AnonymBruker Skrevet 9. september 2021 #1 Skrevet 9. september 2021 Jeg har hatt en håndverker her for å gi meg pris på en tjeneste. Befaringen var gratis og uforpliktende. Da det fremkom ting på befaringen som jeg gjerne skulle ha skriftlig, ønsker jeg å be om en rapport. Nå er jeg litt usikker på om jeg da vil måtte betale for befaringen og rapporten, eller vil dette fortsatt være gratis siden befaringen i utgangspunktet var gratis? Om den ikke er det, og jeg ber om rapport, da har vel håndverker plikt til å informere meg om evnt kostnad ved å sende meg en slik rapport? Anonymkode: 21f76...add
altflyter Skrevet 9. september 2021 #2 Skrevet 9. september 2021 Om håndtverker skal bruke tid på å gi deg noe skriftlig, så vil dette selvsagt koste penger. Slike ting tar tid og hvis han og firma skal stå ansvarlig for en uttalelse så ønsker de selvsagt å kompenseres for arbeidet. 1
Teardrop Skrevet 9. september 2021 #3 Skrevet 9. september 2021 (endret) Be heller om prisoverslag/tilbud på mail? Der skriver de jo hva jobben innebærer osv. Endret 9. september 2021 av Teardrop
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå