flott å få noen ekstra dagers forvarsel på eggløsning. Lykke til:) Endret 12. september 2021 av N85 1
AnonymBruker Skrevet 13. september 2021 #10 Skrevet 13. september 2021 I dag fikk jeg fast smilefjes, etter 4,5 dag med blinkende. Men test fra babyplan er ekstremt negativ. Jeg forstår fortsatt ikke 😔 Anonymkode: c6c84...4d6 1
N85 Skrevet 13. september 2021 #11 Skrevet 13. september 2021 Ja, det er mere mystisk ja. Tror jeg opplevde det samme en gang da jeg prøvde på nr 2, men nå finner jeg ikke igjen dagboka mi og innlegget mitt fra den gangen:( Uansett så ville jeg stolt på cb. Jeg tenker at kanskje babyplan blir positiv senere i kveld/i morgen tidlig? Og at cb nå har registrert begynnende stigning av lh, men at nivået ikke er høgt nok til at det slår ut på BP ennå?
AnonymBruker Skrevet 13. september 2021 #12 Skrevet 13. september 2021 AnonymBruker skrev (På 9.9.2021 den 17.05): Dette var på morgenurin, ikke den første, men ca 2 timer etter at jeg stod opp. "Morgenurin" betyr per definisjon den første urinen etter at du står opp, siden den er mer konsentrert etter mange timer uten å tisse på natten. Urin tatt kun 2 timer etter forrige gang du tisset er jo veldig lite konsentrert, sies det ikke det bør være minst 4 timer siden forrige dobesøk? Anonymkode: 819ca...ffb
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå