Gå til innhold

Atlaskorrigering

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Noen som har prøvd dette og ønsker å dele erfaring?

Har slitt i 20 år med smerter nå, og forsøkt alt av fysio, naprapat, manuellterapeut, ulike treningsmetoder mm. 
Null effekt, utover velvære ved massasje😬

Anonymkode: 09bad...4ce

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har prøvd det. Var et forsøk på å bli kvitt kronisk svimmelhet. Hjalp ikke på meg. Det var en temmelig voldsom og hardhendt behandling 🙂. Fikk ganske vondt i kroppen en dag eller to. 

Anonymkode: e1116...e17

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Jeg har prøvd det. Var et forsøk på å bli kvitt kronisk svimmelhet. Hjalp ikke på meg. Det var en temmelig voldsom og hardhendt behandling 🙂. Fikk ganske vondt i kroppen en dag eller to. 

Det er forresten få godkjente behandlere i Norge. Må ha spesialutdanning for å ha lov til å utføre den. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ah, det var synd å høre😔denne jeg tenker å dra til har lært opp en del andre, så jeg håper hun er flink🙂

Sikkert desperat av meg; men det er nettopp det jeg er. Går på sterke smertestillende daglig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Ah, det var synd å høre😔denne jeg tenker å dra til har lært opp en del andre, så jeg håper hun er flink🙂

Sikkert desperat av meg; men det er nettopp det jeg er. Går på sterke smertestillende daglig.

Det er jo verdt et forsøk 🙂. Er ok å prøve litt alternativ behandling, så fremt man har råd til det 🙂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Det er jo verdt et forsøk 🙂. Er ok å prøve litt alternativ behandling, så fremt man har råd til det 🙂

Bytter bare mot to osteopat behandlinger, hehe. Uff det er så fortvilende å gå sånn…Har vurdert fysikals spes.på Nimi, da jeg ikke kommer videre i det offentlige. Fastlege har søkt meg inn på to ulike rehabiliteringssteder, men det ble avslag hos begge med begrunnelse»pasienten er for syk»🤣🥴🙄😖forstå det den som kan🥺

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...