Gå til innhold

Hva legger du i utsagnet å by på seg selv?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva kan en kvinne by på?

Hva kan en mann by på?

Og har alle noe å by på?

Skrevet

Brautende selvopptatthet.

Anonymkode: ca291...ef7

• Liker 1
Skrevet

Jeg jobber som mystery shopper, og et av punktene er "Bydde den ansatte på seg selv" eller "Ga den ansatte det lille ekstra". Jeg tenker at det handler om å strekke seg litt lengre, å være raus med oppmerksomheten, å gi det lille ekstra til f eks kundene og få kundene til å føle seg "spesielle".

Kan jo også tenkes at det er mer i seksuell betydning, å by seg frem. Men det tviler jeg på er meningen i mine rapporter.

Anonymkode: b5880...b70

Skrevet

Fortelle om seg selv.

Anonymkode: 14bf6...ef9

Skrevet

Å by på seg selv er å være åpen og vise hvem man er. 

Altså å være lett å snakke med, ikke la det bli pinlige stillheter, fortelle om seg selv, ikke bare svare ja og nei på den andres spørsmål. 

Anonymkode: 8615b...ae2

Skrevet

Å by på seg selv er å være ekte og ikke redd for å drite seg ut..  Lage litt liv og ikke ta seg selv høytidelig...det betyr det

Anonymkode: 2b103...53b

Skrevet

Tenker det å være engasjert og vise engasjement ovenfor andre samt ikke være redd for å genuint være seg selv og dele av seg selv. 

Anonymkode: 6c598...ea9

Skrevet
Flintis skrev (2 timer siden):

Hva kan en kvinne by på?

Hva kan en mann by på?

Og har alle noe å by på?

Ta initiativ til gode samtaler, ta initiativ til å finne på ting, være. Ærlig og tørre å vise sårbarhet, sterke og svake sider. Det å være seg selv. Dette er noe alle kan by på😊

Anonymkode: ea819...caf

Skrevet

Ei som byr på fitta si ved festlige anledninger. Typ. bursdager, bryllup og Halloween. 

Anonymkode: 02a31...064

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...