Flintis Skrevet 9. september 2021 #1 Skrevet 9. september 2021 Hva legger du i utsagnet å by på seg selv? Hva kan en kvinne by på? Hva kan en mann by på? Og har alle noe å by på?
AnonymBruker Skrevet 9. september 2021 #2 Skrevet 9. september 2021 Brautende selvopptatthet. Anonymkode: ca291...ef7 1
AnonymBruker Skrevet 9. september 2021 #3 Skrevet 9. september 2021 Jeg jobber som mystery shopper, og et av punktene er "Bydde den ansatte på seg selv" eller "Ga den ansatte det lille ekstra". Jeg tenker at det handler om å strekke seg litt lengre, å være raus med oppmerksomheten, å gi det lille ekstra til f eks kundene og få kundene til å føle seg "spesielle". Kan jo også tenkes at det er mer i seksuell betydning, å by seg frem. Men det tviler jeg på er meningen i mine rapporter. Anonymkode: b5880...b70
AnonymBruker Skrevet 9. september 2021 #4 Skrevet 9. september 2021 Fortelle om seg selv. Anonymkode: 14bf6...ef9
AnonymBruker Skrevet 9. september 2021 #5 Skrevet 9. september 2021 Å by på seg selv er å være åpen og vise hvem man er. Altså å være lett å snakke med, ikke la det bli pinlige stillheter, fortelle om seg selv, ikke bare svare ja og nei på den andres spørsmål. Anonymkode: 8615b...ae2
AnonymBruker Skrevet 9. september 2021 #6 Skrevet 9. september 2021 Å by på seg selv er å være ekte og ikke redd for å drite seg ut.. Lage litt liv og ikke ta seg selv høytidelig...det betyr det Anonymkode: 2b103...53b
AnonymBruker Skrevet 9. september 2021 #7 Skrevet 9. september 2021 Tenker det å være engasjert og vise engasjement ovenfor andre samt ikke være redd for å genuint være seg selv og dele av seg selv. Anonymkode: 6c598...ea9
AnonymBruker Skrevet 9. september 2021 #8 Skrevet 9. september 2021 Flintis skrev (2 timer siden): Hva legger du i utsagnet å by på seg selv? Hva kan en kvinne by på? Hva kan en mann by på? Og har alle noe å by på? Ta initiativ til gode samtaler, ta initiativ til å finne på ting, være. Ærlig og tørre å vise sårbarhet, sterke og svake sider. Det å være seg selv. Dette er noe alle kan by på😊 Anonymkode: ea819...caf
AnonymBruker Skrevet 9. september 2021 #9 Skrevet 9. september 2021 Ei som byr på fitta si ved festlige anledninger. Typ. bursdager, bryllup og Halloween. Anonymkode: 02a31...064
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå