Gå til innhold

Liker best å ha sex med menn jeg ikke kunne vært sammen med.....er det flere her?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Beste sexen har jeg utenom forholdene mine ser jeg, derfor vært single etpar år nå. Den dyriske ville sexen har jeg med elskere, eller menn jeg tilfeldig føler for å ha sex med....i forhold blir ting fort rutine og kjedelig. Trenger ikke være forelska for å ha god sex...

Kvinne på 32.

Anonymkode: 241c2...d91

• Liker 3
Videoannonse
Annonse
Skrevet

SJæl as. Knulle rundt er livet!

Mann 30

Anonymkode: 8bc58...749

• Liker 2
Skrevet

Helt enig! Er så spennende 😆

K29

Anonymkode: f6ced...4ed

• Liker 3
Skrevet

Tenker dere fortsatt er unge som ikke har opplevd så mye. Det beste er å kombinere traust rutinesex med samboer og vill sex med elskerinna. 

Anonymkode: 0b527...fbc

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (15 minutter siden):

Tenker dere fortsatt er unge som ikke har opplevd så mye. Det beste er å kombinere traust rutinesex med samboer og vill sex med elskerinna. 

Anonymkode: 0b527...fbc

Det høres kjedelig ut for meg å kun holde meg til 2 stk 😅 Jeg liker spenningen med å ha sex med noen for første gang og begynne utforske hverandre litt, men så går jeg lei når jeg finner noen andre i siktet 🙈

Anonymkode: f6ced...4ed

• Liker 3
Skrevet

Det blir som at noen må drive med basehopping, risiko er det som funker for dem. Og der ligger litt av årsaken til at mange menn ikke ønsker kvinner med mange partnere, da høy risikovillighet ikke er en egenskap som verdsettes med mindre man er maken.

Anonymkode: ed5e6...bb2

• Liker 2
Skrevet

Ikke nå lenger (40+).. Men jeg må ha hatt en slik tendens som ung: var sammen med en finansfyr som jobbet uka rundt og festa hardt i helgene (så vakke så ofte jeg fikk meg et nyp haha), så en BI-fyr og så en siv.ing som jobber i privat næringsliv.. Alle sammen hardbarka Høyre-folk- han ene står visst på lista i sin kommune og ser nå skikkelige pløsete Høyre-mann-aktig ut. Herregud, lurer på hva som drev meg da. Selv var, er og blir jeg sosialist med myke verdier og forkjærlighet for kunnskap, skjønnlitteratur og rettferdighet. Full kræsj både i verdier og interesser, mao. Men hoppa til køys med dem gjorde jeg, tidlig i 20-åra...

har skifta type mann siden da!

Anonymkode: 3ba65...08f

• Liker 1
Skrevet

Du gjør som du vil, men ved å ha sex med en viss type menn premierer du meningene og oppførselen deres. Det gjør at flere menn blir som dem. Personlig kunne jeg aldri blitt sammen med en dame som premierer folk som er slemme mot dyr eller what not. Før dere sier at sex ikke er en premie: alt kan være en premie. 

• Liker 3
Skrevet
Majer skrev (3 timer siden):

Du gjør som du vil, men ved å ha sex med en viss type menn premierer du meningene og oppførselen deres. Det gjør at flere menn blir som dem. Personlig kunne jeg aldri blitt sammen med en dame som premierer folk som er slemme mot dyr eller what not. Før dere sier at sex ikke er en premie: alt kan være en premie. 

I alle dager, tillegger ikke du TS sine elskere (særdeles negative) egenskaper og oppførsel helt uten noe grunnlag her? Kun basert på at hun nyter sex uten forhold med noen menn som mer enn gjerne vil være med på det, og thats it? 

Til topic; det er vel ikke noe nytt at kvinnelig biologi kan tendere til ulik tiltrekning hva gjelder ønsker/krav til en partner i et forhold vs. en mann å ha (heftig) sex med, det trenger slett ikke være samme mann........... 

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Beste sexen har jeg utenom forholdene mine ser jeg, derfor vært single etpar år nå. Den dyriske ville sexen har jeg med elskere, eller menn jeg tilfeldig føler for å ha sex med....i forhold blir ting fort rutine og kjedelig. Trenger ikke være forelska for å ha god sex...

Kvinne på 32.

Anonymkode: 241c2...d91

Du høres ut som en typisk mann:)

Anonymkode: 1142a...fc2

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (54 minutter siden):

Du høres ut som en typisk mann:)

Anonymkode: 1142a...fc2

Tenker det samme.

Anonymkode: 09b7e...2fb

Skrevet
Gorgonzola skrev (9 timer siden):

I alle dager, tillegger ikke du TS sine elskere (særdeles negative) egenskaper og oppførsel helt uten noe grunnlag her? Kun basert på at hun nyter sex uten forhold med noen menn som mer enn gjerne vil være med på det, og thats it? 

Til topic; det er vel ikke noe nytt at kvinnelig biologi kan tendere til ulik tiltrekning hva gjelder ønsker/krav til en partner i et forhold vs. en mann å ha (heftig) sex med, det trenger slett ikke være samme mann........... 

Jeg sier ikke at mennene ts ligger med er dårlige, men det er viktig å være klar over påvirkningskraften man har. Ligger man med menn som ikke tar nei for et nei vil flere menn bli sånn etc.

• Liker 1
Skrevet

Det ligger biologisk nedfelt i oss at vi tenner på en helt annen type enn vi vil ha som kjæreste, ja, men man er jo ikke forpliktet til å gi etter for en hver impuls.

Det blir litt samme som at det kunne være digg å slappe av i sofaen og stappe i seg mat og sjokolade, hver dag, men man gjør det ikke. Det har med konsekvenstenkning og selvkontroll å gjøre.

Og jo, til dere som diskuterer, dette er dårlige menn, det er jo nettopp poenget her. Hadde de vært bra, hadde man jo villet være kjæreste.

Majer skrev (14 minutter siden):

Ligger man med menn som ikke tar nei for et nei vil flere menn bli sånn etc.

Ja, men dette er gjerne kvinner som ikke klarer å si nei. Det er samme kvaliteten på kvinnene som på mennene. Tror det er litt fånyttes å håpe de skal ha god innflytelse på hverandre..

Det er det samme for menn som har lyst på en type dame de ikke vil gifte seg med, bare at hos menn gjelder dette hver dag, mens for kvinner gjelder det ofte bare noen få dager i måneden, og kanskje ikke det en gang (pga p-piller). Derfor merker man det i større grad hos menn.

Anonymkode: 09b7e...2fb

• Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...