AnonymBruker Skrevet 9. september 2021 #1 Skrevet 9. september 2021 Jeg føler at folk fra Sørlandet har andre ansiktstrekk enn folk fra Trøndelag. Og folk fra Sunnmøre og Romsdal ser annerledes ut enn folk fra Bergen. Anonymkode: 9c7e5...4b2
AnonymBruker Skrevet 9. september 2021 #2 Skrevet 9. september 2021 Ja, hvis du ser bak høyre øre så har vi en tatovering som forklarer hvor vi kommer fra. Her i sør har vi egen logo for, vågsbygd, sentrum, Tinnheia, hånes, søm, gimlekollen og grim. Vi tar oss uke nær av det hvis du kikker, vi er jo ganske sindige her nede i sør. Anonymkode: 09a17...c1c 11
AnonymBruker Skrevet 9. september 2021 #4 Skrevet 9. september 2021 Tja.... mange vestlendinger er overraskende mørke, med veldig fin glød i huden. Damene i Finnmark er kortklippede og veier 30-50 kilo for mye, mens de på Oslo vest har langt lyst hår, andenebb og chihuahua i vesken. Sånn grovt regnet. Anonymkode: de632...f34 20
Djungelvrål Skrevet 9. september 2021 #5 Skrevet 9. september 2021 Ja det er genetiske forskjeller. Jeg har også lagt merke til det men kan ikke sette fingeren på det. Like lite som jeg kan det med andre hvite i andre land f.eks tyskere. 1
Gjest Hvemsomhelst Skrevet 9. september 2021 #6 Skrevet 9. september 2021 (endret) Ja, klart det. Vi som bor midt i bibelbeltet ser jo ut som vandrende salmevers 😂 du ser det nok lang vei. Her ser du et typisk samlingssted. Endret 9. september 2021 av Hvemsomhelst
AnonymBruker Skrevet 9. september 2021 #7 Skrevet 9. september 2021 Det er mye innavl på sørlandet. Anonymkode: e5c91...f70 1
AnonymBruker Skrevet 9. september 2021 #8 Skrevet 9. september 2021 Ser ofte litt kvapsete og religløse ut. Og så snakker de (særlig kristiansand) med potet i halsen. Anonymkode: 38dcb...fbc 2
AnonymBruker Skrevet 9. september 2021 #9 Skrevet 9. september 2021 Fra egen statistikk: Sørlendinger er ofte tynne og hengslete, har lyst hår og er litt lyserøde i huden. Anonymkode: d1ced...0e7 3
AnonymBruker Skrevet 9. september 2021 #10 Skrevet 9. september 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Fra egen statistikk: Sørlendinger er ofte tynne og hengslete, har lyst hår og er litt lyserøde i huden. Anonymkode: d1ced...0e7 😂 Anonymkode: 4ed25...732 2
Gjest Alterego666 Skrevet 9. september 2021 #11 Skrevet 9. september 2021 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Ja, hvis du ser bak høyre øre så har vi en tatovering som forklarer hvor vi kommer fra. Her i sør har vi egen logo for, vågsbygd, sentrum, Tinnheia, hånes, søm, gimlekollen og grim. Vi tar oss uke nær av det hvis du kikker, vi er jo ganske sindige her nede i sør. Anonymkode: 09a17...c1c Tinnheia -> Tramp stamp Søm -> Delfin på leggen Grim -> Fargerike sleeves Vågsbygd -> Falmede tribals på overarm og skulder.
Isprinsessen7 Skrevet 9. september 2021 #12 Skrevet 9. september 2021 Ja jeg ser ofte forskjell. Ofte har hver landsdel enkelte særtrekk som går igjen.
Gjest Hvemsomhelst Skrevet 9. september 2021 #13 Skrevet 9. september 2021 (endret) AnonymBruker skrev (22 minutter siden): Det er mye innavl på sørlandet. Anonymkode: e5c91...f70 Kjenner ikke til det her jeg bor, men det kunne kanskje skje i mer isolerte bygder før i tiden. Man tenker jo at det kan ha skjedd i Setesdalen hvor de levde ganske isolert og utviklet f.eks den dialekten og kulturen de er viden kjent for. Jeg liker den på en måte. Litt gammelkoselig. Endret 9. september 2021 av Hvemsomhelst
Gjest Hvemsomhelst Skrevet 9. september 2021 #14 Skrevet 9. september 2021 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Fra egen statistikk: Sørlendinger er ofte tynne og hengslete, har lyst hår og er litt lyserøde i huden. Anonymkode: d1ced...0e7 Da ville du nok aldri avslørt hvor jeg kom fra 🤣
AnonymBruker Skrevet 9. september 2021 #15 Skrevet 9. september 2021 De fra Sørlandet virker så snille. Kan ikke forestille meg en Sørlending som er slem liksom Anonymkode: 38e55...61f 3
clyde Skrevet 9. september 2021 #16 Skrevet 9. september 2021 Alterego666 skrev (21 minutter siden): Tinnheia -> Tramp stamp Søm -> Delfin på leggen Grim -> Fargerike sleeves Vågsbygd -> Falmede tribals på overarm og skulder. 😆
AnonymBruker Skrevet 9. september 2021 #17 Skrevet 9. september 2021 Trondheim: smale lepper, fregnete, tynt hår Vestlandet: mer fargerikt hår, større øyne, bølger i håret, mer røde kinn Østlandet: mer anonym, smalere benbygning, mindre rett og slett sørlandet: mykere utseende, mer barnslig, blonde Anonymkode: 5332f...aec 1
Caroline1986 Skrevet 9. september 2021 #18 Skrevet 9. september 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Trondheim: smale lepper, fregnete, tynt hår Vestlandet: mer fargerikt hår, større øyne, bølger i håret, mer røde kinn Østlandet: mer anonym, smalere benbygning, mindre rett og slett sørlandet: mykere utseende, mer barnslig, blonde Anonymkode: 5332f...aec Nord for Trondheim finnes ikke lenger 8
AnonymBruker Skrevet 9. september 2021 #19 Skrevet 9. september 2021 Jeg flyttet til Sørlandet. Da la jeg merke til at alle hadde et ekstra øye i nakken.. litt etter litt har jeg også utviklet det. Det er egentlig ganske flott. Men det er øst for Kristiansand da. Anonymkode: f97d2...cf5 3
AnonymBruker Skrevet 9. september 2021 #20 Skrevet 9. september 2021 AnonymBruker skrev (35 minutter siden): Ser ofte litt kvapsete og religløse ut. Og så snakker de (særlig kristiansand) med potet i halsen. Anonymkode: 38dcb...fbc Poted i halsen, siår du? Må du gi deg. Kristiansandsk er nydelig. Utseendemessig er vi vakre sørlendinger like ulike som resten av Norges (verdens) befolkning. Om noe, burde vi da være mørkere i huden grunnet all solskinnet ☀️☀️☀️ Eventuelt rosa og fregnete. Jeg går for det siste. Anonymkode: c919a...737 4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå